Gå til innhold

service og samferdsel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei jeg går siste året på service og samferdsel og har funnet ut i det siste at det ikke er noe jeg har lyst å drive på med etter videregående det jeg har hatt lyst til å jobbe som er enten helsesekretær eller ambulansearbeider er det noen muligheter for å bli det for eks gå voksenopplæring senere? og hva er arbeidslønnen ved disse yrkene er det nok lønn til å leve av?

Anonymous poster hash: 909b8...bc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags jobber får man egentlig etter service og samferdsel? Hvor har dere praksis osv? Får dere da full lønn?

Anonymous poster hash: 00b03...9eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags jobber får man egentlig etter service og samferdsel? Hvor har dere praksis osv? Får dere da full lønn? Anonymous poster hash: 00b03...9eb

man kan få butikk jobber, kontor jobber, bli vekter, jobbe på flyplass ting som har med å yte service man får ikke full lønn med engang man er først lærling i to år så først tjener litt det ene året så tjener man enda mer det andre året og når man er ferdig og hvis man får fortsette etter lærlingtiden i samme jobb. eller som har med service og gjøre da får man full lønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...