Gå til innhold

Jeg får lyst til å tegne Muhammed overalt

Gjest avocadoen

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen

Menneskerettighetene til Krekar er viktigere en Norges sikkerhet må vi da forstå alle sammen.

Det er jeg enig i. Er veldig dumt.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest avocadoen

Som de fleste så har ts det kun i kjeften. Tør nok ikke tegne da hun er redd for represalier.

Anonymous poster hash: f10ac...b97

Hadde jeg hatt en høyrehånd og kanskje litt mer ferdighet kunne jeg fint tegnet Muhammed :) Så ja, jeg har det bare i kjeften men ikke akkurat fordi jeg ikke tør. :) Man blir jo tvert i mot hyllet for å tegne Muhammed, så represalier bør man ikke være redd for. Tagging er dog ulovlig, så å tegne Muhammed overalt tror jeg vil stride mot loven :P

Tør du tegne Muhammed TS? Jeg kan se hva jeg kan få til og legge ut her etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at du ønsker å irritere Krekar, men det finnes da nokså mange andre muslimer, trenger du krenke alle?

Endret av venus_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P

(dette er forøvrig litt tull for de som ikke skjønner det, men jeg bruker fortsatt evig lang tid på å skrive dette)

Hvorfor bruker du så lang tid på å skrive dette? Hilsen nysgjerrig :P

Anonymous poster hash: 25c74...57f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, brenn nå alle de fordømte religiøse bøkene!

Anonymous poster hash: dbcd3...45f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan søren ikke være lett for advokaten til Krekar å forsvare alle hans trusler og utspill. Og det på en måte som om han skulle være krenket og misforstått i det norske samfunnet. Dette må da kvalifisere til nye straffbare trusler, oppfordring til vold mv. Bur ham inn igjen, han fortjener ikke å få spankulere rundt på Kyrksæterøra.

Anonymous poster hash: 6414b...a52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, brenn nå alle de fordømte religiøse bøkene!

Anonymous poster hash: dbcd3...45f

Ja, for bokbål er jo noe alle de smarte gutta har drevet med.

Anonymous poster hash: 6414b...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

muhammed.pngDette er da min versjon av Muhammed. Nå blir jeg vel drept av Krekar. Problemet er vel kanskje at dette kunne vært hvem som helst :P Jeg vet ikke hvordan Muhammed så ut.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hvorfor bruker du så lang tid på å skrive dette? Hilsen nysgjerrig :P

Anonymous poster hash: 25c74...57f

Fordi jeg ikke har en brukbar høyrehånd og det er sinnsykt slitsomt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på Muhammed og Jesus er at islam har bildeforbud - det er ikke lov å avbilde Muhammed eller Allah.

Jeg forsvarer på ingen måte Krekar eller folk som ham, men jeg skjønner heller ikke vitsen med å provosere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Greit nok at du ønsker å irritere Krekar, men det finnes da nokså mange andre muslimer, trenger du krenke alle?

Tilbake til 1 av poengene:

Om tegningen over krenker en så har man lite å finne på.

Muhammed var en levende person på samme måte som Jesus og bør derfor kunne bli avbildet. Eller skal jeg si at jeg skal drepe alle som tegner Jesus fordi jeg er kristen? Da har jeg i alle fall nok å ta meg til. Jeg blir heller ikke krenket om noen tegner Gud selv om det står i Bibelen at han ikke skal tegnes. Hadde jeg sagt jeg ble krenket av at du tegnet Gud så hadde du sikkert bedt med om å få meg en hobby eller finne noe bedre å bli krenket av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på Muhammed og Jesus er at islam har bildeforbud - det er ikke lov å avbilde Muhammed eller Allah.

Jeg forsvarer på ingen måte Krekar eller folk som ham, men jeg skjønner heller ikke vitsen med å provosere.

Jeg skjønner ikke vitsen med å la seg provosere av en tegning. De virker jo komplett tilbakestående når de reagerer så sterkt på en tegning.

Poenget med å "provosere" er det samme som det kristendommen gikk gjennom. Når religionen har blitt latterliggjort lenge nok, blir den ufarliggjort. Folk blir mindre redde og muslimer blir ikke provoserte. Det er det som er poenget.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg skjønner ikke vitsen med å la seg provosere av en tegning. De virker jo komplett tilbakestående når de reagerer så sterkt på en tegning.

Poenget med å "provosere" er det samme som det kristendommen gikk gjennom. Når religionen har blitt latterliggjort lenge nok, blir den ufarliggjort. Folk blir mindre redde og muslimer blir ikke provoserte. Det er det som er poenget.

Enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Dagens uttalelser av mullah'en er en ren politisk uttalelse, og en oppfordring til blodsutgydelse.

Den mannen er farlig, og det er ikke umulig at han nå ønsker å posisjonere seg siden hans tid i Norge sannsynligvis går mot slutten.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke i en særposisjon bare fordi man tror på gud a, b, eller c? Skulle man tenke som deg, måtte man virkelig trå varlig. Ikke bare er det ateister der ute (vanskelig å ikke krenke dem!), men også folk som tror på flere guder og/eller reinkarnasjon. Tenk deg godt om nå. Er dette en vei du vil gå videre på?

Anonymous poster hash: 26f71...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til 1 av poengene:

Om tegningen over krenker en så har man lite å finne på.

Muhammed var en levende person på samme måte som Jesus og bør derfor kunne bli avbildet. Eller skal jeg si at jeg skal drepe alle som tegner Jesus fordi jeg er kristen? Da har jeg i alle fall nok å ta meg til. Jeg blir heller ikke krenket om noen tegner Gud selv om det står i Bibelen at han ikke skal tegnes. Hadde jeg sagt jeg ble krenket av at du tegnet Gud så hadde du sikkert bedt med om å få meg en hobby eller finne noe bedre å bli krenket av.

Eller så kan man bare respektere at muslimene ikke ønsker at Muhammed blir avbildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er ikke i en særposisjon bare fordi man tror på gud a, b, eller c? Skulle man tenke som deg, måtte man virkelig trå varlig. Ikke bare er det ateister der ute (vanskelig å ikke krenke dem!), men også folk som tror på flere guder og/eller reinkarnasjon. Tenk deg godt om nå. Er dette en vei du vil gå videre på?

Anonymous poster hash: 26f71...004

Men man trenger vel ikke gjør slike ting som man vet mange blir krenket av? Jeg klarer fint å gå gjennom hverdagen uten å krenke hverken muslimer, buddhister, hinduer osb. uten å føle at jeg bevisst trår varsomt.

Endret av venus_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Eller så kan man bare respektere at muslimene ikke ønsker at Muhammed blir avbildet.

Jeg ser ikke hvorfor man skal respektere slikt fra ekstremister som truer med vold. Islam trenger sårt en reformasjon. Jeg blir ikke krenket av noen som tegner Gud. En muslim bør ikke ble krenket av en tegning av muhammed. De muslimene som blir krenket har tydeligvis svær sarte sjeler. De burde bli litt tøffere og tåle mer enn som så.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tegne en fin en, og sende den i posten til Kjeyrkseterøya eller hvor det nå var han skal flytte.

Anonymous poster hash: b0a89...50d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Men man trenger vel ikke gjør slike ting som man vet mange blir krenket av? Jeg klarer fint å gå gjennom hverdagen uten å krenke hverken muslimer, buddhister, hinduer osb. uten å føle at jeg bevisst trår varsomt.

Det er et svar på ekstremisme, og de normale muslimene bør vite dette. Jeg kan ikke utdype fordi jeg nå er for sliten i hånda. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...