Gå til innhold

elendig sexliv!

^me^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Metallhuet - uinnlogget

Dette er kanskje et litt slemt og brutalt innlegg fra min sin side som kanskje sårer deg noe. Beklager i tilfelle :-( Men det første jeg tenkte da jeg leste innlegget var: Mulig at han har gått "lei" og at forholdet har blitt en vane som han ikke gidder å gjøre så mye med.

Et forhold kan nemlig bli slik etter noen år sammen.

Så det jeg tror dere trenger er en diskusjon hvor du forteller alt som plager deg ved han (skriv gjerne en konkret liste som han må forholde seg etter) så ber du om en pause. Fortell han at han må skjerpe seg hvis dere skal fortsette sammen etter pausen. (mulig han virkelig forstår at han oppfører seg dumt og skjerper seg siden han innser at han ikke vil miste deg) Dette skal nok gå bra skal du se :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg snakket nettopp med sambo om dette..tårevått og det hele, vi snakket om alt i forholdet..jeg fortalte ham akkuratt det jeg følte..han hørte etter og prøvde og forstå..og etterpå snakket han om hva han følte..

det hele endte opp i klem og kos...

takk for mange fine svar folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han høres veldig egoistisk ut og en smule kjedelig. Du finner da på ting og vil gjøre ting for ham.. Jeg hadde ikke orket og blitt i ett slikt forhold.. Håper det ordner seg for deg :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...