Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #41 Del Skrevet 13. august 2004 heh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. august 2004 #42 Del Skrevet 13. august 2004 Hm.... Var ikke det en fin liten smiley kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. august 2004 #43 Del Skrevet 13. august 2004 Hm.... Var ikke det en fin liten smiley kanskje? ... nå kan vi snart ta frem juleavatarene jenter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. august 2004 #44 Del Skrevet 13. august 2004 ... nå kan vi snart ta frem juleavatarene jenter.. Syns heller vi kan begynne å kalle flere for nisse også utenom høytiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. august 2004 #45 Del Skrevet 13. august 2004 Hva er det med gjester og denne smilyen? jeg har fordommer mot gjester som skriver sånn jeg!! :oops: jeg er helt overbevist om at de er mer fjortiss på kommunikasjon en andre...... og jeg klarer ikke å diskutere med dem eller ta dem den minste smule seriøst.. :oops: og jeg skammer meg litt over det, men dersom de virkelig KAN uttrykke seg bedre, hvorfor gjør de det ikke da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. august 2004 #46 Del Skrevet 13. august 2004 Syns heller vi kan begynne å kalle flere for nisse også utenom høytiden (da blir du sikkert moderert bort... så det må du ikke gjøre... - men det går vel kanskje bedre med en avatar -- uten noe mer enn det å snakke om den siste idioten på jord) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #47 Del Skrevet 13. august 2004 Åååå så flink! Men den karakteristiske overdosen av utropstegn og spørsmålstegn greide du ikke å holde deg unna... grrrrrrrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. august 2004 #48 Del Skrevet 13. august 2004 Du har nok rett... skal svinge opp med den derre nisseavataren neste gang jeg egentlig har lyst til å si noe stygt Følg med, følg med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. august 2004 #49 Del Skrevet 13. august 2004 Du har nok rett... skal svinge opp med den derre nisseavataren neste gang jeg egentlig har lyst til å si noe stygt Følg med, følg med... Nok en genial Suzy-idé Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. august 2004 #50 Del Skrevet 13. august 2004 Nok en genial Suzy-idé Takker :bukke: Det er så fint at det fins stadig nye måter å drite ut folk på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. august 2004 #51 Del Skrevet 13. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 13. august 2004 #52 Del Skrevet 13. august 2004 Hva er det med gjester og denne smilyen? Vet ikke om du bare henvender deg til Gjester eller sånne som meg som ikke gidder å logg meg inn og har komme inn i en sirkel med å være husvarm gjest med navn? (så festlig) (det er virkelig sjelden jeg ler så griner til vanlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. august 2004 #53 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg? Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #54 Del Skrevet 13. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 13. august 2004 #55 Del Skrevet 13. august 2004 8) :ekstra kul: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 20. august 2004 #56 Del Skrevet 20. august 2004 Nå må jeg snart spise frokost. Savner en sulten-smiley. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2004 #57 Del Skrevet 20. august 2004 Har vært noen her siden sist ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 20. august 2004 #58 Del Skrevet 20. august 2004 Jepp! De er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2004 #59 Del Skrevet 20. august 2004 Spooky... vi er invadert av *kniser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 24. august 2004 #60 Del Skrevet 24. august 2004 Dessuten, hva er det med gjester og bombastisk uttalelser, og horrible mengder skrivefeil? :brunette: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå