^me^ Skrevet 17. august 2004 #21 Del Skrevet 17. august 2004 kjempebra!hva slags for kjøpte du?*nyskjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 17. august 2004 #22 Del Skrevet 17. august 2004 Friskis, siden jeg trengte det fort. men har planer om å kjøpe mer tørrfor på dyrebutikken når hun har spist opp denne esken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 18. august 2004 #23 Del Skrevet 18. august 2004 Kattefôr fra dyrebutikk/dyrlege er en billig forsikring mot nyrestein. Dyrlegen vår sa at det fort kom opp i 4000kr for å fikse slikt. HVA så om fôret er 20kr dyrere enn rema-mat? Har du ikke råd til å fôre dyret ditt, bør du faktisk ikke ha dyr. Og har du råd til det, så kan du kjøpe ordentlig mat. www.zooper.no selger kvalitetsfôr til 35kr kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 18. august 2004 #24 Del Skrevet 18. august 2004 Se hva jeg skrev ovenfor da når hun har spist opp denne esken skal jeg ta meg en tur til dyrebutikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 18. august 2004 #25 Del Skrevet 18. august 2004 Se hva jeg skrev ovenfor da når hun har spist opp denne esken skal jeg ta meg en tur til dyrebutikken. Hehe. Skrev ikke til deg Mylian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 18. august 2004 #26 Del Skrevet 18. august 2004 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå