Gå til innhold

Bilde av moren til stedatter.. æsj

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stemoren fra helvete. Sint fordi en tenåringsjente viser frem bilde av seg selv og moren sin, og TS svarer med en kommentar som definitivt også er en tenåringsjente verdig. Så jævlig håpløst.

Jeg er forøvrig en mann i 20-årene, så jeg er på ingen måte en bitter ekskone. Dette var bare noe av det tristeste jeg har lest på en stund.

Anonymous poster hash: f4771...3eb
  • Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjalusi har ingen grenser...skjerp deg!

• Liker 1
Skrevet

Det virker som at datteren har arvet dette. For hun går rundt og tror hun er så mye bedre enn vennene på skolen og snakker ned om de.

Anonymous poster hash: 154a6...109

For det kan umulig være deg hun har fått denne "bedre enn alle andre"-holdningen fra? :ler:

• Liker 6
Skrevet

Jeg er glad jeg når barna føler sånn tillitt at de kan dele minner og bilder på tvers av familiene våre

Både av foreldre, steforeldre og søsken her og der 😄

Anonymous poster hash: 953e8...7d8

• Liker 1
Skrevet

Selvom du er en yngre og "bedre" utgave, så virker du desverre ikke moden nok for det ansvaret du har tatt på deg nå.. Regner med dette er tull. Ellers, stakkars stebarnet ditt..

Anonymous poster hash: 92b37...aa4

• Liker 3
Skrevet

Wow, tusen takk for at du gjør alt for å bedre ryktet til oss stemødre :eeeh:

Anonymous poster hash: 47585...b6b
  • Liker 2
Skrevet

Stedatteren tok frem telefonen sin i går.

"Jeg tok ett bilde av meg og mamma jeg" og holdt stolt telefonen mot meg og pappaen for å vise hvor "fine" de var.

Moren er av typen som tror hun er verdens deiligste, men er langt fra deilig, om dere skjønner. Hun er typen som fortsatt går i miss sixty bukser og magetopper. Det virker som at datteren har arvet dette. For hun går rundt og tror hun er så mye bedre enn vennene på skolen og snakker ned om de.

Jeg greide ikke å holde meg, og spurte: "har hun tatt helt av med sminken? hun ser jo ut som en klovn"..

Jeg vet det kanskje er feil å snakke stygt om moren fremfor barna, men seriøst.

Hvorfor vise bilde av moren til meg og faren.. Hun burde jo være smartere som 14 åring..

dette må være en tulletråd, for dette er noe av det dummeste jeg har hørt! Du er voksen (forhåpentligvis!), oppfør deg som en! Dette er ikke ok!

Anonymous poster hash: 613c0...b86

• Liker 4
Skrevet

Truet er jeg ikke :)

Det er nok en god grunn for at faren valgte en yngre og bedre versjon enn det ludderet som jeg fikk se bilde av i går..

Oi! Og du er ikke sjalu!!! At det går an! Håper du ber jenta om unnskyldning, for dette er ikke ok! Sjalu bitre kvinnfolk er noe av det verste som fins!

Anonymous poster hash: 613c0...b86

• Liker 2
Skrevet

Hjeeelpe meg. "Ludder"? Hvor får du det fra? At du er yngre og bedre? Bedre til hva? Yngre er ofte dummere og i dette tilfellet stemmer jo det. Min stedatter tok med brudebilde av foreldrene, jeg satte ikke akkurat pris på det, men barn tenker ikke sånn. De skulle ønske vi levde i kardemomme by og alt var bare bra. Så flott at hun er stolt av moren sin. Du kan ta mannen, men du kan aldri ta fra morsrollen. Du blir eldre en dag du også, kanskje du blir mor? Kanskje du blir klokere og ser verden annerledes. Håper det for din skyld!!

• Liker 2
Skrevet

"Jeg tok ett bilde av meg og mamma jeg" og holdt stolt telefonen mot meg og pappaen for å vise hvor "fine" de var.

Moren er av typen som tror hun er verdens deiligste, men er langt fra deilig, om dere skjønner. Hun er typen som fortsatt går i miss sixty bukser og magetopper. Det virker som at datteren har arvet dette. For hun går rundt og tror hun er så mye bedre enn vennene på skolen og snakker ned om de.

Jeg greide ikke å holde meg, og spurte: "har hun tatt helt av med sminken? hun ser jo ut som en klovn"..

Hvorfor vise bilde av moren til meg og faren.. Hun burde jo være smartere som 14 åring..

Hadde stedatteren min vist meg et bilde av seg og moren, hadde jeg sagt de var veldig fine uansett hva jeg måtte tenke om klær osv.

Vanlig høflighet gjelder vel her også.

Dessuten hadde jeg ikke reagert på det, hvorfor skulle jeg det?

Så sjalu går det vel ikke an å bli.

Anonymous poster hash: 8905a...0d6

• Liker 1
Skrevet

Ikle rart verden tror alle stemødre er slik.

Anonymous poster hash: db879...286

Skrevet

Truet er jeg ikke :)

Det er nok en god grunn for at faren valgte en yngre og bedre versjon enn det ludderet som jeg fikk se bilde av i går..

Hahaha...du er jo morsom!:-D

Anonymous poster hash: a6c77...a8b

Skrevet

Anbefaler at du tar deg en laaaang tur, på ei kort brygge TS!!!

• Liker 1
Skrevet

Såå... du er et bedre ludder enn moren?

• Liker 4
Skrevet

Hele denne tråden høres ut som den er skrevet av en 14-åring, så du skal kanskje ikke være så høy på pæra.

Skrevet

Jeg er så lei av deg

Skrevet

Hvis mora er kledd som et ludder, sminket som en klovn og generelt er høy på pæra, så er det vel opp til DEG (ts) å væreet godt forbilde på alle måter, og kanskje spesielt på oppførsel?

• Liker 2
Skrevet

14 åringer er forskjellige.

Hun kunne vært den typen som tok det skikkelig ille opp og trakk seg vekk fra deg og orket ikke være i nærheten av deg. Hun kunne begynne å slite med seg selv og dårlig selvtillit og utvikle psykiske problem.

Tro meg, jeg var en sånn en, og jeg hadde en slem stemor...

Anonymous poster hash: 9fb62...258
Skrevet

Begative meninger om hennes mor burde du homdt for deg selv. Hun er glad i moren sin

• Liker 2
Skrevet

Trollepost.

Lurer på hvor kjedelig hverdag slike mennesker må ha som må sitte og finne på historier.

Anonymous poster hash: 1b235...07e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...