Gå til innhold

Jeg får lyst til å tegne Muhammed overalt

Gjest avocadoen

Anbefalte innlegg

Det er noe jeg lurer på. HVORFOR kaller alle han Mulla Krekar, når han egentlig heter Najumuddin Faraj Ahmad. Han er ingen mulla, og har heller aldri vært det.

En Mulla er en som har studert koranen, eller en prest, og så vidt meg bekjent har ikke han gjort noen av delene. Hvis man vil svekke kredibiliteten hans, så bør vi begynne der. Han er tydeligvis bare opptatt av PR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forskjellen på Muhammed og Jesus er at islam har bildeforbud - det er ikke lov å avbilde Muhammed eller Allah.

Jeg forsvarer på ingen måte Krekar eller folk som ham, men jeg skjønner heller ikke vitsen med å provosere.

Du er klar over at 'islam' ikke har bildeforbud, hverken av den ene eller den andre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

muhmah1.png

Anonymous poster hash: 2ee50...e0c

Hvorfor viser du en av de syv dvergene?

Får du ikke trøbbel med Disney nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er han buret inn igjen, som fortjent. Kanskje det finnes noen rettferdighet tross alt. Bare å begynne å brodere tepper igjen.

Anonymous poster hash: 6414b...a52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Det er noe jeg lurer på. HVORFOR kaller alle han Mulla Krekar, når han egentlig heter Najumuddin Faraj Ahmad. Han er ingen mulla, og har heller aldri vært det.

En Mulla er en som har studert koranen, eller en prest, og så vidt meg bekjent har ikke han gjort noen av delene. Hvis man vil svekke kredibiliteten hans, så bør vi begynne der. Han er tydeligvis bare opptatt av PR.

Jeg orker ikke skrive det lange og vanskelige navnet :P

Men forøvrig enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

muhammed.pngDette er da min versjon av Muhammed. Nå blir jeg vel drept av Krekar. Problemet er vel kanskje at dette kunne vært hvem som helst :P Jeg vet ikke hvordan Muhammed så ut.

Tommel opp :):fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde skjedd om hele Norges befolkning samlet hadde tegnet profeten? Lurer på om Krekar hadde gått god for at vi alle sammen skulle ha blitt drept? Hvem skulle da betalt for ham? Sage av hånden som brødfør ass..!

Anonymous poster hash: 0fe9b...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde skjedd om hele Norges befolkning samlet hadde tegnet profeten? Lurer på om Krekar hadde gått god for at vi alle sammen skulle ha blitt drept? Hvem skulle da betalt for ham? Sage av hånden som brødfør ass..!

Anonymous poster hash: 0fe9b...132

Hm.. Krekar.. Kre-kar.. Krenk-kar

Come get me Krenk-bar:

post-51427-0-77905200-1420649942.png

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Du er klar over at 'islam' ikke har bildeforbud, hverken av den ene eller den andre?

Vet du hvorfor de da ikke skal tegne et menneske som har levd på denne jorden? (altså muhammed) Denne oerfekt-forklaringen fra tidligere i tråden er teit, for ingen mennesker er perfekte. Ikke engang Muhammed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvorfor de da ikke skal tegne et menneske som har levd på denne jorden? (altså muhammed) Denne oerfekt-forklaringen fra tidligere i tråden er teit, for ingen mennesker er perfekte. Ikke engang Muhammed.

Nei, jeg har vel aldri helt forstått forklaringen til kreket og andre om dette forbudet.

Men, hvis jeg vil se et menneske som er tilnærmet perfekt, så trenger jeg jo ikke noe annet enn et speil!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må fjerne alle svenske vitser ellers kan Svenskene også bli såret. Det er rasistisk å slå an en svenskevits. Likt skal være likt.

Til sist må vi ikke glemme at vi ikke må lee på lillefingeren.

Anonymous poster hash: 8c3e4...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har aldri uttalt seg ekstremt noen gang som i dag. Politiet skal nå etterforske om det er straffbart å si det han har sagt nå.

Anonymous poster hash: c8811...01e

For noe uinformert sprøyt. Bruk ti minutter på å se på uttalelser han kom med som leder for Ansar al-Islam og IMK/KIM.

Det er mulig dette er det verste han har sagt til norske journalister på en god del år, men selv de siste dagers uttalelser (eller de han ble dømt for i 2012) er peanuts sammenlignet med hva mannen tidligere har uttalt som leder for islamistiske grupper. At han nå har sluttet å legge en like stor demper på sine uttalelser, og er tilbake der han var i flere tiår, betyr ikke at han "blir ekstrem". Han har alltid vært ekstrem, han har bare holdt kjeft om det verste en stund. Det skjønner man hvis man studerer fyrens historie.

Anonymous poster hash: a0031...71e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for å irritere krekar.

Hva er forøvrig forskjell på Jesus og Muhammed? Muhammed var jo en person og kan vel avbildes han og? :)

Krekar: – Nordmenn som tegner Muhammed, må dø

– De som lager Muhammed-karikaturer, må dø. De tråkker på vår verdighet, våre prinsipper og vår tro, sier mulla Krekar i et intervju med NRK.

http://direkte.vg.no/studio/nyhetsdoegnet?tab=1#!verbatimId=54edf33f5152f7aa4b45e919

samme her..litt barnslig kanskje men det skiter jeg i.Er utrolig lei av Krekar som kan sitte her,I flotte Norge- spy ut dritten sin og vi andre blir sensurert.

Synd han ikke har Fb da skulle jeg spamma han ned . :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å irritere krekar.

Hva er forøvrig forskjell på Jesus og Muhammed? Muhammed var jo en person og kan vel avbildes han og? :)

Krekar: Nordmenn som tegner Muhammed, må dø

De som lager Muhammed-karikaturer, må dø. De tråkker på vår verdighet, våre prinsipper og vår tro, sier mulla Krekar i et intervju med NRK.

http://direkte.vg.no/studio/nyhetsdoegnet?tab=1#!verbatimId=54edf33f5152f7aa4b45e919

- Gjør et Google-søk på "muhammedkarikatur"

- Skriv ut bilde

- Putt i konvolutt, frankér og send til Kyrksæterøra, Kongsvinger fengsel eller hvor enn han måtte befinne seg.

Spøk til side, jeg tror ikke det er noe lurt. Jeg tror han ville eksplodert i vilt raseri og skrevet ut fatwaer i øst og vest, selv fra varetekten, og det kan ende med at hoder vil rulle eller kuler bli avfyrt.

Anonymous poster hash: 3b31d...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...