AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Del Skrevet 1. mars 2015 hei jeg går siste året på service og samferdsel og har funnet ut i det siste at det ikke er noe jeg har lyst å drive på med etter videregående det jeg har hatt lyst til å jobbe som er enten helsesekretær eller ambulansearbeider er det noen muligheter for å bli det for eks gå voksenopplæring senere? og hva er arbeidslønnen ved disse yrkene er det nok lønn til å leve av? Anonymous poster hash: 909b8...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Del Skrevet 1. mars 2015 Hva slags jobber får man egentlig etter service og samferdsel? Hvor har dere praksis osv? Får dere da full lønn? Anonymous poster hash: 00b03...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Del Skrevet 1. mars 2015 Hva slags jobber får man egentlig etter service og samferdsel? Hvor har dere praksis osv? Får dere da full lønn? Anonymous poster hash: 00b03...9eb man kan få butikk jobber, kontor jobber, bli vekter, jobbe på flyplass ting som har med å yte service man får ikke full lønn med engang man er først lærling i to år så først tjener litt det ene året så tjener man enda mer det andre året og når man er ferdig og hvis man får fortsette etter lærlingtiden i samme jobb. eller som har med service og gjøre da får man full lønnAnonymous poster hash: 909b8...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #4 Del Skrevet 1. mars 2015 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 909b8...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå