Gå til innhold

Damer, når er han her kjekkest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før eller etter han begynte med steroider?

(dette er under ett års bruk - for en kropp!)

hqdefault.jpg

Anonymous poster hash: 14158...907
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sansen for verken før- eller etterbildet. Liker ikke kropper som ser kunstige ut.

Anonymous poster hash: dbeae...83a

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser jo tilbakestående ut. Ikke attraktiv verken før eller etter. Hva er fint med å måtte gå med armene ut fra kroppen som en annen tulling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser jo tilbakestående ut. Ikke attraktiv verken før eller etter. Hva er fint med å måtte gå med armene ut fra kroppen som en annen tulling?

Hva er fint med en muskuløs kropp? Nei, si det. Men på under ett år ( !) så klarte han å forandre seg fra en tjukkas til en muskelbunt. Det er litt av en prestasjon!

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=XTVWrknCISE#t=45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som han blåser seg opp noe jævli da, men ser ikke ut som han har økt så imponerende mye i muskelmasse. Er vel heller det at fettprosenten har gått ned.

Anonymous poster hash: 3a39b...b5b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er fint med en muskuløs kropp? Nei, si det. Men på under ett år ( !) så klarte han å forandre seg fra en tjukkas til en muskelbunt. Det er litt av en prestasjon!

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=XTVWrknCISE#t=45

Han ser jo helt merkelig ut. Ikke fint en plass. Alt for mye muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet du at dette er før og etter en syklus på bol? for meg så virker det som før og etter en hard cut på bare noen uker med en chill tan til slutt. Ingen kurer varer så lenge som et år!

imponerende før og etter spør du meg som mann

Anonymous poster hash: 03e76...684
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du at dette er før og etter en syklus på bol? for meg så virker det som før og etter en hard cut på bare noen uker med en chill tan til slutt. Ingen kurer varer så lenge som et år!

imponerende før og etter spør du meg som mann

Anonymous poster hash: 03e76...684

Hva eksakt er imponerende med å bole seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det bare så utrolig rart ut. Kanskje det hadde vært bedre om han hadde armene nærmere kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar frisyren fra etter-bildet, og kroppen fra før-bildet så er det nok det som er penest. Men personlig synes jeg han er for stor på begge bildene.

Men så liker jeg en mannekropp som bærer preg av å ha blitt brukt til arbeid, og ikke på et svett treningsenter. Sterke hender, og flotte muskuløse armer som ikke ser ut som ballonger, en muskuløs brystkasse uten at brystene er store og tyter ut. Og, ja.. Jeg liker at menn har hår på kroppen, jeg. Får litt sånn "tidlig pubertet"-vibber av menn uten hår på kroppen. Og det er turnoff i seg selv.

Kort oppsummert: En mann med en arbeiderkropp har utholdenhet og styrke, uten at kroppen blir for svær.

Anonymous poster hash: 618f6...d81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du tar frisyren fra etter-bildet, og kroppen fra før-bildet så er det nok det som er penest. Men personlig synes jeg han er for stor på begge bildene.

Men så liker jeg en mannekropp som bærer preg av å ha blitt brukt til arbeid, og ikke på et svett treningsenter. Sterke hender, og flotte muskuløse armer som ikke ser ut som ballonger, en muskuløs brystkasse uten at brystene er store og tyter ut. Og, ja.. Jeg liker at menn har hår på kroppen, jeg. Får litt sånn "tidlig pubertet"-vibber av menn uten hår på kroppen. Og det er turnoff i seg selv.

Kort oppsummert: En mann med en arbeiderkropp har utholdenhet og styrke, uten at kroppen blir for svær.

Anonymous poster hash: 618f6...d81

Hvordan musklene ser ut har med gener å gjøre, ikke om man arbeider eller løfter vekter på et treningssenter. Forskjellen er vel kanskje at de som trener med vekter har mer fokus på kosthold og derfor blir større og har lavere fettprosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan musklene ser ut har med gener å gjøre, ikke om man arbeider eller løfter vekter på et treningssenter. Forskjellen er vel kanskje at de som trener med vekter har mer fokus på kosthold og derfor blir større og har lavere fettprosent.

Eller bare boler seg. Ingenting imponerende eller beundringsverdig over det. Tvert i mot, det er juks og fanteri, helsefarlig og ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG :sjokk:

Det der var virkelig IKKE pent - hverken før eller etter. Dette kan da umulig være ekte?

Han ser liksom lit sånn... ...Svampebob-aktig, synes jeg :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller sydd igjen dåsa enn å måtte ta han her. Både før og etter. Spesielt etter.

Anonymous poster hash: 32c4d...ff6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...