Gå til innhold

Vis meg din forlovelsesring!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Ikke rart mannfolk kvier seg for å fri når bare ringen koster 35k-70k. Om dama i tillegg svarer nei eller klager på ringen i ettertid...  :rolleyes:

Anonymous poster hash: 8e42a...9ce

 

Min ring kostet under kr 1000. Min mann er ikke gjerrig, eller har dårlig råd, men jeg fikk absolutt den jeg ville ha.

 

Den minte meg om min mormors, og er alt jeg kunne tenkt meg:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 000 +++ for en ring?! Jeg hadde blitt skuffa om mannen komm med en så dyr ring

 

Uff da min kostet 52 000  :lete:

Anonymous poster hash: e1f61...237

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 000 +++ for en ring?! Jeg hadde blitt skuffa om mannen komm med en så dyr ring

Deg om det.

Folk er forskjellige når det kommer til sånt. Noen liker å bruke ekstra penger på forlovelses-/gifteringer, imens andre ikke helt ser vitsen å bruke mer enn 5.000 max. Er ikke noe rett/galt svar på sånt!

Anonymous poster hash: 10477...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirer og diamanter. ønsket meg noe utenom det vanlige, og det fikk jeg:) Han handlet i hemmelighet da vi var i NY

Anonymous poster hash: 9a6ba...7bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kostet 9000kr og jeg syns dette var mye, men har man råd og ønsker en dyr enn så gå for det. Jeg kunne ikke hatt en dyrere pga jobben. Jeg tar den av hverdag og er egentlig livredd for å miste denne jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da min kostet 52 000 :lete:

Anonymous poster hash: e1f61...237

Og min nesten 400 000kr

Anonymous poster hash: 6388a...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, for en kvalmende tråd! Blood diamond sier jeg bare... 



Anonymous poster hash: 106d0...1df
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis oss da :D tråden heter "vis..." ;)

Anonymous poster hash: feba3...19f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-37809-0-09408300-1440148731_thumb.j

 

Enkel ring i hvitt gull med en inskripsjon inni. Samboer har samme. Ja vi har vært forlovet en evighet. :P

 

Ringen kostet rundt 4000. Kunne fint kjøpt en diamant men just why? Da gir jeg heller pengene til et godt formål.

 

 

 

 


Anonymous poster hash: 5350e...22e



Anonymous poster hash: 5350e...22e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kostet 19.000, og jeg synes egentlig at det er tull. I Norge ville den nok ha kostet mer. Er bare feil når man vurderer å forsikre en ring i mine øyne. Jeg tar den ofte av meg, og de dagene jeg trener etc har jeg den ikke på. Da mister det litt hensikten for meg...

Hilsen hun som fikk safirer

Anonymous poster hash: 9a6ba...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at det har blitt veldig vanlig med å ha egen forlovelsesring og deretter ny ring til bryllupet?

 

Det er 10 år siden jeg giftet meg, og da var det ikke så vanlig iallefall. Da mannen fridde så satte vi på oss helt enkle gullringer. Disse ble også gifteringene våre. Derimot så fikk jeg en nydelig diamantring i morgengave. 

 

http://en.niessing.com/wedding-rings/wedding-rings-clarity/wedding-ring-niessing-pointed-oval-flat-n261515

 

Disse har vi, 6mm bredde og uten diamant (jeg hadde ikke lyst på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ulvepopcorn

20 000 +++ for en ring?! Jeg hadde blitt skuffa om mannen komm med en så dyr ring

 

Helt enig, jeg hadde ikke turt å gå med ringen om den var så dyr :P Så jeg håper ikke min svir av så mye penger på ringen, selv om han selvsagt har råd til det. Jeg vil ha en helt vanlig og grei ring, det er tanken bak som teller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...