AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Hehehe kom til å lure på dette.. Hvor ofte piller dere i nesa? Anonymous poster hash: 89dc1...81b
Persephone Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Jeg klør veldig ofte i nesa uten at det er allergi, i tillegg til at jeg for tiden har et sår eller noe som det legger seg ting rundt og er ubehagelig. Så fingrene er i skjul oppe i nesa og piller en del ganger i løpet av et døgn. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 På morgenen og på kvelden Anonymous poster hash: 7ff00...a59
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #6 Skrevet 24. februar 2015 hele tiden Anonymous poster hash: 5d9c1...00d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #7 Skrevet 24. februar 2015 Opererte nesen for ca 1 år siden, etter det hender det jeg må fjerne skorper for å få åpnet nesen. Ca hver 3 dag gjerne ☺Anonymous poster hash: a874c...f0b
Millimani Skrevet 24. februar 2015 #8 Skrevet 24. februar 2015 Hvorfor spør du så dumt? Pille nese er jo mest barna som gjør, for voksne er det liksom ikke "lov". Men hender det er noe som må fjernes i nesa ja...., da er det bare å prøve og snyte seg, eller bruke en bomullspinne. Pille meg i nesa? Nei... 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #9 Skrevet 24. februar 2015 Jeg kjenner ei som piller nesa hele tiden sammen folk bryr seg ikke om at andre folk er i nærheten mn så har hun en sykdom men er alikavel utrolig ekkelt Anonymous poster hash: f4661...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #10 Skrevet 24. februar 2015 Når jeg sitter å bæsjer.Anonymous poster hash: 8214b...e1e 2
Gjest incognita Skrevet 24. februar 2015 #11 Skrevet 24. februar 2015 Når jeg sitter å bæsjer.Anonymous poster hash: 8214b...e1e Charming. 2
sweg Skrevet 24. februar 2015 #12 Skrevet 24. februar 2015 Aldri i offentligheten eller når jeg er med folk. Kun når jeg er alene, og om jeg har noe ekkelt der som klør/stikker.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #14 Skrevet 24. februar 2015 Hver dag tror jeg. Kun når jeg er alene. Anonymous poster hash: 3c2c6...943 2
Tøytigern Skrevet 24. februar 2015 #15 Skrevet 24. februar 2015 (endret) Hehehe kom til å lure på dette.. Hvor ofte piller dere i nesa? Anonymous poster hash: 89dc1...81b Uck. Man piller ikke. Man pusser nesen med papir, vasker og skyller med vann, eller sprayer med nesespray/saltspray Men man piller ikke. Gruff. Dessuten, hvis man piller kan man få neseblødning. Derfor piller man ikke. Endret 24. februar 2015 av Tøytigern
Tøytigern Skrevet 24. februar 2015 #16 Skrevet 24. februar 2015 Aldri i offentligheten eller når jeg er med folk. Kun når jeg er alene, og om jeg har noe ekkelt der som klør/stikker. Har De hørt om lommetørklær?
Tøytigern Skrevet 24. februar 2015 #17 Skrevet 24. februar 2015 Opererte nesen for ca 1 år siden, etter det hender det jeg må fjerne skorper for å få åpnet nesen. Ca hver 3 dag gjerne ☺Anonymous poster hash: a874c...f0b Saltspray. Spry så du fukter og puss nesen hver dag. Hvis du får skorper kan du kjøpe sesamolje som nesespray til akkurat det bruket.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #18 Skrevet 24. februar 2015 En lege uttalte en gang at hun ikke forstod hvorfor det var så akseptert å rense øra med Q-tips, men å pille nesa (på forskjellige måter) var ansett som så uhygiensisk og feil, når det egentlig er motsatt; det vi har i øra bør få være der, mens det som er i nesa ikke har noe spesielt formål annet enn å være avfallsstoffer. Anonymous poster hash: 97b5e...0e5 1
sweg Skrevet 24. februar 2015 #19 Skrevet 24. februar 2015 Har De hørt om lommetørklær? Ja, det har jeg. Men enkelte ting går ikke vekk uansett hvor hardt man snyter seg og hvor mye man vasker nesa med vann. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå