Gå til innhold

Lubben?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne kroppen er lubben, det ses både på mage, hofter og lår.

Anonymous poster hash: a2e3e...fee

  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan legge hva du vil i uttrykket "løs", men du vet like godt som meg at jeg ikke antydet at hun er løs på tråden.

Løs, bløt, slapp, kall det hva du vil, altså det motsatte av en stram kropp, så kan en sikkert vri og vende på det uttrykket også :)

Jeg kjenner deg ikke, så hvordan skal jeg kunne vite hva du insinuerer eller ikke? Nå bør vi legge kranglingen til side, men "løs" har en annen klang enn " utrent/slapp".

Anonymous poster hash: 5f242...95e

  • Liker 1
Skrevet

Ikke så veldig trent, men slank!
Hadde sikkert ikke krevd så altfor mye av deg om du ville strammet opp litt ^^

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utrent.



Anonymous poster hash: 619f6...723
  • Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Fin, normal kropp. Hadde ikkje tenkt noke spesielt om eg såg den i alle fall.

Gjest Castielz
Skrevet

Ville ikke sagt lubben, men utrent passer i mitt hode!

Skal ikke mye til der nei! Gode gener

:-D

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Daenerys, mod.

Skrevet

nah, syntes det ser ut som en normalvektig kjempe fin kropp jeg.

om det er din så har du god grunn til å være stolt :)

Skrevet

Lubben

  • Liker 3
Skrevet

Normalvektig og utrent :) Ikke noe galt i det!

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger! Det skal sies at bildet er fra i tidlig i fjor sommer etter en periode ned sykdom der jeg ikke fikk trent. Nå har jeg fått strammet opp, men er ikke blitt så mye mindre, derfor var jeg interessert i å høre om jeg så kraftig ut (lubben var kanskje et dårlig ord) - fordi jeg føler meg kraftig (lita og rund) nå selv om jeg innerst inne vet at fett er byttet ut med muskler.

TS

Anonymous poster hash: 8bb4c...84f

Skrevet

Nei, det der er jo ikke lubben en gang. Bra kropp. Du kan være fornøyd.

Skrevet

Lubben, men fremdeles fin.

  • Liker 2
Skrevet

Ikke lubben, bare helt normal

Skrevet

Nei. Du er ikke lubben :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger! Det skal sies at bildet er fra i tidlig i fjor sommer etter en periode ned sykdom der jeg ikke fikk trent. Nå har jeg fått strammet opp, men er ikke blitt så mye mindre, derfor var jeg interessert i å høre om jeg så kraftig ut (lubben var kanskje et dårlig ord) - fordi jeg føler meg kraftig (lita og rund) nå selv om jeg innerst inne vet at fett er byttet ut med muskler.

TS

Anonymous poster hash: 8bb4c...84f

Hvis du har strammet opp er du hverken lubben eller rund. Hvis du fortsetter med litt lett syrketrening hver dag så du ikke blir slapp igjen kommer du til å ha en lekker bikinikropp i juni. Du trenger ikke å bli mindre, for du har ikke egentlig så mye å miste hvis du skal beholde de fine formene dine. Husk at hvis du går ned i fettprosent risikerer du å miste de fine puppene dine.

Anonymous poster hash: 4b1b4...ae2

Skrevet

Litt smålubben ja.. Lurer litt på hvordan folk kan si dette er en slank kropp?😐

  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg lurer på hvordan folk kan kalle det der lubben.



Anonymous poster hash: 799e4...dae
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lubben ja



Anonymous poster hash: 35745...7db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...