Gå til innhold

Lubben?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At the end of the day betyr ingen av disse kommentarene her noe så lenge du er misfornøyd med deg selv. Ingen som er fornøyd med seg selv legger ut slikt..

Bryr du deg virkelig om noen skriver "perfekt" så lenge du ikke syns det selv? Nei, men du bryr deg kanskje om noen skriver "lubben" , "utrent", osv- fordi det syns du selv?

Om du ikke er fornøyd anbefaler jeg deg å trene smått, kanskje 1-3 ganger i uka, fordi bare det gjør stor forskjell. Spis relativt sunt, men kos deg selv 1-2 ganger i uka.



Anonymous poster hash: 34a6a...5af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min ærlige mening er at du på de første bildene er litt lubben/chubby. Du har former men de kan bli mye bedre etter trening. Noe jeg ser du har klart på det siste bilde av deg nå :) Mye bedre på det bildet er du slank uten tvil ! Men de gamle bildene. Der må jeg være ærlig å si du var lubben. Beklager mener ikke å fornærme men vil bare være ærlig siden du spurte :) Men dette er min mening....

Men det siste bildet er topp du har virkelig fått strammet opp :) Å btw misunner brystene dine ! Har ikke de største i verden så blir ekstremt sjalu på kvinner med så flotte naturlige bryster ! Heldig !

Anonymous poster hash: b8106...3a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ærlige mening er at du på de første bildene er litt lubben/chubby. Du har former men de kan bli mye bedre etter trening. Noe jeg ser du har klart på det siste bilde av deg nå :) Mye bedre på det bildet er du slank uten tvil ! Men de gamle bildene. Der må jeg være ærlig å si du var lubben. Beklager mener ikke å fornærme men vil bare være ærlig siden du spurte :) Men dette er min mening....

Men det siste bildet er topp du har virkelig fått strammet opp :) Å btw misunner brystene dine ! Har ikke de største i verden så blir ekstremt sjalu på kvinner med så flotte naturlige bryster ! Heldig ! Anonymous poster hash: b8106...3a5

Tusen takk for ærlig svar :)

Anonymous poster hash: 8bb4c...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du var lubben før, men fortsatt litt lubben over magen på det siste bildet du lastet opp. Men langt i fra overvektig!

Vi har alle ulik oppfatning av hva som er en slank kropp, og det formes nok litt av hvordan vi ønsker at vår egen kropp skal se ut. Jeg synes en flat mage er viktig for å kunne kalle noen slank. En person som har slank mage og formfulle lår blir slank og formfull i mitt hode, mens en med tynne bein og mer kjøtt på overkroppen blir lubben. Synes fett på bena ser sunnere ut :)

Anonymous poster hash: 34c51...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppeluren

Synes du var lubben før, men fortsatt litt lubben over magen på det siste bildet du lastet opp. Men langt i fra overvektig!

Vi har alle ulik oppfatning av hva som er en slank kropp, og det formes nok litt av hvordan vi ønsker at vår egen kropp skal se ut. Jeg synes en flat mage er viktig for å kunne kalle noen slank. En person som har slank mage og formfulle lår blir slank og formfull i mitt hode, mens en med tynne bein og mer kjøtt på overkroppen blir lubben. Synes fett på bena ser sunnere ut :)Anonymous poster hash: 34c51...7bc

Unnskyld meg, men du har et sykt kroppssyn hvis du oppriktig mener TS er lubben over magen på det siste bildet hun lastet opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bokstavelig talt dobbelt så tynn som bildene i blå bikini, og er normalvektig i bmi. Går for å være slank. Dere som skriver at TS er slank, hva gjør det meg liksom? Hun ER lubben på bildene (ikke siste bildet i svart) men hun ser fortsatt flott og attraktiv ut. Syns det blir feil å juge om noe som er ganske objektivt. TS, du ser som sagt flott ut så ikke ta dette negativt, og godt jobbet med treningen :)

Anonymous poster hash: a5132...16b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...