Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #1 Del Skrevet 13. august 2004 Hei! Jeg skal på jobbintervju på mandag, men ikke vanlig intervju. Han sa det var et slags gruppeintervju...bare lurte på om noen av dere har vært på det før og kan fortelle om hva som skjer på disse. ble litt ekstra nervøs pga dette. men det går vel bra. fint om jeg får litt tilbake meldinger :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 13. august 2004 #2 Del Skrevet 13. august 2004 Gruppeintervju er gøy! I allefall når du er den som intervjuer... hihi. men jeg har forståelse for at det er skikkelig vanskelig for kanditatene :-) det man ønsker å se i et slikt intervju er hvor godt du synes i en gruppe, og klarerå få gjennom dine synespunkter. Men minst like viktig er din evne til å lytte og sammarbeide med andre. Dette er en hårfin balansegang og veldig vaskelig. Du blir satt i en uvirkelig situasjon der du er nødt til å sammarbeide med noen du egentlig konkurrer med. Av og til må du fremhve andres fordeler fremfor dine egne og det er jo ikke så lett sidene dere sloss om samme jobben... Tenk på dette som et sammarbeidsgruppe. Vær blid og hyggelig med de andre, men samtidig klar i hva du mener så går dette så bra så!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 14. august 2004 #3 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg var på gruppeintervju tidligere i år. Det var helt greit, men jeg foretrekker "vanlige" intervjuer. Vi begynte med å løse en case i gruppa (mens vi ble observert), og så presentere løsningen individuelt for en av intervjuerne (hver kandidat var da alene med en intervjuer). Etterpå hadde ble vi intervjuet en og en. Det som er viktig, er at du viser initiativ og er litt frampå, men samtidig lar andre slippe til, såklart. For all del, ikke vær den passive som bare sitter der og hører på. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #4 Del Skrevet 17. august 2004 Dette høres litt ut som "The Apprentice" - se på Donald Trump på TVNorge - og se hvordan de oppfører seg de som kommer videre i slike runder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 17. august 2004 #5 Del Skrevet 17. august 2004 Høres pyton ut! Private næringsliv? Trendy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå