AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Del Skrevet 2. mars 2015 Var på jobbintervju i dag for en 20% stillingsbrøk i en liten bedrift som ikke tilhører noen kjede. Jeg er usikker på hvordan intervjuet gikk. Jeg fikk inntrykk av at begge likte meg svært godt umiddelbart. De ga også inntrykk av at jeg gjorde et svært godt inntrykk. Intervjuet var imidlertid merkelig og de fortalte meg ikke hva jobben gikk ut på omtrent og jeg fortalte dem ikke noe særlig om meg selv, men har sendt inn en del dokumentasjon fra før intervjuet. Vi snakket mest om hvordan vi praktisk kunne legge det opp, hvis jeg skulle starte. De spurte meg heller ikke om referanser, men sa de kom til å kontakte meg igjen uansett hvem de endte med å velge. Jeg sitter igjen med en rar følelse. At de ikke spurte om referanser er et dårlig tegn. Intervjuet var også bare 30 min, men de fortalte også at det bare satt av 30 min til intervjuene. Har dere noen gang fått jobb selv om dere ikke har oppgitt referanser? Anonymous poster hash: c9d81...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 2. mars 2015 #2 Del Skrevet 2. mars 2015 Ja, det har jeg. Det er ikke alltid med små stillinger at de tar like stort bry ved ansettelser som ved andre stillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå