Gå til innhold

Avtale sex?

Fremhevede innlegg

Gjest UngMann1986
Skrevet

Kan skrive her når jeg får svar ;)

Anonymous poster hash: f1379...52a

Gjør det, du ;-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det, du ;-)

Beklager masingen min, men hvor mange dager før er det meste, tenker du? Vi bort i gåavstand til hverandre, om det er relevant. :)

Skrevet

Du tenker for mye... Ikke vær masete

AnonymBruker
Skrevet

Du tenker for mye... Ikke vær masete

Du har rett, jeg tenker for mye. Men det er jo nettopp for å unngå å fremstå masete at eg tenker mye.. Forstår du?

Skrevet

Du har rett, jeg tenker for mye. Men det er jo nettopp for å unngå å fremstå masete at eg tenker mye.. Forstår du?

Ja, jeg forstår, men jeg tror det er umulig å ikke være masete når du tenker så mye. Har vært med endel jenter som har prøvd å kamuflere at de ikke er masete. Det fungerer veldig dårlig. Ta det med ro. Ikke tenk så mye. Det går seg til av seg selv. Ikke hver alltid den som tar kontakt. Helst bør det være ca et 50-50 forhold. Har du spurt om dere skal treffes 3-4 ganger på rad uten at han gjort det samme er det på tide og forstå tegningen :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg forstår, men jeg tror det er umulig å ikke være masete når du tenker så mye. Har vært med endel jenter som har prøvd å kamuflere at de ikke er masete. Det fungerer veldig dårlig. Ta det med ro. Ikke tenk så mye. Det går seg til av seg selv. Ikke hver alltid den som tar kontakt. Helst bør det være ca et 50-50 forhold. Har du spurt om dere skal treffes 3-4 ganger på rad uten at han gjort det samme er det på tide og forstå tegningen :)

Han tar kontakt han også, så tror ikke jeg fremstår som masete :)

• Liker 1
Gjest UngMann1986
Skrevet

Han tar kontakt han også, så tror ikke jeg fremstår som masete :)

Har du fått avtalt noe? ;)

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har du fått avtalt noe? ;)

Glemte helt å svare. Ja, vi møttes ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt to knullevenninner og foretrakk spontant bestemte møter samme ettermiddag/kveld. Blir rett og slett lite spennende å planlegge sex synes jeg, da blir jeg fort lei. For meg er det spontan sex som er mest spennende, men det finnes jo ingen fasit på dette, det er individuelle preferanser.

M38

Anonymous poster hash: 8aa69...986
Gjest UngMann1986
Skrevet

Glemte helt å svare. Ja, vi møttes ;)

Godt å høre ;) gikk det bra å avtale? Eller ble det dumt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt to knullevenninner og foretrakk spontant bestemte møter samme ettermiddag/kveld. Blir rett og slett lite spennende å planlegge sex synes jeg, da blir jeg fort lei. For meg er det spontan sex som er mest spennende, men det finnes jo ingen fasit på dette, det er individuelle preferanser.

M38

Anonymous poster hash: 8aa69...986

Helt enig i at det er best, men vanskelig å faktisk få til å møtes om det alltid skal være spontant. Vi har to travle liv..

AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre ;) gikk det bra å avtale? Eller ble det dumt?

Ja, det har i grunn gått veldig greit, men det mest ideelle er jo å spørre samme dag, så skal prøve å la det være mest av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...