AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #21 Skrevet 25. februar 2015 Daglig, kanskje flere ganger daglig. Liker ikke følelsen av å ha størknet snørr i nesa. Best å få det ut. Anonymous poster hash: ff4b5...c78 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #22 Skrevet 25. februar 2015 Hver dag. 1-2 ganger. Klarer ikke å snyte meg (får vondt i ørene), så jeg må pille for å få ut det som er inni der. Anonymous poster hash: 57224...05b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #23 Skrevet 25. februar 2015 Saltspray. Spry så du fukter og puss nesen hver dag. Hvis du får skorper kan du kjøpe sesamolje som nesespray til akkurat det bruket. Saltvann spray gjør meg tettere noe det alltid har gjort. Pille dem ut er eneste årsak. Jeg spurte om bruk av sesamolje og hun i skranken på klinikken sa jeg skulle unngå det. Anonymous poster hash: a874c...f0b
Gjest Godjente Skrevet 25. februar 2015 #24 Skrevet 25. februar 2015 Hva er så galt med å pille ut noe som er inni der? Gjør jeg også når behovet er der, piller og fjerner det med et papir. Ofte får man ikke ut størknet snørr og da må man pille. Men piller selvsagt ikke blant folk, kun alene. Vaker man hendene godt etterpå, er det vel ikke uhygienisk heller 6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #25 Skrevet 25. februar 2015 Hva er så galt med å pille ut noe som er inni der? Gjør jeg også når behovet er der, piller og fjerner det med et papir. Ofte får man ikke ut størknet snørr og da må man pille. Men piller selvsagt ikke blant folk, kun alene. Vaker man hendene godt etterpå, er det vel ikke uhygienisk heller Lurer jeg også på.. Man skulle jo nesten tro det er det ekleste man kan finne på å gjøre.. Anonymous poster hash: 57224...05b 2
Gjest Vinternatt Skrevet 25. februar 2015 #26 Skrevet 25. februar 2015 En eller annen lege mente det var helt greit å spise buser fordi man da ville få sterkere immunforsvar. http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/05/13/nose-picking.aspx Har lest senere forskning på det samme som sier akkurat det samme og.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #27 Skrevet 25. februar 2015 En eller annen lege mente det var helt greit å spise buser fordi man da ville få sterkere immunforsvar. http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/05/13/nose-picking.aspx Har lest senere forskning på det samme som sier akkurat det samme og. æsj Anonymous poster hash: 89dc1...81b
Gjest avocadoen Skrevet 25. februar 2015 #28 Skrevet 25. februar 2015 Jeg piller med papir. Takler ikke å bruke q-tips.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #29 Skrevet 25. februar 2015 Daglig, og ofte havner det i munnen og Neida, tuller - sluttet å spise da jeg var 10 elns Godt å se jeg ikke er eneste nasepiller her! Anonymous poster hash: 40ee6...501
Gjest 2JZ Skrevet 26. februar 2015 #30 Skrevet 26. februar 2015 Skjønner seriøst ikke problemet med å pelle i nesa? Hva er så ekkelt med det? Bruke q-tips liksom. Gid a meg for et stress dere lager for dere selv med å trøkke olje oppi der, blåse til dere blir blå og prøve å fjerne noe som ikke kan fjernes med q-tips uansett
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #31 Skrevet 26. februar 2015 Aller helst på bussen. Og så kliner jeg busene på setet foran. Anonymous poster hash: 930af...480
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #32 Skrevet 26. februar 2015 Hver dag. Opptil flere ganger om dagen og ALDRI blant folk! Kun når jeg er alene og da gjør jeg det på badet. Snyter meg først, og det som ikke ble med papiret piller jeg ut og jeg kan faktisk puste mye bedre etterpå. Hater når jeg kjenner at nesen er full, det er det verste jeg vet. Vasker hendene med såpe etterpå, selvsagt. Hva andre tenker om det, bryr meg ikke! Anonymous poster hash: 9fc95...64b 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #33 Skrevet 26. februar 2015 Størkna buser ca. hver 2 dag, spiser de for å bli resistent mot bakteriene Anonymous poster hash: ab627...528
Gjest Belle âme Skrevet 26. februar 2015 #34 Skrevet 26. februar 2015 Klokka 12:54 kver dag. Nei da, piller aldri nasa.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #35 Skrevet 26. februar 2015 Aldri foran folk, men et par ganger daglig. Har lyst til å bli kvitt uvanen, men har allergi og ofte bihulebetennelse og det danner seg lett buser i nesa. Anonymous poster hash: f15a9...78e
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #36 Skrevet 26. februar 2015 Hver dag, når jeg har plagsomme harde buser i nesa. Jeg klarer ikke å snyte dem ut, så da har jeg ikke noe annet valg. Jeg vet ikke om det er normalt å ha så stor buseproduksjon som det jeg har, men dersom jeg ikke fjerner dem blir de store, vonde og tetter nesa. Samtidig begynner etter noen dager flytende snørr å renne forbi busene og ut, for jeg klarer ikke å puste inn eller snufse. Pilling blir da den minst ekle løsningen. Anonymous poster hash: b8620...f13
Gjest Reza08 Skrevet 26. februar 2015 #37 Skrevet 26. februar 2015 Piller meg så og si aldri i nesa. Synes at det er en ganske ekkel uvane. Er ikke akkurat så innbydende å se på at noe konstant stapper fingern langt opp nesa. Hvor de gjør av disse busene sine er en interessant ting. Har sett på enkelte toaletter at noen har klint snørra si på veggen. Grøsser ved tanken. Noen tar de også under bordet og andre slike steder. Er heller ikke noe koselig hvis man finner igjen buser i sofaen og andre steder man oppholder seg på den måten. Burde være unødvendig av voksne mennesker å holde på slik. Er nok en grunn til at papirlommetørklet ble oppfunnet. Husker det var en gang jeg tok en fyr i hånda, og da jeg i etterkant så ned i håndflaten min, oppdaget jeg noe ganske merkverdig. Der lå det jammen meg en diger buse, etterfulgt av en slimete stripe med grønn snørr. Det var kjempeekkelt. Brukte ganske lang tid på å vakse hendende mine da. Om man så har pillet seg i nesa, bør man hvertfall vaske seg grundig. Enkelte mennesker må man omtrent jage utpå dassen for å vaske seg. Eller hinte på det sterkeste om å bruke papir. En jeg vet om som gjør dette ganske ofte, og driter vel strengt talt i det. Virker ikke som om de tenker over hvordan andre mennesker kan oppleve dette. Hvis man har problemer med å få det ut, lag en tupp på papiret. Da kan man bruke spissen til få ut dette sølet. Eneste gangen jeg gjør dette selv, er hvis det er noe som er helt klin umulig å få ut. Akkurat som om det har murt seg fast til innsiden av nesa. Selvfølgelig vasker jeg meg grundig i etterkant, og er påpasselig så ingen andre ser på. Dette kan forekomme cirka 1-2 ganger i året. Resten av gangene bruker jeg papir, eventuelt lager en liten spiss, som nevnt over. Forferdelig hvordan enkelte holder på. Skulle tro det var normal folkeskikk å ikke gjøre dette konstant.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #38 Skrevet 28. februar 2015 Hver dag. Rett og slett fordi jeg ikke gidder å ha buse i nesen, som jeg ofte ser at andre har. Jeg puster mye bedre når jeg piller nese, og jeg får det ikke ut med q-tips og papir. Lenger tid tar det også. Suge ukjente menns pikk kan man gjøre, men å pille litt i sin egen nese er helt grusomt….. Hvor er logikken. Anonymous poster hash: 93350...3a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå