Gå til innhold

Dere med pollenallergi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man ha allergisymptom ute kløe i øyne og nese? Altså bare i hals? Datteren min begynte for noen dager siden med tørrhoste, klage på ekkel hals, kløe i hals, tung pust. Hun har iflg barnelege bjørkepollenallergi uten at det har vært utslag på prikktester. Så at det var spredning av or og hassel nå, så tenkte kanskje det evt er en reaksjon på det? Er så usikker når det ikke slår ut på testene.

Anonymous poster hash: 0fb69...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke alltid ting slår ut på blodprøver eller prikktest.

noe som heter allergisk allergi.. mulig det er tilfelle her? Ren gjetting asså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenacort er fantastisk. Brukt det de to siste årene. Tar ikke sprøyta før i mai iom. at jeg har gressallergi. Det holder å ta sprøyta en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at jeg ikke er alene. Jeg får de sykeste hodepinene på våren, hvor nesa renner og får et slørete blikk over øynene. Hadde håpet at dette ikke skulle komme før i mars/april, men neida. Merket det for ca to uker siden.

østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pollenallergi er grusomt gruer meg hver gang til pollen kommer :(

Anonymous poster hash: 980a3...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er plaget som vært med allergi, har dere vurdert allergivaksinasjon?

Det har vært gull verdt for mitt yngste barn. Han har gått fra å være potte tett og hoven med masse astmaanfall til minimale plager og forsvunnet astma på bare første året av programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som er plaget som vært med allergi, har dere vurdert allergivaksinasjon?

Det har vært gull verdt for mitt yngste barn. Han har gått fra å være potte tett og hoven med masse astmaanfall til minimale plager og forsvunnet astma på bare første året av programmet.

Jeg har prøvd allergivaksinasjon plagene ble mindre men må fortsatt bruke allergitabletter jeg begynte å reagere astmatiak på vaksinene slutten av vaksinen så måtte slutte men kjenner mindre til pollen enn det jeg gjorde før

Anonymous poster hash: 980a3...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astmatisk mente jeg ble en liten skrivefeil :danse:



Anonymous poster hash: 980a3...b5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på østlandet, og har faktisk kjent symptomene en stund nå. Spesielt de siste 3-4 ukene…jeg hater allergien min! Pillen min funker såvidt :S øyedråper og nesespray er min redning…men halsen er værst og den får aldri fred føler jeg! UGH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...