Gå til innhold

Hvordan kle seg i jobbintervju? (helsesektor)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal i jobbintervju innenfor helsesektoren(sykehus), neste uke.

Aldri vært på intervju et slikt sted før så jeg lurer rett å slett hvordan man bør kle seg? Hvordan man bør sminke seg, og hvordan jeg bør ha håret(jeg har langt hår til toppen av hoftene ca.)? Sikkert litt teite spørsmål, men vil gi et godt og seriøst førsteinntrykk.

Anonymous poster hash: 6f088...f43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lett sminke, vær ren (ikke møkk under negler osv). håret kan du godt sette opp, flette eller noe er jo fint :)

tenker jeans, en fin skjorte og en blazer eller fin ytterjakke :)

Anonymous poster hash: f98f3...059
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene hverdagsklær holder i massevis - man skal uansett jobbe i uniform. Men styr unna mye sminke, løst hår og tung parfyme. (Da dette ikke er lov å jobber på sykehus). Så støtter veldig der forslaget du fikk over her!

Anonymous poster hash: d4dfc...e73
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans? Jeg jobber ikke i helsesektoren, men møter alltid opp i kjole (hverdagslig, men fin), skjørt eller stoffbukse. Jeans hadde jeg ikke kommet i, men jeg vet ikke noe om helsesektoren som sagt. Kommer vel litt an på om du skal jobbe på kontor der eller som sykepleier e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :) Ser ingen problemer med å komme i jeans i helsesektoren, men ville ha kledd meg litt opp. Nøytral sminke og gjerne sett opp håret :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...