Gå til innhold

Din største hemmelighet som Facebookstatus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den Monday, April 13, 2015 at 16.09, AnonymBruker skrev:

"Jeg har egentlig lyst til å ta med meg barna mine å gå fra samboeren min som også er far til småtassene på tre mnd.
Årsak? Jeg liker ikke måten han behandler de små på. Måten han river dem opp av sengen på når de gråter og bærer dem under armen med hodet slengende. Måten han kaster dem ned igjen på stellebordet i sinne.
Kjefter og smeller på dem sånn at gråtingen deres blir enda verre enn den var i utgangspunktet. Fyren skjønner ikke at gråten blir mer intens pga frykten dem opplever av den ekstremt sinte faren. Ja, de er små, men de er ikke dumme og ute av stand til å føle frykt.

Gutten som alle tror er snill, fredelig og omsorgsfull, er egentlig et monster som blir ordentlig sint for den minste ting.

Jeg gråter stille for meg selv hver eneste kveld pga oppførselen hans."

*trippelsjekke at denne går som anonym*

Anonymous poster hash: 3431d...b94

Hørt om shaken baby syndrom? Ta med deg ungene og dra asap! Det er din plikt som mor hvis han behandler babyene som du sier!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er samboer med og har barn med en kvinne,og alle tror jeg er lesbisk. Sannheten er at jeg aldri har tent seksuelt på kvinner, men valgte å leve med en fordi jeg ikke stoler på menn....

Anonymkode: b1e89...662

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har dårlig samvittighet over at jeg overlevde kreften, over 5 år etter. Føler ikke jeg 'fortjente' å vinne over den.

Anonymkode: 0be9a...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ingen gode venner jeg kan snakke med. Alle vennene mine ringer til meg for å snakke om problemene sine, men når jeg prøver å fortelle noe blir det ignorert. 

Anonymkode: 24ab3...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg føler meg uendelig ensom. Jeg har venner, og en "bestevenn" som er her når hun kjeder seg, men jeg blir aldri invitert med på noe som helst. Jeg sitter hjemme(med mannen min da, takk gud for han:rodmer:) hver dag og hver helg å ser på statuser/bilder og snapper av vennene mine som koser seg.. Vet ikke hva som er problemet med meg, jeg lytter til alle som vil snakke med meg, jeg gjør det jeg kan for å hjelpe de som trenger det og er generelt en ok person. Men det har aldri vært godt nok:trist:

Anonymkode: 7abcc...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har dårlig samvittighet over at jeg overlevde kreften, over 5 år etter. Føler ikke jeg 'fortjente' å vinne over den.

Anonymkode: 0be9a...5c3

Da må du gjøre noe som gjør at du fortjener å vinne over den. Gjør noe godt for andre mennesker som ikke har det bra. Du fortjener jo å leve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

"Jeg trener like mye, om ikke mer, enn alle dere på vennelista mi, men jeg poster aldri bilder eller statuser om det fordi jeg ikke vil bli som dere. Har skikkelig lyst til å vise at jeg klarer 12 pull-ups."

"Jeg blir kvalm når dere legger ut bilder dere har tatt av dere selv, og spesielt når dere av en eller annen grunn ikke ser i kamera."

"Jeg har bare vært forelsket én gang, han dumpet jeg fordi jeg ikke klarte å forholde meg til følelsene han fikk fram i meg."

"Jeg synes dere er syke i hodene når dere hele tiden eksponerer barna deres for Facebook, og jeg tror mange av aktivitetene dere gjør med dem, kun er for å få tatt bilder dere kan legge ut."

Anonymkode: 43976...3b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Hvorfor bruker (et navn) penger på tull istedenfor å betale tilbake det hun skylder?" Legger ut statuser av det hun bruker penger på😡

"Hvorfor legge ut ørten bilder av seg selv, gjerne fra samme vinkel hver gang?"

Anonymkode: b9154...a6e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...