xeno Skrevet 27. februar 2015 #21 Del Skrevet 27. februar 2015 Jeg studerer ikke men skal begynne på nettskole studiekompetanse. Har jobb 100% i kjøttfabrikk og vet at det kommer til å bli beinhardt for meg å lese alle fag + jobbe 100% Må få ræva min opp for å ta kontakt med de forskjellige nettskolene, når er det man kan starte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #22 Del Skrevet 27. februar 2015 Hva jobber du med på sommeren? Har inntrykk av at det er utrolig vanskelig å få seg sommerjobb, flere hundre søkere til butikkstillinger og annet som passer for studenter tips til søking på jobber? Anonymous poster hash: 9b146...b1b Er det noen fabrikker/lagre der du bor? Er ikke alle som tenker på å søke der. Ikke så spennende arbeid men. Barnehager trenger også sommervikarer noen ganger. Anonymous poster hash: 775e9...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #23 Del Skrevet 27. februar 2015 Er det noen fabrikker/lagre der du bor? Er ikke alle som tenker på å søke der. Ikke så spennende arbeid men. Barnehager trenger også sommervikarer noen ganger. Anonymous poster hash: 775e9...a63 Jeg har hatt sommerjobb på fiskefabrikk liksom, man tager det man får. Slike stillinger er det mange som ikke tenker på. Anonymous poster hash: b99ba...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå