AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Del Skrevet 2. mars 2015 Generelt får man jo tips som "kle deg pent" osv - men hva legger man egentlig i det? Jeg har ingen spesiell klesstil, og er litt usikker på hva jeg skal ha på meg.. Og gjerne også tips til enkle, men delikate hårfrisyrer for halvlangt hår, går ellers alltid med håret i en døll hestehale. Skal på intervju til et privat, lite firma. Anonymous poster hash: 8085d...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Del Skrevet 2. mars 2015 Klær kommer jo alltid an på hva slags arbeidsplass/ bransje det er i, så det må man jo nesten se an uansett Jeg pleier alltid å sørge for at jeg har fine og velstelte negler. Dusjer og smører meg inn med en god bodylotion så jeg lukter rent uten at det stinker parfyme. Jeg har vanligvis en litt løs hestehale, eller en litt finere topp bak. Prøver å holde det enkelt, rent og pent. Smiler alltid når vi hilser. Konsentrerer meg litt ekstra for å ha et fast håndtrykk da jeg vet at det fort kan bli litt slapt Anonymous poster hash: bc257...bf9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå