Gjest fotballflue Skrevet 2. mars 2015 #21 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Kanskje du skal begynne å trene ja?! Jeg bor i 4 etg. Uten heis, ikke noe problem. Samboer og pleier av og til å ta førstemann opp trappa, fin trim Endret 2. mars 2015 av fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #22 Del Skrevet 2. mars 2015 Kanskje du skal begynne å trene ja?! Jeg bor i 4 etg. Uten heis, ikke noe problem. Samboer og pleier av og til å ta førstemann opp trappa, fin trim Som jeg skrev tidligere i tråden: trener 3-4 ganger i uka. Men har astma så blir fort andpusten! Jeg bor i 1.etasje heldigvis Anonymous poster hash: 1d2c8...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #23 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg skulle hjelpe en venninne med å flytte og trodde jeg skulle dævve av astmaanfall. Hun bodde i 4.etasje UTEN heis! Hvordan orker folk? Jeg hater trapper i tillegg så hadde aldri orka det der. Tenk når man har handla masse mat eller skal bære noe tungt Anonymous poster hash: 1d2c8...40a Sier det samme. Har enebolig i 2 etg, det holder lenge. Kjøpte et brukt spisebord en gang. Selgeren "glemte" å nevne at han bodde i 4.etg, uten heis. Fy fader for et liv med å få det bordet ned de smale svingtrappene uten heis... Ville ALDRI bodd i blokk uten heis om jeg så fikk fri kost og losji i tillegg til timesbetaling for tiden jeg oppholdt meg der. Grøss. Det holder lenge å bære matvarene fra bilen og opp trappa til stua og kjøkken. Anonymous poster hash: fcee5...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #24 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg bor på vestlandet, med masse bratte skrenter og bakker. Her jeg bor har de færreste mulighet til å kjøre helt inn til gatedørene på eneboligene sine. Mine foreldre har 72 trappetrinn fra garasjen til døren. Det tilsvarer omtrent 4 etasjer, det... Så det er ikke bare blokkfolk som må gå i trapper. Tren litt, så går det så fint atte. Jeg bor forøvrig i 12 etasje i høyblokk, og tar trappene for ekstra trim. Anonymous poster hash: 8576a...098 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 3. mars 2015 #25 Del Skrevet 3. mars 2015 Vi bodde i 5 etasje uten heis i fem år. Gikk kjempebra, men var et helvete å flytte inn. Da vi flyttet ut brukte vi flyttefirma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. mars 2015 #26 Del Skrevet 3. mars 2015 Bodde i 4.et uten heis da jeg var alene med to små barn, det var slitsomt til tider. Med varer og barnevogn, og et barn som alltid skreik da jeg hentet den andre. Nå bor jeg alene og har en bratt bakke opp til huset, men det jeg tar som deilig trim. Litt forskjellig utgangspunkt med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 3. mars 2015 #27 Del Skrevet 3. mars 2015 Bor i 4. uten heis. Det går helt greit, det er bare å huske å be om levering når du kjøper kjøkken og hvitevarer Aldri sett så svette mannfolk før! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. mars 2015 #28 Del Skrevet 3. mars 2015 Bor i 4. uten heis. Det går helt greit, det er bare å huske å be om levering når du kjøper kjøkken og hvitevarer Aldri sett så svette mannfolk før! Haha, svette menn her og! Jeg pleier å gjøre oppmerksom på at det er en bratt bakke opp til huset når jeg bestiller tyngre ting, men da bare blåser de, helt til de kommer hit. Den lille sekketralla mi har reddet mang en ære! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #29 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg bor på vestlandet, med masse bratte skrenter og bakker. Her jeg bor har de færreste mulighet til å kjøre helt inn til gatedørene på eneboligene sine. Mine foreldre har 72 trappetrinn fra garasjen til døren. Det tilsvarer omtrent 4 etasjer, det... Så det er ikke bare blokkfolk som må gå i trapper. Tren litt, så går det så fint atte. Jeg bor forøvrig i 12 etasje i høyblokk, og tar trappene for ekstra trim. Anonymous poster hash: 8576a...098 For 3. gang: jeg har astma og blir fort andpusten. Derfor kunne jeg aldri bodd et sted uten heis. Anonymous poster hash: 1d2c8...40a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 4. mars 2015 #30 Del Skrevet 4. mars 2015 Trapp er lurt for trimmen sin skyld. Men heis er et must når man flytter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 4. mars 2015 #31 Del Skrevet 4. mars 2015 Gratis trening Men å bo i 5. med baby tror jeg ikke at jeg hadde orket. Virker veldig slitsomt å bære ungen + eventuelt poser opp og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #32 Del Skrevet 4. mars 2015 Min mormor på 77 bor i blokk uten heis. I sjuende etasje. Anonymous poster hash: 429b6...f00 Det er ikke mulig! Bygningsforskriftene har i mangfoldige tiår hatt bestemmelser som gjør dette umulig.Anonymous poster hash: e4599...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #33 Del Skrevet 4. mars 2015 Bor i femte, uten heis med små barn. Kjempetrim, og ellers: Ukens middagsmat levert på døra, alle møbler bestilles med levering, hvitevarer osv, tar de med tilbake, ting som skal kastes gis bort på Finn med klausul om at de kommer og henter selv. Selvfølgelig flyttebyrå ved flytting. Anonymous poster hash: 91382...c54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 5. mars 2015 #34 Del Skrevet 5. mars 2015 Bor i tredje etasje, gjort det i mange år (riktignok forskjellige bygg; blir liksom bare 3 etasje hver gang ), vi har ikke bil heller. Godt vant til å bære tunge ting fra bussen og hjem og opp trappene. Men betaler da også gladelig litt mer for at møbelleveringer osv blir levert på døra. Sist vi flytta hyrte vi inn flyttebyrå, mye pga tingene våre måtte stå på lager i to uker, men også fordi ingen av oss er i fysisk stand til å bære møbler selv pga sykdommer. Synes det funker fint jeg. Bærer sykkelen min opp og ned om sommeren fordi jeg føler meg ikke trygg på den i portrommet. Det er en vanesak, rett og slett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. mars 2015 #35 Del Skrevet 5. mars 2015 Trener 3-4 ganger i uka jeg du men jeg HATER trapper. Blir så sliten. Anonymous poster hash: 1d2c8...40a Da gjør du et eller annet feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 5. mars 2015 #36 Del Skrevet 5. mars 2015 Herregud, hvor mange ganger må TS si at hun har astma før folk får det med seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #37 Del Skrevet 5. mars 2015 Det er ikke mulig! Bygningsforskriftene har i mangfoldige tiår hatt bestemmelser som gjør dette umulig.Anonymous poster hash: e4599...98b Hun bor ikke i Norge, vet ikke helt hvordan Bygningforskriftene er der. Anonymous poster hash: 429b6...f00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #38 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg hadde ikke klart å bo i en blokk som ikke hadde trapp og bare heis. Er helt "allergisk" mot heis, kaster opp og klarer ikke gå på en time hvis jeg har tatt heis Har også svimt av. Så trapper ftw. Anonymous poster hash: b0989...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 5. mars 2015 #39 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg skulle hjelpe en venninne med å flytte og trodde jeg skulle dævve av astmaanfall. Hun bodde i 4.etasje UTEN heis! Hvordan orker folk? Jeg hater trapper i tillegg så hadde aldri orka det der. Tenk når man har handla masse mat eller skal bære noe tungt Anonymous poster hash: 1d2c8...40a Om man ikke har helse til å bo i blokk uten heis, så kjøper / leier man ikke leilighet i blokk uten heis ^^ For friske personer så er det jo god trim, oss med astma er det jo litt verre med x) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå