Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2004 #1 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har lært tysk, men den har blitt veldig, veldig rusten. Da jeg har begynt på tysk-studiet i år trenger jeg litt oppfriskning for å ikke falle helt av lasset... Noen som har noen sider på nettet hvor man kan lære tysk? ( www.mitten-in-europa.com er den siden jeg bruker nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 13. august 2004 #2 Del Skrevet 13. august 2004 Du kan jo bruke IGLO :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2004 #3 Del Skrevet 13. august 2004 Wow, den siden virket bra! Tusen takk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 13. august 2004 #4 Del Skrevet 13. august 2004 Den siden er laget i et samarbeidsprosjekt mellom sju ulike universiteter i Europa, som har brukt tre år på å utvikle materialet, og selv synes jeg den er bra (jeg har selv vært med på å utvikle noe av materialet for norsk/engelsk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå