Gå til innhold

Er dette Oslo 2030?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av kjærligbåttur
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gå ta deg en bolle.

Anonymous poster hash: 93982...b6f

Igjen beviser en anonym - bruker at hin kan hersketeknikker. Jeg kunne skrevet argumenter for deg isteden, men jeg skal ikke, eller jo det er det jeg gjorde...

Endret av Vind
Skrevet (endret)

.

Endret av kjærligbåttur
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Huff, jeg tror jeg rett og slett holder meg unna denne tråden nå. Den er altfor fjernt for alt jeg står for, og jeg jeg skjønner ikke hvorfor dere virker så redde? Vi er mennesker alle sammen.

Endret av Vind
Skrevet

Huff, jeg tror jeg rett og slett holder meg unna denne tråden nå. Den er altfor fjernt for alt jeg står for, og jeg jeg skjønner ikke hvorfor dere virker så redde? Vi er mennesker alle sammen.

Nok en gang bevis for at det er naive "flower power" mennesker som vil importere og leve med mennesker med farlig kultur og grusomt menneske, spesielt kvinnesyn. Blir så paradoksalt, jeg fatter det ikke.

Anonymous poster hash: d1804...23b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nok en gang bevis for at det er naive "flower power" mennesker som vil importere og leve med mennesker med farlig kultur og grusomt menneske, spesielt kvinnesyn. Blir så paradoksalt, jeg fatter det ikke.

Anonymous poster hash: d1804...23b

Jeg er ikke naiv, bare mindre redd og bekymret enn du og dere fremstår.

Endret av Vind
Skrevet

Jeg er ikke naiv, bare mindre redd og bekymre enn du og dere fremstår.

Kan jo stille deg et simpelt spørsmål.

Hva slags mennesker er det som kommer til Norge stort sett? Har de utdanning? Kan de engelsk?

Problemet med dagens innvandring er at de fleste av dem er ubrukelige. De har null sjanse til å intrigere seg nok til at de kan gjøre nytte for seg. Flesteparten ender opp hos NAV og finner den løsningen så god at de helst ikke ser for seg å inntegrere seg for å få seg en egen jobb. Noen gjør det, men større og større andel av folk gjør ikke det. Det på sikt vil skape enorme problemer.

Innvandring er altså ikke et problem, men menneskene som kommer i hope-tall er det. Hadde det vært mennesker med en utdannelse, og som i det minste kunne gjøre seg forstått gjennom å snakke Engelsk, så ville det ikke vært et problem. Folk som kan føre Norge og Norges økonomi fremfor er de vi ønsker, ikke de som tar oss tilbake og kun skaper problemer.

• Liker 2
Skrevet

ADVARSEL: Artikkelen er skrevet av Hege Storhaug, søk henne opp for å finne ut hvem som skriver artikkelen hvis du leser den!

Anonymous poster hash: aeaf7...69d

Hun vet hva hun skriver/snakker om, ja.

• Liker 1
Skrevet

Igjen beviser en anonym - bruker at hin kan hersketeknikker. Jeg kunne skrevet argumenter for deg isteden, men jeg skal ikke, eller jo det er det jeg gjorde...

Kun sosialistiske kvinnemennesker som roper om hersketeknikker når de blir satt på plass. Drit nå i slikt og gå videre. Ikke la deg bli hersket med og slutt og syt som et kvinnfolk eller en muslim som stadig blir krenket.

• Liker 1
Skrevet

Så om samfunnet ser at antall nazister øker og den nazistiske ideologien vokser for hvert år. Så sier vi bare, pytt, de er mennesker de og. For de er jo det. Så hvor er vi så opptatt av rasisme og andre ideologier som er til skade for samfunnet? Det er jo bare mennesker som står for slikt. Personlig lider jeg ikke av at noen skyter ned ungdommer i AUF, eller banker en muslim på gata. Skal jeg da bare drite i det å si, de er mennesker alle sammen og sikkert snille. Naive dumme nordmenn vil få som fortjent en dag, Vi fortjener ikke vår frihet fordi vi ikke klarer og ta vare på den.

Skrevet

Jeg er ikke naiv, bare mindre redd og bekymret enn du og dere fremstår.

Men da forventer jeg at du ikke syter og klager om en terror handling skjer. Eller at du eller kjente av deg blir utsatt for vold/voldtekt av våre nye landsmenn med et litt annet syn på samfunnet og mennesker. Da for du ta det med et smil.

• Liker 2
Skrevet

Men da forventer jeg at du ikke syter og klager om en terror handling skjer. Eller at du eller kjente av deg blir utsatt for vold/voldtekt av våre nye landsmenn med et litt annet syn på samfunnet og mennesker. Da for du ta det med et smil.

For ikke å snakke om at pensjonen din blir halvvert fordi det ikke er penger igjen.

• Liker 2
Skrevet

ADVARSEL: Artikkelen er skrevet av Hege Storhaug, søk henne opp for å finne ut hvem som skriver artikkelen hvis du leser den!

Anonymous poster hash: aeaf7...69d

Og poenget ditt er? Du er klar over at dette er basert på data fra SSB? Bestrider du disse?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...