AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #161 Del Skrevet 18. april 2015 Jeg er ensom. Kjæresten min flytter til andre siden av landet om et par mnd, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre når det skjer. Utenom han er mitt sosiale nettverk ikke-eksisterende. Vi er i samme båt. Anonymous poster hash: 820f2...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #162 Del Skrevet 18. april 2015 "Jeg har blitt voldtatt av to stykk som mange av dere kjenner. Dette, og en del andre ting har gjort at jeg ikke lenger har lyst til å leve, men siden jeg ikke vet hva som skjer etter at man dør, kommer jeg aldri til å tørre å ta livet av meg." Anonymous poster hash: e45c1...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #163 Del Skrevet 18. april 2015 Jeg spiser busene mine, virkelig stor skam. Skjuler det og føler meg patetisk Anonymous poster hash: af97d...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #164 Del Skrevet 18. april 2015 Jeg skammer meg over at jeg aldri tok noen utdanning når jeg var yngre å giddaløs, å må nøye meg noen ekstravakter her og der for å såvidt få ting til å gå rundt. Anonymous poster hash: a4ad0...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenIdé Skrevet 18. april 2015 #165 Del Skrevet 18. april 2015 Jeg er ensom.. Utrolig at ingen av dere merker det? Dere som jeg brukte mesteparten av ungdomstiden min med.. Dere som jeg trodde var mine nærmeste venner som droppet meg helt etter at jeg sluttet å dra på fyllekuler hver helg.. Noen vokser opp og andre ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #166 Del Skrevet 18. april 2015 Jeg er ensom og jeg skulle ønske jeg fikk kontakt med mine gamle venner. Savner dere og det vi hadde før. Vi reiste mye og hadde det så moro, men nå er dere opptatt med mann og barn og karriere, og vi har ikke pratet sammen på mange år. Jeg vet ikke hva som skjedde, men hver gang jeg tok kontakt var det noe mer spennende dere ville, og til slutt ga jeg vel opp. Jeg sliter sånn med å få nye venner, og jeg sliter psykisk og er helt alene. Jeg savner å være sosial med gode venner, og det å kunne gå på tur på på fjellet, grille om kvelden og å bare leve i nuet. Prate om alt mellom himmel og jord... Jeg er så ensom noen ganger at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, og jeg føler meg vel egentlig veldig såret over at dere ikke tar kontakt i det hele tatt. Jeg har prøvd, men når det blir enveiskommunikasjon tar man vel et hint. Jeg vet det er fordi jeg ikke lever som normalt og gjør det som samfunnet forventer, men man kan vel leve på mange måter? Jeg skulle ønske jeg klarte å få meg nye venner ... men jeg er 34 og det er vanskelig siden jeg er singel og barnløs. Anonymous poster hash: c4a5e...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #167 Del Skrevet 19. april 2015 "Har aldri følt meg så betydningsløs og verdiløs som jeg gjør nå for tiden. Vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere det. Mange vet at jeg er ensom, men ingen rekker ut en hånd. Har ofte tunge tanker." Anonymous poster hash: 1156e...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #168 Del Skrevet 19. april 2015 "Jeg har fjernet likene dine på noen jentene du har på facebook sine profilbilder" Anonymous poster hash: 7f8fc...f45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #169 Del Skrevet 19. april 2015 * Jeg spiser nesebjørnene mine * Jeg tisser i dusjen * Når jeg skulle kjøpe brudekjole i går var alle for små * Jeg hadde en bestevenninne og hun skal være forlover, men i går trakk hun seg. Så nå har jeg ingen jeg kan spørre * Jeg føler meg aldri 100% frisk, selv om jeg bare er 30 årAnonymous poster hash: 3ed06...f76 Nesebjørner?Anonymous poster hash: ddad3...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 19. april 2015 #170 Del Skrevet 19. april 2015 Som om jeg ville postet hemmeligheter på Facebook... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. april 2015 #171 Del Skrevet 19. april 2015 Tråden er ryddet for selvmordstanker og selvskadingsposter. Ann Christin, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #172 Del Skrevet 19. april 2015 "Jeg har fjernet likene dine på noen jentene du har på facebook sine profilbilder"Anonymous poster hash: 7f8fc...f45 Fjernet likene faktisk! Du vet du kan bli dømt for medvirkning? HahaAnonymous poster hash: ddad3...046 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #173 Del Skrevet 19. april 2015 " Jeg er så ensom, og føler meg så alene. Jeg beklager at jeg ikke er interessant nok for dere, og ikke morsom nok. Men jeg er en flink lytter og hadde trengt at noen lyttet til meg. Jeg sitter alene dag ut og dag inn. Jeg later som om at alt er bra, men det gjør så vondt å se alle har et fint liv med mann, barn, hus, jobb osv... " Jeg har så lyst til å legge dette ut på facebook, men jeg er så redd for å ikke få noe svar på på den, eller få symptati på statusen, men ikke høre noe mer etterpå. Eller havne i oversharing- tråden her på KG. Anonymous poster hash: f1587...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #174 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg skulle ønske jeg ikke hadde venner.Anonymous poster hash: f10c0...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 20. april 2015 #175 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg skulle ønske jeg ikke hadde venner.Anonymous poster hash: f10c0...c25 Kan jeg spørre hvorfor?:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 20. april 2015 #176 Del Skrevet 20. april 2015 Nesebjørner?Anonymous poster hash: ddad3...046 ...snørr..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #177 Del Skrevet 21. april 2015 Til alle dere som lurer på hvordan jeg mistet jomfrudommen (slutt å spørre btw), det var til en spanjol jeg møtte på ferie. Han snakket forøvrig på sleskt tysk til meg gjennom hele akten, ukjent hvorfor.Anonymous poster hash: 55a9f...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 16. april 2016 #178 Del Skrevet 16. april 2016 Dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 16. april 2016 #179 Del Skrevet 16. april 2016 Den 19.4.2015 at 16.11, AnonymBruker skrev: Nesebjørner? Anonymous poster hash: ddad3...046 Busemenn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #180 Del Skrevet 16. april 2016 Jeg virkelig hater hundeeiere som ikke gidder å bøye seg ned for å plukke opp møkka etter dyra sine. Anonymkode: aa70e...5f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå