AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Del Skrevet 24. februar 2015 Hei. Jeg lurer på hvordan jeg kan komme inn i underholdningsbransjen. Det har være lenge en drøm som jeg har tenk på, men aldri vist hvordan jeg bør oppfylle det. Jeg er 16 år gammel gutt som skal neste år begynne på studiespesialiserende utdanningsprogram. Studiespesialiserende valgte jeg berre på grunn jeg følte det var det rette får meg. Men jeg har drømt om å underholda folk på ett eller annet måte i ganske lang tid. Har derre noe tips til hvor jeg bør starte? Noe jeg kunne studert med ved sida av skolen?Hvilken grein jeg bør staste? Jeg har alltid likt Stand up Comedy, men aldri prøv å utføre det ut selv. Jeg har vurdert å begynne å studere det ved siden av skolen. Hva tror dere? Jeg tror Stand Up hadde vært enn godt måte å lære seg å væra underholdene. Eller begynne med skuespill, men problem er at det er ingen muligheter til noe slikt her i området. Isåfall må jeg starte noe på egenhand. Ide? Vett ikke har ikke direkte noe spesielt talent eller noe, men det jeg tror at alt er mulig å læra seg. P.S Vist det er noe dere ikke forstår så berre spør. F.eks hva jeg vil fram til eller hva jeg mener. Anonymous poster hash: 4c26e...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2JZ Skrevet 24. februar 2015 #2 Del Skrevet 24. februar 2015 Tror en del har vært igjennom den fasen hvor de vil bli skuespillere eller sangere. Sikker på at det ikke bare er en fase? Du kan snakke med karrieresenteret hvis ikke. Vil uansett anbefale deg å ta en ordentlig utdannelse som du kan falle tilbake på hvis det ikke funker som komiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deima Skrevet 24. februar 2015 #3 Del Skrevet 24. februar 2015 Tror en del har vært igjennom den fasen hvor de vil bli skuespillere eller sangere. Sikker på at det ikke bare er en fase? Du kan snakke med karrieresenteret hvis ikke. Vil uansett anbefale deg å ta en ordentlig utdannelse som du kan falle tilbake på hvis det ikke funker som komiker. derfor valgte jeg studiespesialiserende, men jeg lurer på om det hadde vært mulig å gjøre noe ved siden av skolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå