AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #21 Skrevet 28. februar 2015 Kan man ha allergisymptom ute kløe i øyne og nese? Altså bare i hals? Datteren min begynte for noen dager siden med tørrhoste, klage på ekkel hals, kløe i hals, tung pust. Hun har iflg barnelege bjørkepollenallergi uten at det har vært utslag på prikktester. Så at det var spredning av or og hassel nå, så tenkte kanskje det evt er en reaksjon på det? Er så usikker når det ikke slår ut på testene. Anonymous poster hash: 0fb69...ba5
Sugerøret Skrevet 28. februar 2015 #22 Skrevet 28. februar 2015 ikke alltid ting slår ut på blodprøver eller prikktest. noe som heter allergisk allergi.. mulig det er tilfelle her? Ren gjetting asså
Djungelvrål Skrevet 28. februar 2015 #23 Skrevet 28. februar 2015 Kenacort er fantastisk. Brukt det de to siste årene. Tar ikke sprøyta før i mai iom. at jeg har gressallergi. Det holder å ta sprøyta en gang.
dillyduzit Skrevet 28. februar 2015 #24 Skrevet 28. februar 2015 Så godt å se at jeg ikke er alene. Jeg får de sykeste hodepinene på våren, hvor nesa renner og får et slørete blikk over øynene. Hadde håpet at dette ikke skulle komme før i mars/april, men neida. Merket det for ca to uker siden. østlandet.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #25 Skrevet 28. februar 2015 Pollenallergi er grusomt gruer meg hver gang til pollen kommer Anonymous poster hash: 980a3...b5b
Celtic Heart Skrevet 1. mars 2015 #26 Skrevet 1. mars 2015 Dere som er plaget som vært med allergi, har dere vurdert allergivaksinasjon? Det har vært gull verdt for mitt yngste barn. Han har gått fra å være potte tett og hoven med masse astmaanfall til minimale plager og forsvunnet astma på bare første året av programmet.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #27 Skrevet 1. mars 2015 Dere som er plaget som vært med allergi, har dere vurdert allergivaksinasjon? Det har vært gull verdt for mitt yngste barn. Han har gått fra å være potte tett og hoven med masse astmaanfall til minimale plager og forsvunnet astma på bare første året av programmet. Jeg har prøvd allergivaksinasjon plagene ble mindre men må fortsatt bruke allergitabletter jeg begynte å reagere astmatiak på vaksinene slutten av vaksinen så måtte slutte men kjenner mindre til pollen enn det jeg gjorde før Anonymous poster hash: 980a3...b5b
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #28 Skrevet 1. mars 2015 Astmatisk mente jeg ble en liten skrivefeil Anonymous poster hash: 980a3...b5b
Susje Skrevet 1. mars 2015 #29 Skrevet 1. mars 2015 Jeg bor på østlandet, og har faktisk kjent symptomene en stund nå. Spesielt de siste 3-4 ukene…jeg hater allergien min! Pillen min funker såvidt :S øyedråper og nesespray er min redning…men halsen er værst og den får aldri fred føler jeg! UGH
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå