Gå til innhold

Vis meg din forlovelsesring!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så mange fine ringer :)

Lurer bare på hvor mye som er vanlig å bruke på forlovelsesring i Norge, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var/er min (den har blitt endret på av gullsmed, mot min vilje, så mye av det gule gullet er borte)

Totalt 0.43 karat fra 1930, kjøpt i USA.

11034269_10153130333656341_8398916361594

Den var utrolig nydelig! Ønsker meg noe lignende (men først og fremst at han frir i det hele tatt...) ;)

Anonymous poster hash: 55a6e...5b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var utrolig nydelig! Ønsker meg noe lignende (men først og fremst at han frir i det hele tatt...) ;)

Anonymous poster hash: 55a6e...5b5

Hehe, tusen takk! Jeg liker den fordi den er vintage, og da slipper vi å kjøpe nye diamanter, jeg stoler ikke helt på konfliktfrie diamanter eller syntetiske.. Dessuten får du mye mye mer for pengene i USA enn i Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme thune forlovelsesring. Klassisk enstens ring. 0,75ct. Tror det er tw, vvs om jeg ikke husker feil.

Anonymous poster hash: d105d...15d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme thune forlovelsesring. Klassisk enstens ring. 0,75ct. Tror det er tw, vvs om jeg ikke husker feil.

Anonymous poster hash: d105d...15d

Anonymous poster hash: d105d...15d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme thune forlovelsesring. Klassisk enstens ring. 0,75ct. Tror det er tw, vvs om jeg ikke husker feil.

Anonymous poster hash: d105d...15d

Vet du farge og cut?

Anonymous poster hash: 116ea...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å laste opp bilde av den på fingeren men klarte det ikke tror jeg. Har tidligere lagt den ut under profilen min. Kan prøve senere. Men cut er ifølge GIA rapporten excellent. Symmetry: excellent fluorescence: none clarity: needle. Denne "needle" er gjemt under klørne så ikke synlig med det blotte øye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rart mannfolk kvier seg for å fri når bare ringen koster 35k-70k. Om dama i tillegg svarer nei eller klager på ringen i ettertid... :rolleyes:



Anonymous poster hash: 8e42a...9ce
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, så mange fine ringer. Selv har jeg ingen som skal fri til meg i nærmeste fremtid (eller blitt fridd til), men om jeg skulle velge ring, så ville jeg valgt en søt og liten fra Tiffany&Co :rodmer: Mest fordi Breakfast at Tiffany's er favorittfilmen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart mannfolk kvier seg for å fri når bare ringen koster 35k-70k. Om dama i tillegg svarer nei eller klager på ringen i ettertid... :rolleyes:

Anonymous poster hash: 8e42a...9ce

Jeg kan kun svare for meg selv, men han har lurt på hvilke ringer jeg liker og mtp at vi er over 30 begge to har vi grei økonomi. Min drømmering koster 24 000,- og eneste grunn til at jeg har linket til den er fordi han selv mener at ringen burde koste litt. Tanken er også å bruke den videre som giftering etter bryllupet og vi skal heller ikke holde et stort bryllup. Så heller litt dyr ring og fin bryllupsreise enn et voldsomt bryllup til hundretusen kroner eller mer.

:)

Anonymous poster hash: 9fd29...3ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart mannfolk kvier seg for å fri når bare ringen koster 35k-70k. Om dama i tillegg svarer nei eller klager på ringen i ettertid... :rolleyes:

Anonymous poster hash: 8e42a...9ce

Tror noen av ringene vist her koster langt mer en det også.

Anonymous poster hash: 116ea...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott

Har du bilde av den på fingeren? Og hva er spesifikasjonene på diamanten?

Anonymous poster hash: 116ea...ead

Har tatoveringer på fingrene og vil ikke bli gjenkjent, beklager :( Men det er en helt nydelig ring, enda finere på! Blir glad og smiler hver gang jeg ser den :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...