Gjest Skrevet 2. mars 2015 #21 Del Skrevet 2. mars 2015 TS spør ikke om noen verdens ting. TS vil ha bekreftelse på at de TS diskuterer med på det andre forumet er tette i pappen og at TS er lynskarp i knotten. TS stiller et spørsmål i emnetittelen, og bruker så en situasjon som et eksempel. Det er bare du som har fått det for deg at TS vil ha bekreftelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 2. mars 2015 #22 Del Skrevet 2. mars 2015 Nja, har jo benyttet meg av forskjellige nettfora siden 1997. Det har gått litt i rykk og napp, noen ganger er det underholdende. Andre ganger ikke, da tar jeg bare en pause. Ellers så er det mye rart som befinner på seg internet. På league of legends forumet er det vanlig å ønske kreft eller ebola + hele familien til vedkommende man er uenig med. Man lærer seg å få litt tykk hud da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 2. mars 2015 #23 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg trivdes mer på KG for noen år siden. Det må jeg ærlig innrømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 2. mars 2015 #24 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg trivdes mer på KG for noen år siden. Det må jeg ærlig innrømme. Enig med du. Utvilsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 3. mars 2015 #25 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg har vært på mange ulike nettfora opp igjennom, og jeg må si at jeg tidvis synes disse oppsummerer det ganske bra Jeg diskuterer dermed litt frem og tilbake, og når jeg ser at det ender i sirkler, så lar jeg tråden være. Ikke noe utpreget behov for å ha det siste ordet Den var bra, kjente meg igjen litt der ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 3. mars 2015 #26 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg trivdes mer på KG for noen år siden. Det må jeg ærlig innrømme. Samme her. Og det verste er at man skal ikke gå så fryktelig langt tilbake i tid før det var mye bedre her inne. Hva har skjedd de siste 2-3 årene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 3. mars 2015 #27 Del Skrevet 3. mars 2015 Samme her. Og det verste er at man skal ikke gå så fryktelig langt tilbake i tid før det var mye bedre her inne. Hva har skjedd de siste 2-3 årene? Jeg er så enig! Husker før så kunne jeg når jeg var syk en dag eller noe slikt sitte her inne å ha det kjempekjekt. Spesielt inne på snikk-snakk (men det er fortsatt ganske hyggelig der inne altså!). Nå kan man ikke si noe som helst før at en surmaga person kommenterer ett eller annet selv om innlegget mitt bare er ment humoristisk. Jeg skjønner bare ikke hva som har skjedd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #28 Del Skrevet 3. mars 2015 Gamere, deg inkludert, er som alle andre som diskuterer noe på netter, de mener at alle andre stort sett er noen idioter. Anonymous poster hash: 7e203...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 4. mars 2015 #29 Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg er så enig! Husker før så kunne jeg når jeg var syk en dag eller noe slikt sitte her inne å ha det kjempekjekt. Spesielt inne på snikk-snakk (men det er fortsatt ganske hyggelig der inne altså!). Nå kan man ikke si noe som helst før at en surmaga person kommenterer ett eller annet selv om innlegget mitt bare er ment humoristisk. Jeg skjønner bare ikke hva som har skjedd Snikk-snakk er stedet jeg rømmer til når det blåser for hardt på de andre underforumene. Der er det varmt, godt og trygt Så lenge man holder seg unna blide-trådene og slikt da, for der kan man også få så øra flagrer om har litt for tykke øyenbryn eller lignende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 4. mars 2015 #30 Del Skrevet 4. mars 2015 Snikk-snakk er stedet jeg rømmer til når det blåser for hardt på de andre underforumene. Der er det varmt, godt og trygt Så lenge man holder seg unna blide-trådene og slikt da, for der kan man også få så øra flagrer om har litt for tykke øyenbryn eller lignende Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå