Gå til innhold

Hvor ofte hender det at du forsover deg eller kommer sent

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja som overskriften sier hvor ofte hender det at du kommer for sent, eller forsover deg?

Jeg har nok en 2-3 dager i måneden jeg gjør det. Sover veldig urolig om nettene, selv om jeg legger meg til samme tid hver dag.

Anonymous poster hash: c1cd9...b87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri kommet for sent hverken til skole eller jobb i mitt snart 40-årige liv.

Anonymous poster hash: 3e29c...92c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har faktisk aldri skjedd. 32 år nå. Selv om jeg skulle sove veldig dårlig, og kanskje omtrent ikke få blund på øynene, så kommer jeg meg opp når alarmen ringer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsovet meg så jeg kom for sent til jobb, en gang i løpet av 15 år i arbeidslivet.

Forsovet meg så jeg fikk dårlig tid på badet, ikke fikk laget kaffe og frokosten ble en banan i hånda på vei ut døra, maaange ganger før jeg fikk barn.

Umulig å forsove seg med små barn i hus så den tiden er over nå, nå er det dem som gir meg dårlig tid på badet :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan folk klarer å komme for sent til jobb 2-3 ganger i måneden skjønner jeg ikke. Snakk om lav arbeidsmoral.

Jeg har kommet for sent en eneste gang på jobb, og da ringte jeg og sa ifra til jobben. Grunnen var stopp i kollektivtrafikken, noe jeg anser som en gyldig grunn. Kom ikke mer enn 5 minutter for sent heller, siden jeg alltid er tidlig ute til jobb, i tilfelle slike ting skal skje.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsov meg en gang jeg skulle begynne 6.30 på jobb. Veldig pinlig!

Anonymous poster hash: 465a1...a57
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student, så tar det ikke så tungt om jeg forsover meg til skolen egentlig. Det gjerne flere ganger i uken. Men kommer sjeldent eller aldri for sent hvis jeg har avtaler med andre. Synes det er utrolig irriterende med folk som ikke er presise. Har forsovet meg 2 ganger til jobb, utrolig flaut når man skal åpne butikken:(

Anonymous poster hash: eee9c...c41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender kanskje en gang hver andre måned at jeg forsover meg på det vis at jeg sover litt for lenge i forhold til hva jeg burde. Dette resulterer i at jeg får det travelt på morgenen, ikke at jeg kommer for sent.

Det er ganske respektløst å komme forsent mer enn en sjelden gang.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste 10 åra er det vel 2 ganger, en gang på hver jobb. Noe fordi jeg ikke klarer å stole på at klokka faktisk skal ringe, så jeg ligger å våkner og sjekker klokka tusen ganger for natta :dry: Så blir jo naturlig nok trøtt. Men flere ganger i mnd. da synes jeg man må ta grep. Det finnes vekkerklokker som ringer helt til du står opp og stiller deg på en matte. Og du må stå der i noen sekunder før den slår seg av. Kanskje det er noe?:) Google doormat alarmclock eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 35aac...6a2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har skjedd to ganger i løpet av mine 13 år i arbeidslivet. Sist jeg forsov meg før jobb er snart åtte år siden. (Jeg husker det fordi det skjedde noe veldig spesielt dagen i forveien, og da glemte jeg å slå på vekkeklokka)...

Jeg også har en tendens til å sove urolig om nettene. Men hvis du bruker lavendel-olje og drypper på puta fem-seks dråper, så er det veldig beroligende. Et annet tips om du har problemer med å komme deg opp om morgenen, er å bruke en vekkeklokke med en knapp som flyr. Ja, når klokka ringer så "flyr" knappen av, og lander på gulvet. For å få klokka til å slutte å ringe må du altså stå opp, hente knappen og sette den på klokka igjen ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg aldri gjort. Jeg vil heller komme frem en halvtime for tidlig og vente enn å risikere å komme for sent, og det meste jeg har forsovet meg er 5-10 minutter. Da har jeg fortsatt mer enn god nok tid.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte. Klarer sjeldent å stå opp så jeg har godt tid, hjelper med ritalin da :)

Anonymous poster hash: 1fdb7...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en gang hvert annet år, og aldri til ting andre er avhengige av at jeg er presis til. Sover elendig, men jeg kan jo ikke bare droppe å stå opp av den grunn. Har både vekkerklokke og en alarm på mobilen.

Anonymous poster hash: d2436...80f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forsovet meg en gang. Et par ganger har jeg kommet for sent pga alvorlige trafikkulykker. Men den delen kan jeg ikke helt styre selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i jobben jeg har nå har jeg forsovet meg 2 ganger, den jobben har jeg hatt i 2 år nå i februar. så vil si det er greit :P

Anonymous poster hash: 18aac...406
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med dårlig søvn/sovner flere timer etter jeg har lagt meg, så forsover meg et par ganger i måneden til skolen, men har aldri forsovet meg til jobb.

Når jeg forsover meg er det som oftest sånn at jeg rekker skolen, men har det travelt om morgenen. En sjelden gang kommer jeg 5-15 min forsinket til skolen, men føler meg uansett skikkelig uggen når det skjer (i begge tilfeller)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsovet meg to ganger de tre årene jeg ikke har hatt mamma som siste vekkeklokke. Den ene gangen satte jeg på alarmen en time for seint, men siden jeg hadde planlagt god tid til frokost kom jeg bare ti minutter for seint. Den andre gangen hadde jeg glemt hele alarmen, men våknet i i tide til å raske sammen en matpakke og rekke å gå inn på forelesningen i pausen.

Anonymous poster hash: 8eeb6...c6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...