Gå til innhold

Gå tur

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får ikke lov å trene på grunn av en sykdom jeg har nå. Hvor effektiv er det å gå tur for kondisjon trening?

Anonymous poster hash: 3f059...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må du gå fort, så du får opp pulsen. Spasere er godt for kroppen, men skal du få opp kondis må du få opp pulsen

Anonymous poster hash: f88c9...d67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kondisjonen betyr en gåtur ingen verdens ting.

Du må få opp pulsen. Får du ikke lov til dette må du forberede deg på at kondisjonen vil bli dårligere.

Anonymous poster hash: 31c6f...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kondisjonen betyr en gåtur ingen verdens ting.

Du må få opp pulsen. Får du ikke lov til dette må du forberede deg på at kondisjonen vil bli dårligere.

Anonymous poster hash: 31c6f...283

Dette er jeg ikke enig i. Dvs, jeg er enig i at pulsen må opp, men det kan man fint få til med gåtur. Jeg har ikke satt min fot i et treningsstudio, ikke telt kalorier og ikke jogget mer enn unntaksvis, og har gått ned ti kilo kun basert på gåturer og fornuftig spising uten forbud, spesielle dietter osv.

Det skal sies at da gikk jeg mye i ulendt terreng. Mye toppturer, oppoverbakker, utenom stier som krevde at jeg krøp under, klatret over, kavet og ble ordentlig andpusten og fikk brukt store deler av kroppen. Men gåtur var det lell, det gikk aldri særlig fort og jeg tok mange pustepauser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...