AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Det var en mann som sto foran meg i køen på butikken i går, og han stinket rumpe.. Rett og slett, svett og heslig rumpe! Aner ikke om det har noe med saken å gjøre, men han var overvektig og så ganske urenslig ut. Hva er det som gjør at noen stinker rumpe? Ble så kvalm at jeg gikk ut av køen, latet som at jeg så etter noe og gikk bakerst i køen. Nei, dette er ikke en trolle tråd. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på det. skjønner ikke hvordan noen kan stinke slik. Anonymous poster hash: 5d971...cd2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 hvordan lukter rumpe? Anonymous poster hash: 0b630...6e2 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 samme med den ene overvektige onkelen min! Anonymous poster hash: 453b0...784
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Mener du bæsj? nei. men svett, ekkel rumpe! Vanskelig å forklare, du vet hva jeg mener når du opplever det selv. TS Anonymous poster hash: 5d971...cd2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 nei. men svett, ekkel rumpe! Vanskelig å forklare, du vet hva jeg mener når du opplever det selv. TS Anonymous poster hash: 5d971...cd2 du har luktet på svett uvasket rumpe? Anonymous poster hash: 0b630...6e2 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 samme med den ene overvektige onkelen min! Anonymous poster hash: 453b0...784 Det må ha noe med overvekt å gjøre, for jeg har kjent det en gang før, og da var den en svær fyr, typ 150+ kilo! Og han var svett og gross, og det stinket slik av han også. TS Anonymous poster hash: 5d971...cd2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 du har luktet på svett uvasket rumpe? Anonymous poster hash: 0b630...6e2 nei, men det er akkurat slik jeg ser for meg det lukter. vanskelig å forklare! TS Anonymous poster hash: 5d971...cd2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #9 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har ei overvektig venninne som luktet rumpe.. tror det var fitta som lukta, tror hun hadde bakteriell vaginose.. Anonymous poster hash: 0733f...238
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #10 Skrevet 1. mars 2015 du har luktet på svett uvasket rumpe? Anonymous poster hash: 0b630...6e2 det har jeg når jeg har gitt bj, er ikke alltid man er nydusja .da er det naturlig at det er litt rumpelukt der! menn svetter sannsynligvis litt mer og det setter seg i rumpe håra. Anonymous poster hash: 453b0...784
minister-mio Skrevet 1. mars 2015 #11 Skrevet 1. mars 2015 Jeg har ei overvektig venninne som luktet rumpe.. tror det var fitta som lukta, tror hun hadde bakteriell vaginose.. Anonymous poster hash: 0733f...238
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #12 Skrevet 1. mars 2015 det har jeg når jeg har gitt bj, er ikke alltid man er nydusja .da er det naturlig at det er litt rumpelukt der! menn svetter sannsynligvis litt mer og det setter seg i rumpe håra. Anonymous poster hash: 453b0...784 så fort jeg enser udusja lukt der nede så slutter jeg. fyttigrisen så ekkelt. Anonymous poster hash: 0b630...6e2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #13 Skrevet 1. mars 2015 Jeg vet hva du mener, sånn kvalmende rumpelukt har jeg kjent av overvektige mennesker også. Anonymous poster hash: 3a07e...231
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #14 Skrevet 1. mars 2015 Det var en mann som sto foran meg i køen på butikken i går, og han stinket rumpe.. Rett og slett, svett og heslig rumpe! Aner ikke om det har noe med saken å gjøre, men han var overvektig og så ganske urenslig ut. Hva er det som gjør at noen stinker rumpe? Ble så kvalm at jeg gikk ut av køen, latet som at jeg så etter noe og gikk bakerst i køen. Nei, dette er ikke en trolle tråd. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på det. skjønner ikke hvordan noen kan stinke slik. Anonymous poster hash: 5d971...cd2 Jeg var på samme butikken som deg!! Kastet nesten opp! Det var helt sykt ekkelt. UffAnonymous poster hash: 4e348...272
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #15 Skrevet 1. mars 2015 Ikke misforstå folkens, jeg er overvektig selv! Men jeg lukter ikke rumpe, dusjer vær kveld og skyller meg om morgningen, Er det varmt ute så kler jeg meg deretter og vasker meg før jeg går ut. God deodorant er en selvfølge, og en lett parfyme. Fått komplimenter for underlivet, for det lukter friskt og ikke surt og ekkelt som de hadde trudd. Folk trur feite kvinnfolk har stinkende underliv. BJ.. jeg trur det er der jeg har kjent lukten før! Når jeg ga en fæl fyr bj i fylla, ja, jeg spydde. TS Anonymous poster hash: 5d971...cd2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #16 Skrevet 1. mars 2015 En del feite mennesker er faktisk ute av stand til å tørke seg bak. Andre feite mennesker gidder faktisk ikke å bry seg om hygiene. Noe som er ganske logisk: De bryr seg ikke om kroppen sin, så hvorfor skulle de bry seg om hygienen sin. Anonymous poster hash: b00db...69d 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #17 Skrevet 1. mars 2015 Har luktet rumpelukt hos slanke mennesker også. Spesielt hos menn. Tror at hår er med på lage lukt siden bakteriene blir vanskeligere å vaske ut. Anonymous poster hash: 12db5...cd9
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #18 Skrevet 1. mars 2015 lololol Anonymous poster hash: 89c26...807
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #19 Skrevet 1. mars 2015 Sikkert mye trolling ute og går i denne tråden. Men jeg har selv merket at enkelte mennesker lukter skikkelig vondt for meg, mens andre ikke legger merke til det i det heletatt. Det er litt som bæsj men ikke helt. så rumpe er sikkert et fint ord. Ingen av de jeg har merket dette på har vært overvektige, men de har vært menn alle sammen.( jeg er kvinne) Så jeg har laget min egen lille teori om at det rett og slett er noen jeg ikke passer sammen med fysisk. At det blir en slags forsvarsmekasnisme, men ikke egentlig. de blir absolutt ikke attraktive for min del hvertfall, for det er som om hele personen rett og slett stinker, og det er skikkelig ille. det er sånn de lukter for meg, og derfor holder jeg meg unna og ville aldri vurdert dem. Mens andre jenter jeg har spurt ikke har luktet dette i det heletatt.. Eventuelt så har jeg supersensitiv luktesans.. Anonymous poster hash: 9a703...f30
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #20 Skrevet 1. mars 2015 Sikkert mye trolling ute og går i denne tråden. Men jeg har selv merket at enkelte mennesker lukter skikkelig vondt for meg, mens andre ikke legger merke til det i det heletatt. Det er litt som bæsj men ikke helt. så rumpe er sikkert et fint ord. Ingen av de jeg har merket dette på har vært overvektige, men de har vært menn alle sammen.( jeg er kvinne) Så jeg har laget min egen lille teori om at det rett og slett er noen jeg ikke passer sammen med fysisk. At det blir en slags forsvarsmekasnisme, men ikke egentlig. de blir absolutt ikke attraktive for min del hvertfall, for det er som om hele personen rett og slett stinker, og det er skikkelig ille. det er sånn de lukter for meg, og derfor holder jeg meg unna og ville aldri vurdert dem. Mens andre jenter jeg har spurt ikke har luktet dette i det heletatt.. Eventuelt så har jeg supersensitiv luktesans.. Anonymous poster hash: 9a703...f30 Det er logisk, samme som at en du er tiltrukket lukter himmelsk. Og du kan kjenne lukten av han henge igjen i rommet i flere dager etterpå. TS Anonymous poster hash: 5d971...cd2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå