Gjest Jacklost Skrevet 14. september 2015 #41 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg leste en lignende sak hvor en mafia fyr ble matet til grisene mens han var banka opp til han var døende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #42 Del Skrevet 7. desember 2016 bumper denne litt igjen jeg.. noen som har noen ny teori? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 19. mai 2020 #43 Del Skrevet 19. mai 2020 Noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antisocialclub Skrevet 22. desember 2020 #44 Del Skrevet 22. desember 2020 Bump. Lurer på om folk her har noen nye teorier? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitry Skrevet 16. januar #45 Del Skrevet 16. januar https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/politiet-soker-etter-per-valnes-i-flere-vann-i-midt-troms-1.17209305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 19. januar #46 Del Skrevet 19. januar sitry skrev (På 16.1.2025 den 17.20): https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/politiet-soker-etter-per-valnes-i-flere-vann-i-midt-troms-1.17209305 Han som har tipset politiet er jo en av de som var på den burdagsfesten. Vet ikke helt hva jeg skal tro om det tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 19. januar #47 Del Skrevet 19. januar Alja skrev (På 26.2.2015 den 23.46): Har jo lest flere ganger på nett at den beste måten å kvitte seg med lik er enten syre så alt forsvinner, eller å fore griser/hunder med liket. For de eter alt... Creepy. Lurer på om politiet har tenkt tanken, eller om det bare er jeg som ser for mye csi og bones. De burde det. Eneste de burde tenke på, er å trekke ut tenner og barbere bort alt av hår. Det er en av de få tingene som ikke blir fordøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 19. januar #48 Del Skrevet 19. januar Alja skrev (På 26.2.2015 den 23.37): seriøst ingen? 😮 Der tror jeg å det ble av han, men har de ikke funnet dna hans i magen på værtfall en hund? Eller blander jeg med noe annet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 19. januar #49 Del Skrevet 19. januar Kaneel skrev (7 minutter siden): Der tror jeg å det ble av han, men har de ikke funnet dna hans i magen på værtfall en hund? Eller blander jeg med noe annet nå Det ble ikke funnet noe i hundene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 19. januar #50 Del Skrevet 19. januar Nei de spiser ikke eieren sin eller mennesker i det hele tatt med mindre de er helt utsultet, så da måtte man eventuelt sperre dem inne et sted og sulte dem først. Så det er ikke fullt så enkelt å kvitte seg med et lik nei. Michael Winger har forøvrig en teori, men det er en stund siden jeg leste og så video om saken, så jeg husker ikke detaljene nå. Men han skal ha kjørt bilen selv, og så gått oppover et sted det var veldig bratt, og forulykket eller noe....Winger var og lette der han mente dette skjedde, men fant ikke noe. Jeg tror det hadde gått for lang tid...lik forsvinner jo etter hvert i naturen pga åtseletere. https://www.seher.no/sterke-historier/vet-hva-som-skjedde/76546979 https://www.pressreader.com/norway/se-og-hor-extra-1/20220722/282359748433328 Noen som vet om politiet noen gang har hatt og undersøkt en lignende teori? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clover Skrevet 23. januar #51 Del Skrevet 23. januar Ruspus skrev (På 19.1.2025 den 11.14): Han som har tipset politiet er jo en av de som var på den burdagsfesten. Vet ikke helt hva jeg skal tro om det tipset. Det er jo undersøkt en del omkring hva som skjedde under bursdagsfesten hans hvor ingen av hans venner var invitert, men forklaringene spriker. Og det er lett å tenke at dette var et arrangert plott for å legge til rette for hans «forsvinning». Hvis han har blitt matet til hundene måtte hundene ha blitt holdt utsultet i forkant som en annen nevner her. Er også i tvil om Wingers teori, selv om politiet var slapp mht funn av bilen, og nøklene de fant i en bekk etter et søk i nærområdet. Og at de ikke undersøkte nok og holdt på bilen er for meg helt hårreisende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 26. januar #52 Del Skrevet 26. januar Clover skrev (På 24.1.2025 den 0.07): Det er jo undersøkt en del omkring hva som skjedde under bursdagsfesten hans hvor ingen av hans venner var invitert, men forklaringene spriker. Og det er lett å tenke at dette var et arrangert plott for å legge til rette for hans «forsvinning». Hvis han har blitt matet til hundene måtte hundene ha blitt holdt utsultet i forkant som en annen nevner her. Er også i tvil om Wingers teori, selv om politiet var slapp mht funn av bilen, og nøklene de fant i en bekk etter et søk i nærområdet. Og at de ikke undersøkte nok og holdt på bilen er for meg helt hårreisende. Hva var Wingers teori? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clover Skrevet 26. januar #53 Del Skrevet 26. januar Ruspus skrev (2 timer siden): Hva var Wingers teori? Som nevnt over her av Maia70, at han ble fraktet i sin egen bil og dumpet et sted oppe i terrenget der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 26. januar #54 Del Skrevet 26. januar Clover skrev (7 timer siden): Som nevnt over her av Maia70, at han ble fraktet i sin egen bil og dumpet et sted oppe i terrenget der. Nei, Wingers teori er at han kjørte selv og var alene. Altså at det ikke var en forbrytelse men en ulykke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clover Skrevet 26. januar #55 Del Skrevet 26. januar Maia70 skrev (1 time siden): Nei, Wingers teori er at han kjørte selv og var alene. Altså at det ikke var en forbrytelse men en ulykke. Ja, stemmer det. Sleivete av meg her. Nettopp teorien om at det var ulykke skurrer veldig i min oppfatning iallfall. Winger er sikkert flink han, men det er ikke alt medium «tolker» riktig, som de selv sier. Og hvorfor skulle nøklene ligge et stykke unna i en bekk da? Og funn de gjorde i bilen før de ga den fra seg viser at han la igjen diverse som ville vært greit å ha med/på tur. Og ville han forlatt hundene sine sånn bare fordi han var forbanna på samboeren? Fra hva jeg husker fra dokumentaren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 26. januar #56 Del Skrevet 26. januar Clover skrev (6 minutter siden): Ja, stemmer det. Sleivete av meg her. Nettopp teorien om at det var ulykke skurrer veldig i min oppfatning iallfall. Winger er sikkert flink han, men det er ikke alt medium «tolker» riktig, som de selv sier. Og hvorfor skulle nøklene ligge et stykke unna i en bekk da? Og funn de gjorde i bilen før de ga den fra seg viser at han la igjen diverse som ville vært greit å ha med/på tur. Og ville han forlatt hundene sine sånn bare fordi han var forbanna på samboeren? Fra hva jeg husker fra dokumentaren Winger sa vel ikke ordet "ulykke" heller, det var det jeg som gjorde. Han sa han gikk oppover der og var full av følelser, og så ender han opp død, men at han ikke kunne se hva som skjedde. Fikk ikke inntrykk av at det var noen kosetur han gikk på akkurat. Jeg har stor tro på Winger, men han er klar på at han kan absolutt ta feil ja. Så lenge de ikke finner et eventuelt lik blir det jo umulig å få noe konkret også, så jeg tipper vi aldri får vite hva som skjedde. https://www.pressreader.com/norway/se-og-hor-extra-1/20220722/282359748433328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå