AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #1 Skrevet 24. februar 2015 Stedatteren tok frem telefonen sin i går. "Jeg tok ett bilde av meg og mamma jeg" og holdt stolt telefonen mot meg og pappaen for å vise hvor "fine" de var. Moren er av typen som tror hun er verdens deiligste, men er langt fra deilig, om dere skjønner. Hun er typen som fortsatt går i miss sixty bukser og magetopper. Det virker som at datteren har arvet dette. For hun går rundt og tror hun er så mye bedre enn vennene på skolen og snakker ned om de. Jeg greide ikke å holde meg, og spurte: "har hun tatt helt av med sminken? hun ser jo ut som en klovn".. Jeg vet det kanskje er feil å snakke stygt om moren fremfor barna, men seriøst. Hvorfor vise bilde av moren til meg og faren.. Hun burde jo være smartere som 14 åring.. Anonymous poster hash: 154a6...109 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 Populært innlegg #2 Skrevet 24. februar 2015 Skjerp deg. Anonymous poster hash: 0fd2e...d15 82
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Ja, der skapte du et godt inntrykk av deg selv overfor stedatteren... Anonymous poster hash: 5cf0d...1c2 30
krkj1703 Skrevet 24. februar 2015 #4 Skrevet 24. februar 2015 Dette blir for dumt dersom du er stemoren hennes? Såklart er hun stolt av moren sin. Mor og far har faktisk hatt en fortid sammen og med et lite barn er det ikke bare å legge det bak seg. Du burde skamme deg for å i det hele tatt komme med sånne utsagn. Virker kun som du føler deg truet.. 12
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. februar 2015 #5 Skrevet 24. februar 2015 For å skape akkurat den reaksjonen du kom med fra deg. 9
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. februar 2015 #6 Skrevet 24. februar 2015 Du skal ikke se bort ifra at hun tar det et steg videre nå og tar med faren på et sånt bilde 4
Gjest chisandra Skrevet 24. februar 2015 #7 Skrevet 24. februar 2015 (endret) Hadde ts vært så tett som det hun beskriver i hl, så må vi gå ut fra at jentas far aldri hadde valgt å være sammen med henne - med mindre han er like blåst selv. Dette er nok bare et innlegg som skal gi mange klikk og mye oppmerksomhet. edit: skrivefeil Endret 24. februar 2015 av chisandra
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #8 Skrevet 24. februar 2015 Stedatteren tok frem telefonen sin i går. "Jeg tok ett bilde av meg og mamma jeg" og holdt stolt telefonen mot meg og pappaen for å vise hvor "fine" de var. Moren er av typen som tror hun er verdens deiligste, men er langt fra deilig, om dere skjønner. Hun er typen som fortsatt går i miss sixty bukser og magetopper. Det virker som at datteren har arvet dette. For hun går rundt og tror hun er så mye bedre enn vennene på skolen og snakker ned om de. Jeg greide ikke å holde meg, og spurte: "har hun tatt helt av med sminken? hun ser jo ut som en klovn".. Jeg vet det kanskje er feil å snakke stygt om moren fremfor barna, men seriøst. Hvorfor vise bilde av moren til meg og faren.. Hun burde jo være smartere som 14 åring.. Anonymous poster hash: 154a6...109 Huh? Hvorfor i all verden ikke?? Anonymous poster hash: 0fd2e...d15 9
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #9 Skrevet 24. februar 2015 Fordi hun vil vise et bilde hvor hun og moren hennes er på. Er det vanskelig å forstå? Hun vil dele med dere (kanskje mest med faren da siden du virker å være sur og tverr). Anonymous poster hash: 24662...850 7
Gjest Bud Skrevet 24. februar 2015 #10 Skrevet 24. februar 2015 Stedatteren tok frem telefonen sin i går. "Jeg tok ett bilde av meg og mamma jeg" og holdt stolt telefonen mot meg og pappaen for å vise hvor "fine" de var. Moren er av typen som tror hun er verdens deiligste, men er langt fra deilig, om dere skjønner. Hun er typen som fortsatt går i miss sixty bukser og magetopper. Det virker som at datteren har arvet dette. For hun går rundt og tror hun er så mye bedre enn vennene på skolen og snakker ned om de. Jeg greide ikke å holde meg, og spurte: "har hun tatt helt av med sminken? hun ser jo ut som en klovn".. Jeg vet det kanskje er feil å snakke stygt om moren fremfor barna, men seriøst. Hvorfor vise bilde av moren til meg og faren.. Hun burde jo være smartere som 14 åring.. Anonymous poster hash: 154a6...109 Du burde ihvertfall være smartere, du som er betydelig eldre enn en 14-åring!
Musaleem Skrevet 24. februar 2015 #11 Skrevet 24. februar 2015 Dette er så tydelig trolling at jeg ikke engang skjønner hvorfor jeg svarer. 14
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #12 Skrevet 24. februar 2015 Du skal ikke se bort ifra at hun tar det et steg videre nå og tar med faren på et sånt bilde Endelig noen som skjønner at det kun var for å irritere meg.. Anonymous poster hash: 154a6...109 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #13 Skrevet 24. februar 2015 Dette blir for dumt dersom du er stemoren hennes? Såklart er hun stolt av moren sin. Mor og far har faktisk hatt en fortid sammen og med et lite barn er det ikke bare å legge det bak seg. Du burde skamme deg for å i det hele tatt komme med sånne utsagn. Virker kun som du føler deg truet.. Truet er jeg ikke Det er nok en god grunn for at faren valgte en yngre og bedre versjon enn det ludderet som jeg fikk se bilde av i går.. Anonymous poster hash: 154a6...109 1
Gjest Sådetså Skrevet 24. februar 2015 #14 Skrevet 24. februar 2015 Truet er jeg ikke Det er nok en god grunn for at faren valgte en yngre og bedre versjon enn det ludderet som jeg fikk se bilde av i går.. Anonymous poster hash: 154a6...109 Man skal ikke fore troll. 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #15 Skrevet 24. februar 2015 Magetopp eller ei, -du er et mye dårligere forbilde for henne enn moren hennes når du kommer med slike smakløse kommentarer.Anonymous poster hash: 10636...71b 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #16 Skrevet 24. februar 2015 Endelig noen som skjønner at det kun var for å irritere meg.. Anonymous poster hash: 154a6...109 Du har visst helt feil innstilling! Virker ikke som du egner deg som stemor. Det er hennes mor, la henne være stolt! Ja, hennes mor og far har hatt sex, og de er foreldrene hennes. De har en fortid! Du trenger ikke være sjalu, tenk heller at det er fint at hun gidder å ha noe med deg å gjøre i det heletatt.Anonymous poster hash: d079c...e26 1
Myrthel Skrevet 24. februar 2015 #17 Skrevet 24. februar 2015 Jeg håper og tror du bare tuller - ellers syntes jeg virkelig synd på din stedatter. Du har lov å mene akkurat hva du vil om hennes mor, men hold meningene dine langt unna stedatteren. (Aller helst kun for deg selv). Stedatteren elsker sin mor uansett hvordan du syntes hun ser ut. Det eneste du oppnår er å gjøre henne lei seg. Det er da virkelig ikke opp til deg hvordan andre kler seg. På svarene dine virker du veldig ung. Har du truffet en godt voksen mann med en datter på 14 og prøver å "leke" stemor? Jeg forstår at du føler deg truet av moren til stedatteren, siden hun tydeligvis er eldre enn deg. Det er ikke uvanlig, men som sagt - holdt det stygge inne i deg. 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #18 Skrevet 24. februar 2015 Det er jo helt tydelig at du er sjalu..Anonymous poster hash: 15a13...b7f 4
Mooria Skrevet 24. februar 2015 #19 Skrevet 24. februar 2015 Truet er jeg ikke Det er nok en god grunn for at faren valgte en yngre og bedre versjon enn det ludderet som jeg fikk se bilde av i går..Anonymous poster hash: 154a6...109 Du driter deg skikkelig ut. 8
Millimani Skrevet 24. februar 2015 #20 Skrevet 24. februar 2015 Din stedatter har lov å være stolt av moren sin. Du trenger ikke hate hverken henne eller moren. Vel, du skriver ikke at du hater dem, men du har ingen rett til å være sur for at din stedatter ønsker å vise seg fram sammen med moren sin på et bilde. Du kunne jo bare snudd deg, eller gått vekk. Hun har vært en del av livet til typen din, ikke sant? Troll 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå