Gå til innhold

Fikk mensen i syden....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gå på apoteket i Spania og kjøp piller som gjør at du slutter å blø de dagene

du er i Spania, problem solved, så får du heller mensen når du er hjemme.

Det gjør alltid jeg. I Norge får man også slike piller, men da på resept fra legen.

Men i Spania får du de over disk. Ikke farlig, og du får jo mensen med en gang

du slutter å ta de :)

Anonymous poster hash: bc1f5...e6f

Nei.. du får ikke disse pillene over disk i Spania, men en lege kan skrive dem ut. Det tar noen dager før de evt begynner å virke også og man skal starte noen dager før mensen.

Anonymous poster hash: 1cc37...ea4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er trygt å bade med tampong så lenge du vet hvilken str du må ha. Og husk: bytt tampong etter du har badet.

Anonymous poster hash: a653b...70e

Han trenger ikke bytte tampnog hver gang man bader, blir den våt har du den ikke langt nok opp.

TS: Kjøp de som heter Pearl eller Kompak, de har innføringshylse og kjøp de største så er du sikker. Bruk, mørkeblå. sort, grå eller brun bikini så syns det ikke hvis det skulle lekke.

Skrevet

Bruk tampong, og ha gjerne et bind i bikinitrusa.

Jeg har gjort det selv, og det går bra. Bare sjekk ofte og bytt ofte tampingpongpang!

Anonymous poster hash: 12435...db0
Skrevet

Han trenger ikke bytte tampnog hver gang man bader, blir den våt har du den ikke langt nok opp.

TS: Kjøp de som heter Pearl eller Kompak, de har innføringshylse og kjøp de største så er du sikker. Bruk, mørkeblå. sort, grå eller brun bikini så syns det ikke hvis det skulle lekke.

:fnise:

Anonymous poster hash: 12435...db0

• Liker 1
Skrevet (endret)

feilpost

Endret av KG dama
Skrevet

Blør du kjempemye, velger du en stor en. Er det kjempelite, tar du en liten en-

Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt den største jeg fant. Bare for å være på den sikre siden. Den varer lengre og du er bombesikker mot lekkasje.

Om du skulle blø litt mens du bader, er det ikke så farlig. Det vises nesten ikke. Det er ikke som å bli bitt av en hai hvor hele vannet blir rødt. Det samler seg mer som noen få røde "geléklumper" som synker.

Ikke vær bekymret, TS :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...