Gå til innhold

Avtale sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å ha sex med en jeg er veldig tiltrukket av og det virker som dette er gjensidig :) ingen av oss er ute etter forhold for øyeblikket, og trives med å kun ha er seksuelt forhold.

Har hatt sex fem ganger nå og alle gangene har vi avtalt det samme dag, gjerne rett før. Det er jo kanskje litt av greien; spontant og spennende. Samtidig blir dette veldig slitsomt i lengden fordi det da må passe for begge og det skal jo godt gjøres med to travle liv.

Er det veldig turn-off å avtale å møtes flere dager i forveien? Andre som har hatt slike seksuelle forhold; hvordan gjorde dere det?

Anonymous poster hash: f1379...52a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde, men han ønsket ikke å avtale lenge i forveien. Ønsket å spørre meg på kort varsel.

Anonymous poster hash: 3bb6a...c03
Skrevet

Prøvde, men han ønsket ikke å avtale lenge i forveien. Ønsket å spørre meg på kort varsel.

Anonymous poster hash: 3bb6a...c03

Det er nok det mest ideelle ja, men vanskelig å få det til da?

Skrevet

Ts her.

Hva med å avtale en dag i forveien? Er det noe jeg bør unngå, eller synes dere det høres greit ut?

Gjest UngMann1986
Skrevet

Jeg hadde en pulevenninne tidligere, og noen ganger avtalte vi spontant, men det var jo ikke alltid det passet. Noen ganger måtte vi derfor planlegge noen dager i forveien, og det gikk helt fint :-) Det går an å planlegge sex, når tenningen kommer når man møtes ;-)

Skrevet

Jeg hadde en pulevenninne tidligere, og noen ganger avtalte vi spontant, men det var jo ikke alltid det passet. Noen ganger måtte vi derfor planlegge noen dager i forveien, og det gikk helt fint :-) Det går an å planlegge sex, når tenningen kommer når man møtes ;-)

Planlegging i forveien kan jo også gjøre at man gleder seg, og det er jo veldig positivt :) Hvor lenge i forveien kunne dere avtale?

Skrevet

Jeg er også i ett sånt uforpliktende forhold. Vi lever begge hektiske liv og alt må planlegges. Nå gjør vi derimot annet enn å are ha sex, da. Vi avtaler liksom ikke "vi kan ha sex torsdag kl.1800". Men mer at da hat vi en date, liksom. Er vel ikke så uvanlig det.

Anonymous poster hash: 41d77...0a6

Skrevet

Jeg er også i ett sånt uforpliktende forhold. Vi lever begge hektiske liv og alt må planlegges. Nå gjør vi derimot annet enn å are ha sex, da. Vi avtaler liksom ikke "vi kan ha sex torsdag kl.1800". Men mer at da hat vi en date, liksom. Er vel ikke så uvanlig det.

Anonymous poster hash: 41d77...0a6

Hvor lenge i forveien kan dere avtale da? :)

Gjest UngMann1986
Skrevet

Planlegging i forveien kan jo også gjøre at man gleder seg, og det er jo veldig positivt :) Hvor lenge i forveien kunne dere avtale?

Da vi bodde på samme sted, avtalte vi ofte noen dager i forveien. Avtalte ikke at vi skulle ha sex, men det lå liksom i kortene, siden det var det vi pleide å gjøre sammen :-)

Etter hvert flyttet jeg et stykke unna, og da hendte det at vi avtalte et par uker i forveien :-)

Skrevet

Da vi bodde på samme sted, avtalte vi ofte noen dager i forveien. Avtalte ikke at vi skulle ha sex, men det lå liksom i kortene, siden det var det vi pleide å gjøre sammen :-)

Etter hvert flyttet jeg et stykke unna, og da hendte det at vi avtalte et par uker i forveien :-)

Høres veldig greit ut :) Kanskje jeg kan prøve meg på å spørre to dager før/dagen før? :) Håper ikke han synes det er problematisk. Men skal vi få til å møtes må vi jo nesten planlegge..

Gjest UngMann1986
Skrevet

Høres veldig greit ut :) Kanskje jeg kan prøve meg på å spørre to dager før/dagen før? :) Håper ikke han synes det er problematisk. Men skal vi få til å møtes må vi jo nesten planlegge..

Ja, prøv på det :-) Hvor gamle er dere, forresten?

Skrevet

Ja, prøv på det :-) Hvor gamle er dere, forresten?

Midten av 20-årene begge to :) Hvordan det?

Gjest UngMann1986
Skrevet

Bare lurte :-) jeg var også i midten av 20-årene, hun var litt yngre. Lykke til, da!

Skrevet

Bare lurte :-) jeg var også i midten av 20-årene, hun var litt yngre. Lykke til, da!

Takk for det :) Tror du han mest sannsynlig vil synes det er greit å planlegge litt?

Gjest UngMann1986
Skrevet

Takk for det :) Tror du han mest sannsynlig vil synes det er greit å planlegge litt?

Vil tro det :-) du får sende ham en melding, da!

Skrevet

Vil tro det :-) du får sende ham en melding, da!

Får gjøre det :)

Skrevet

Flere som har innspill? :)

Gjest UngMann1986
Skrevet

Får gjøre det :)

Hvordan gikk det? :)
AnonymBruker
Skrevet

Er litt opptatt om dagen, så tenker å sende om noen dager :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan skrive her når jeg får svar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...