Gjest Madam Felle Skrevet 17. august 2004 #21 Del Skrevet 17. august 2004 Som mann ville jeg uansett ikke satset livet mitt sammen med noen som var avhengig av stort utstyr' date=' selv om jeg haddde hatt det. For meg blir det like "harry" som og bli valgt pga mye penger/stor bil/luksusvilla etc. Den dagen pikken ikke står/penga er borte/namsmannen har tatt bil/hus er dama borte.[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 17. august 2004 #22 Del Skrevet 17. august 2004 Som mann ville jeg uansett ikke satset livet mitt sammen med noen som var avhengig av stort utstyr' date=' selv om jeg haddde hatt det. For meg blir det like "harry" som og bli valgt pga mye penger/stor bil/luksusvilla etc. Den dagen pikken ikke står/penga er borte/namsmannen har tatt bil/hus er dama borte.[/quote'] :klappklapp: Jeg har fått inntrykk at mange kvinner i dette landet er litt enklere enn mange menn, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. august 2004 #23 Del Skrevet 17. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. august 2004 #24 Del Skrevet 17. august 2004 som kvinne vil jeg si at jeg skammer meg litt over kjønnet mitt når jeg stadig ser slike diskusjoner som dette!! Jeg krysser fingra for at det har med alder og umodenhet å gjøre, og håper menn som "tilfediginnom" og andre menn vet at de skikkelige kvinnfolka er ute etter mer en størrelsen på utstyret deres!!! Som mann ville jeg uansett ikke satset livet mitt sammen med noen som var avhengig av stort utstyr' date=' selv om jeg haddde hatt det. For meg blir det like "harry" som og bli valgt pga mye penger/stor bil/luksusvilla etc. Den dagen pikken ikke står/penga er borte/namsmannen har tatt bil/hus er dama borte.[/quote'] klapper litt for denne jeg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tormod Skrevet 17. august 2004 #25 Del Skrevet 17. august 2004 Som mann ville jeg uansett ikke satset livet mitt sammen med noen som var avhengig av stort utstyr' date=' selv om jeg haddde hatt det. For meg blir det like "harry" som og bli valgt pga mye penger/stor bil/luksusvilla etc. Den dagen pikken ikke står/penga er borte/namsmannen har tatt bil/hus er dama borte.[/quote'] Endelig en som greide å uttrykke hva jeg ikke selv klarte å si, men mente :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_my ikke pålogget Skrevet 17. august 2004 #26 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg mener at det ikke er str det kommer ann på, men hvordan man bruker den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tilfeldiginnom Skrevet 18. august 2004 #27 Del Skrevet 18. august 2004 Godt å se at flere er enig med meg. Jeg vil bare legge til at det samme gjelder andre veien. Jeg har aldrig blitt forelsket eller glad i ei jente basert på puppestørrelse eller andre atributter. Visst kan en fin figur være vakker å se på, men etter noen barnefødsler og år på nakken hva da? Det er like "harry" for menn og si at den dama de skal dele livet med skal ha store pupper, sexy rompe e.t.c. Et forhold basert på sånne ting KAN ikke vare. Umulig, selv ikke ubegrensede midler til kosmetisk kirurgi kan redde slike forhold (groteske eksempler på forsøk på dette kan sees i Hollywood) Jeg har erfart at alle(!) jenter kan være sexy på sin måte. Dette har bl.a. med følelser/stemning/innstilling e.t.c. å gjøre. Mange jenter tør ikke å være sexy fordi de tror at dette kun har med utseende å gjøre. For eksempel:Et sexy blikk kan være 10 ganger mer opphissende enn silikonpupper, etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 18. august 2004 #28 Del Skrevet 18. august 2004 Godt å se at flere er enig med meg. Jeg vil bare legge til at det samme gjelder andre veien. Jeg har aldrig blitt forelsket eller glad i ei jente basert på puppestørrelse eller andre atributter. Visst kan en fin figur være vakker å se på, men etter noen barnefødsler og år på nakken hva da? Det er like "harry" for menn og si at den dama de skal dele livet med skal ha store pupper, sexy rompe e.t.c. Et forhold basert på sånne ting KAN ikke vare. Umulig, selv ikke ubegrensede midler til kosmetisk kirurgi kan redde slike forhold (groteske eksempler på forsøk på dette kan sees i Hollywood) Jeg har erfart at alle(!) jenter kan være sexy på sin måte. Dette har bl.a. med følelser/stemning/innstilling e.t.c. å gjøre. Mange jenter tør ikke å være sexy fordi de tror at dette kun har med utseende å gjøre. For eksempel:Et sexy blikk kan være 10 ganger mer opphissende enn silikonpupper, etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tormod Skrevet 18. august 2004 #29 Del Skrevet 18. august 2004 Godt å se at flere er enig med meg. Jeg vil bare legge til at det samme gjelder andre veien. Jeg har aldrig blitt forelsket eller glad i ei jente basert på puppestørrelse eller andre atributter. Visst kan en fin figur være vakker å se på, men etter noen barnefødsler og år på nakken hva da? Det er like "harry" for menn og si at den dama de skal dele livet med skal ha store pupper, sexy rompe e.t.c. Et forhold basert på sånne ting KAN ikke vare. Umulig, selv ikke ubegrensede midler til kosmetisk kirurgi kan redde slike forhold (groteske eksempler på forsøk på dette kan sees i Hollywood) Jeg har erfart at alle(!) jenter kan være sexy på sin måte. Dette har bl.a. med følelser/stemning/innstilling e.t.c. å gjøre. Mange jenter tør ikke å være sexy fordi de tror at dette kun har med utseende å gjøre. For eksempel:Et sexy blikk kan være 10 ganger mer opphissende enn silikonpupper, etter min mening. Dine innlegg burde legges "låst" på toppen av forumet!! Du har de mest fornuftige innleggene jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå