Gå til innhold

Hvorfor lukter noen rumpe?

Fremhevede innlegg

Gjest Hummels
Skrevet

De vasker seg vel ikke skikkelig :O

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jojo-slanker, har gått veldig mye opp og ned i vekt. Jeg vet at jeg lukter mer når jeg er overvektig. Tror det er fordi det blir mer hud som gnisser mot hud, inkludert rumpeballene som blir større når jeg har overflødige kilo. Jeg merker det av og til på en varm dag når jeg for eksempel reiser meg fra toalettet etter å ha tisset. Det er akkurat som om en svett, stinkende lukt henger igjen et øyeblikk. Men jeg er veldig nøye på å dusje og vaske godt med klut hver dag. Så jeg tror ikke at andre merker det. Men jeg har også merket det på andre personer, som for eksempel en kollega som har sykelig fedme. Når hun reiser seg fra stolen kommer den lukta, og den forsvinner ikke med det første.

Anonymous poster hash: 20e45...f77
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min x-kjæreste lukta rumpe, han var slank.

Ellers har jeg kjent ei sånn skitten ekkel lukt både av meg selv og av andre (både tykke og slanke).

Helt til jeg fikk å vite at jeg har en type migrene som gir lukthallusinasjoner :opplyser: .

I en periode trodde jeg at det var et skyllemiddel som lukta så ille, ekkelt med ekkel lukt!

Anonymous poster hash: c6c28...009
AnonymBruker
Skrevet

Mange overvektige har problemer med å tørke seg bak, nettopp fordi de er overvektig og ikke klarer å strekke seg helt bak og tørke seg. De svetter også mer, fordi de bærer på mer enn de normalvektige.

Anonymous poster hash: 0a5f0...0ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...