Gå til innhold

Hvor ofte piller dere nese?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehehe kom til å lure på dette.. Hvor ofte piller dere i nesa?



Anonymous poster hash: 89dc1...81b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klør veldig ofte i nesa uten at det er allergi, i tillegg til at jeg for tiden har et sår eller noe som det legger seg ting rundt og er ubehagelig. Så fingrene er i skjul oppe i nesa og piller en del ganger i løpet av et døgn.

  • Liker 1
Skrevet

På morgenen og på kvelden



Anonymous poster hash: 7ff00...a59
Skrevet

Aldri egentlig

Skrevet

hele tiden



Anonymous poster hash: 5d9c1...00d
Skrevet

Opererte nesen for ca 1 år siden, etter det hender det jeg må fjerne skorper for å få åpnet nesen. Ca hver 3 dag gjerne ☺

Anonymous poster hash: a874c...f0b

Skrevet

Hvorfor spør du så dumt? Pille nese er jo mest barna som gjør, for voksne er det liksom ikke "lov". Men hender det er noe som må fjernes i nesa ja...., da er det bare å prøve og snyte seg, eller bruke en bomullspinne. Pille meg i nesa? Nei...

  • Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner ei som piller nesa hele tiden sammen folk bryr seg ikke om at andre folk er i nærheten mn så har hun en sykdom men er alikavel utrolig ekkelt

Anonymous poster hash: f4661...1f4

  • Liker 1
Skrevet

Når jeg sitter å bæsjer.

Anonymous poster hash: 8214b...e1e

  • Liker 2
Gjest incognita
Skrevet

Når jeg sitter å bæsjer.

Anonymous poster hash: 8214b...e1e

Charming.

  • Liker 2
Skrevet

Aldri i offentligheten eller når jeg er med folk. Kun når jeg er alene, og om jeg har noe ekkelt der som klør/stikker.

Skrevet

Hver dag tror jeg. Kun når jeg er alene.

Anonymous poster hash: 3c2c6...943

  • Liker 2
Skrevet (endret)

Hehehe kom til å lure på dette.. Hvor ofte piller dere i nesa?

Anonymous poster hash: 89dc1...81b

Uck.

Man piller ikke.

Man pusser nesen med papir, vasker og skyller med vann, eller sprayer med nesespray/saltspray

Men man piller ikke.

Gruff.

Dessuten, hvis man piller kan man få neseblødning.

Derfor piller man ikke.

Endret av Tøytigern
Skrevet

Aldri i offentligheten eller når jeg er med folk. Kun når jeg er alene, og om jeg har noe ekkelt der som klør/stikker.

Har De hørt om lommetørklær?

Skrevet

Opererte nesen for ca 1 år siden, etter det hender det jeg må fjerne skorper for å få åpnet nesen. Ca hver 3 dag gjerne ☺

Anonymous poster hash: a874c...f0b

Saltspray. Spry så du fukter og puss nesen hver dag.

Hvis du får skorper kan du kjøpe sesamolje som nesespray til akkurat det bruket.

Skrevet

En lege uttalte en gang at hun ikke forstod hvorfor det var så akseptert å rense øra med Q-tips, men å pille nesa (på forskjellige måter) var ansett som så uhygiensisk og feil, når det egentlig er motsatt; det vi har i øra bør få være der, mens det som er i nesa ikke har noe spesielt formål annet enn å være avfallsstoffer.



Anonymous poster hash: 97b5e...0e5
  • Liker 1
Skrevet

Har De hørt om lommetørklær?

Ja, det har jeg. Men enkelte ting går ikke vekk uansett hvor hardt man snyter seg og hvor mye man vasker nesa med vann.

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...