Gå til innhold

Erfaring med å ta t-banen vestover fra sentrum om morgen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Pleier det å være kaos på t-banen i Oslo vestover fra sentrum på morgenkvisten? Lurer på det i forhold til det å måtte beregne ekstra tid med tanke på forsinkelse osv.

Anonymous poster hash: c496e...c76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det spørs hvor du tar den ifra. De som stopper innom blindern kan være ganske fulle, men de blir gjerne tomme etter blindern.

Anonymous poster hash: 8acb3...f3e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rimelig fullt fra Oslo S og opp til Blindern/Forskningsparken, men har ikke opplevd å ikke komme på. Har man barnevogn, sykkel eller hund er det kanskje litt verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det spørs hvor du tar den ifra. De som stopper innom blindern kan være ganske fulle, men de blir gjerne tomme etter blindern.

Anonymous poster hash: 8acb3...f3e

Det blir fra jernbanetorget og ut mot Kolsås som jeg skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

når på morgenen? jeg pleier å reise vestover litt over kl 6, å da er det sitteplasser til alle. men hvis jeg blir forsinket å ikke kommer meg på t-banen før over halv 7 så er det plutselig veldig mye folk. da må du påregne deg å stå :P

Anonymous poster hash: dc73e...f90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

når på morgenen? jeg pleier å reise vestover litt over kl 6, å da er det sitteplasser til alle. men hvis jeg blir forsinket å ikke kommer meg på t-banen før over halv 7 så er det plutselig veldig mye folk. da må du påregne deg å stå :P

Anonymous poster hash: dc73e...f90

Jeg tenker å ta den rundt halv åtte-åtte om morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Som det sies her kan det være mye folk på de banene som går opp til universitetsbygningene, men Kolsåsbanen bør det ikke være særlig press på. Du pendler jo mot strømmen uansett. Mange mennesker på stasjonen, neppe så fryktelig ille på banen, og med stort gjennomtrekk av folk på både Stortinget, Nationaltheatret og Majorstuen får du nok også raskt sitteplass også.

Forsinkelser er det ganske lite av på T-banen. Noen minutter her og der i rushtiden, men ikke det helt store. Når det først stopper opp stopper det jo fullstendig opp også, men ikke "vanlige" forsinkelser.

Anonymous poster hash: 8c5a1...ead
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...