Gå til innhold

Jeg får lyst til å tegne Muhammed overalt

Gjest avocadoen

Anbefalte innlegg

Krekar er ikke "de" - altså muslimer flest. Han er i ferd med å bli ekstrem. Vi må alle huske at han ikke er en religiøs leder. Han er en politisk oppvigler som nå tydelig slutter seg til ekstremister verden over. Han forsvinner snart fra Norge til Irak og kommer til å slutte seg til ekstremister der.

Fullstendig tulling, men han representerer ikke muslimer flest. Det må vi alle huske på.

Anonymous poster hash: c8811...01e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller så kan man bare respektere at muslimene ikke ønsker at Muhammed blir avbildet.

Uaktuelt. Med den holdningen der, hadde kristendommen fremdeles befunnet seg i steinalderen, med tente bål og anklagelser om kjetteri. Jeg vet ikke hvordan det er stilt med deg, men jeg ser helst at vi ikke beveger oss tilbake dit. Å "unngå å krenke" muslimer er en god vei tilbake til den tiden da å krenke gud medførte tortur og død.

Anonymous poster hash: 26f71...004

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krekar er ikke "de" - altså muslimer flest. Han er i ferd med å bli ekstrem.

I ferd med å bli?? Skulle like å se din definisjon av ekstrem, for å si det sånn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ferd med å bli?? Skulle like å se din definisjon av ekstrem, for å si det sånn.

Han har aldri uttalt seg ekstremt noen gang som i dag. Politiet skal nå etterforske om det er straffbart å si det han har sagt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan man bare respektere at muslimene ikke ønsker at Muhammed blir avbildet.

Mange muslimer har i samme slengen regler mot selv å bli avbildet, da de mener fotografiet stjeler deres sjel. Stikker du innom face og insta oppdager du derimot at mange muslimer elsker å bli avbildet og avbilder også kunst og malerier de lager. Derfor er det bare ekstremister som kommer med slikt som Kreket gjør, på lik linje med Jehvane, Smiene og resten av de ekstreme.

De som er kjent med religiøse grupper vet hvem jeg sikter til.

Anonymous poster hash: dbcd3...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange muslimer har i samme slengen regler mot selv å bli avbildet, da de mener fotografiet stjeler deres sjel. Stikker du innom face og insta oppdager du derimot at mange muslimer elsker å bli avbildet og avbilder også kunst og malerier de lager. Derfor er det bare ekstremister som kommer med slikt som Kreket gjør, på lik linje med Jehvane, Smiene og resten av de ekstreme.

De som er kjent med religiøse grupper vet hvem jeg sikter til.

Anonymous poster hash: dbcd3...45f

Jeg er helt enig med deg!

Alle muslimer reagerer negativt på tegninger av Mohammed eller å brenne Koranen, men bare ekstremistene mener at det skal være dødsstraff for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har aldri uttalt seg ekstremt noen gang som i dag. Politiet skal nå etterforske om det er straffbart å si det han har sagt nå.

Greit nok, men han har hele tiden vært ekstrem, det er det ikke til å stikke under stol. Han har nok lagt litt bånd på seg tidligere, men synes åpenbart ikke det trengs lenger nå.

Politiet skal etterforske, ja? Og om det så er straffbart, da? Hva så? Han får et lite opphold i det han kaller "helvete" (neppe det helvete han unner de som tegner muhammedtegninger, dog), hvem bryr seg? De av oss som betaler skatt betaler jo for denne fyren uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, men han har hele tiden vært ekstrem, det er det ikke til å stikke under stol. Han har nok lagt litt bånd på seg tidligere, men synes åpenbart ikke det trengs lenger nå.

Politiet skal etterforske, ja? Og om det så er straffbart, da? Hva så? Han får et lite opphold i det han kaller "helvete" (neppe det helvete han unner de som tegner muhammedtegninger, dog), hvem bryr seg? De av oss som betaler skatt betaler jo for denne fyren uansett.

Ja, han har vært mer ekstrem enn muslimer flest. Og de fleste har sett på han som en halvgammel tulling. Nå oppfordrer han til drap på tv. Han kan bare slutte å late som om han er en skikkelig fyr heretter.

(Tror vi egentlig er enige)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer i seg selv blir vel ikke krenket. Krekar er ikke akkurat muslimer flest. Har selv flere muslimske venner som ikke akkurat er enig med krekar for å si det sånn. Vil tro de fleste vil ha han ut.

De fleste muslimer i Norge er heldigvis ikke enig med Krekar. Men få liker tegninger av profeten, da blir de lett krenket.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i. Er veldig dumt.. :(

Vi kan aldri forandre eller utfordre disse rettighetene fra 1948. De er helt oppdatert til dagens situasjon. Det sier i alle fall våre politikere, bortsett fra slemme FrP da. Som liksom vil utfordre menneskerettighetene. Heldigvis slår Hareide hardt i bordet og sier nei med sin mandige røst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

muhammed.pngDette er da min versjon av Muhammed. Nå blir jeg vel drept av Krekar. Problemet er vel kanskje at dette kunne vært hvem som helst :P Jeg vet ikke hvordan Muhammed så ut.

Tegningen ligner Krekar på en prikk!

Anonymous poster hash: 246e4...f9e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hvorfor kan ikke vi Nordmenn bare akseptere at muslimer ikke liker dette. Nå er det på tide at vi tilpasser oss våre nye herskere her i Norge. Ærlig talt, tenk å krenke muslimer da. Det burde straffes knallhardt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Tegningen ligner Krekar på en prikk!

Anonymous poster hash: 246e4...f9e

Takk for kompliment til den vakre tegningen min :) Ja, det ble kanskje mer Krekar enn Muhammed det der..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kompliment til den vakre tegningen min :) Ja, det ble kanskje mer Krekar enn Muhammed det der..

Du er seriøst like flink til å tegne som jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...