Gjest nummer6 Skrevet 12. august 2004 #1 Del Skrevet 12. august 2004 ikke kom å si at størrelsen ikke har noe å si. selvfølgelig har den det. Å høre bare flopping der nede er ikke så veldig opphissende. Og man trenger ikke være brei som ei låvedør for å oppleve floppingen. Basta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest De store fyller opp helt Skrevet 12. august 2004 #2 Del Skrevet 12. august 2004 ikke kom å si at størrelsen ikke har noe å si. selvfølgelig har den det. Å høre bare flopping der nede er ikke så veldig opphissende. Og man trenger ikke være brei som ei låvedør for å oppleve floppingen. Basta. Helt enig med deg. Den floppingen kan vi godt klare oss uten..utrolig kjedelig når man nesten ikke merker at de er inne i en engang! Det finnes sikkert en jente for dem også, men heretter har jeg rett og slett måttet sette grenser for hvem jeg kan ha som sex-partnere og hvem som ikke går an. Det er slutt på veldedigheten og snillheten: de små må vike for de større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cumin Skrevet 13. august 2004 #3 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg kan uansett forstå at store er fine å se på :-) De fleste menn har også glede av å se store pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fan av de digre:-) Skrevet 13. august 2004 #4 Del Skrevet 13. august 2004 Ja, akkurat som mange menn liker store pupper, skulle jeg tro at svært mange av kvinnene her i verden elsker de store fyldige deilige penisene! Sånn er naturen innstilt..vi tiltrekkes mot det beste utstyret! Han jeg har nå er nr.1 mht. utstyr -sammenliknet med den råkjedelige eksen...som dumpet meg- men jammen var det bra han gjorde det slutt- ellers hadde jeg gått glipp av gleden over et skikkelig utstyr på en mann! MMmmm...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ROTKOTKOTKOO Skrevet 13. august 2004 #5 Del Skrevet 13. august 2004 Det er så utrolig typisk...En dame forteller at hun syns det er lite opphissende med en liten penis. Så sier en mann at han syns det er lite opphissende med en fete kvinner med masse fett. DA blir damen sint og slenger usaklige bemerkninger i neste innlegg. Noe(n) som traff deg? Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #6 Del Skrevet 13. august 2004 Det er så utrolig typisk...En dame forteller at hun syns det er lite opphissende med en liten penis. Så sier en mann at han syns det er lite opphissende med en fete kvinner med masse fett. DA blir damen sint og slenger usaklige bemerkninger i neste innlegg. Noe(n) som traff deg? Hehe... Nei, faktisk ikke. Jeg har normal vekt jeg Det som gjorde meg irritert var at noen klarte å vri en diskusjon som hadde med peniser å gjøre innpå kvinnekropper. Trådstarter ville med denne diskusjonen snakke om PENISER. Ikke om noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke i tvil! Skrevet 14. august 2004 #7 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg er ikke i tvil om hva jeg liker best hvertfall: store, lange og tykke deilige peniser!! De små er ut...og da går jeg bare fra åstedet dersom ONS har en liten dings mellom bena...det er slutt på charity-tiden! Store kara, here I come...Mmm, gleder meg til i kveld! Ikke mye "flopp, flopp" da nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 14. august 2004 #8 Del Skrevet 14. august 2004 Det er så utrolig typisk...En dame forteller at hun syns det er lite opphissende med en liten penis. Så sier en mann at han syns det er lite opphissende med en fete kvinner med masse fett. DA blir damen sint og slenger usaklige bemerkninger i neste innlegg. Noe(n) som traff deg? Hehe... Nei - men jeg håper at noen snart blir så smarte at du dævver - hva det enn måtte bety. Jeg kan faktisk ikke finne det ordet i noen av mine ordbøker. Ta det med ro du, lille venn, og hvis dama klager, se henne dypt inn i øynene, hvis du kan finne dem i alt fettet, og si: "Den er ikke så lang, men den er tynn." Det gjør nok susen, skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 15. august 2004 #9 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg pleide å mene å størrelse hadde noe å si, men nå er jeg så lei av sånne diskusjoner at jeg orker ikke bry meg om det lenger :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 15. august 2004 #10 Del Skrevet 15. august 2004 Tråden er ryddet for usakligheter. Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 15. august 2004 #11 Del Skrevet 15. august 2004 Lengde og bredden må samsvare, det er lite deilig med en på tjue cm som er tynn som en blyant. Et annet tips til denne "floppingen" som det snakkes om er jo å ta noen knipeøvelser selv. Det er ikke deilig for mannen å hive en pariser loff inn i brødboksen til en familie på ti!!! Men egentlig så synes jeg ikke at størrelsen er så kjempe viktig, men det kommer kanskje av at jeg aldrig har truffet noen med mindre enn 15 he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente22 Skrevet 15. august 2004 #12 Del Skrevet 15. august 2004 ikke kom å si at størrelsen ikke har noe å si. Basta. Har aldri sagt at størrelsen ikkje betyr noko. Klart den har det. Gutta tenker også størrelser. Dei vil ha stramme muser, og store pupper. Eg vil ha store pikker. Det verste marerittet mitt er å ha ONS og oppdage at fyren er fryktelig dårlig utstyrt. Då oppstår det kaos og angst... Får rett og slett penis angst, og lysta til å ta på den forsvinner slik som dugg for sola gjer... Eg berre seier det som det er eg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 15. august 2004 #13 Del Skrevet 15. august 2004 Hallo? Hvorfor skriver alle at mannfolk vil ha store pupper? De der er bare teit altså! Noen liker store, noen liker små, noen liker alt! Noen menn er rumpe fikserte, noen er puppe fikserte noen er bare fikserte! Basta! Vil ikke høre nå anna tull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 15. august 2004 #14 Del Skrevet 15. august 2004 Selvfølgelig har størrelse ikke noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. august 2004 #15 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg er helt enig med Metallhue,la oss nå diskutere peniser og ikke vri dette ømtåelige emnet over på alt annet tøv og vås :fy: Det er vel ingen statshemmelighet at for små peniser skaper lite friksjon eller også populært kalt i denne tråden "flopping" (interessant valg av ord må jeg si ) Og det kommer som regel ganske uheldig ut for jenta sin del da denne floppingen skaper litt irritasjon og mindre følelse av at noe foregår,altså da annet enn flopping. Men for stor er jo heller ikke helt greit,for da vil man få for mye friksjon og man vil ofte oppleve en slags "butting" i innstigningen.Denne buttingen er som regel særdeles vond og for mye friksjon fører ofte til sårhet på grunn av tørre og slitte kanter. Lite heldige begge deler.Man vil da etterhvert oppleve en viss vegring av jenta sin del noe som ofte fører til nedsatt libido og et dafft sexliv. Så det så :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christer Skrevet 15. august 2004 #16 Del Skrevet 15. august 2004 ... men det kommer kanskje av at jeg aldrig har truffet noen med mindre enn 15 he he :o Da må du være ekstremt "heldig". Bare 20% av menn har over 15 cm og du har ikke truffet noen mindre? Får meg forresten til å minnes en vits. Damen til mannen: Hvor langt er 16 cm? Mannen: Så langt kjære. *Viser med hendene* |------------| (Men egentlig er det så langt) |-----------------------------------------------------| Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 15. august 2004 #17 Del Skrevet 15. august 2004 Helt ærlig! Har ikke målt noen av de. Men tenkte bare på at om gjennomsnittet er 15 cm, å når jeg ikke synes at noen egentli har hatt små, så må de jo ha vært på den størrelsen.... Mener egentlig at jeg ikke har truffet noen med små. Men det spørs kanskje på erfaring, hvor mange osv..... Alikevel tror jeg at det hadde skjedd noe merkelig med meg om jeg skulle ligge med noen som viste seg å ha kjempe liten. Men jeg tror man kan ha det mye bedre med en god elsker med litt liten, fremfor en ego mekanisk dott på 17 cm. Alt mellom 13-17, gjerne 20 å tror jeg er bra, men jeg har aldri målt. Bryr meg ikke om de, det er supert som det er Men jeg har truffet en med kjempe stor engang, å det var skikkeli forferdelig vondt altså! Trodde han skulle sprenge seg vei inn livmora å alt! Teit at størrelsen skal bety så mye, når det er mannen bak, og alt det andre han har, som i alle fall teller mest! Dette synes nu jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente 29 år. Oslo Skrevet 16. august 2004 #18 Del Skrevet 16. august 2004 Var ute i helga og møtte en stilig mann, hyggelig, grei og alt det der. Men fant ut at han hadde slapp kropp og liten tiss....hasta la vista, baby! Får se etter andre, sier jeg. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tilfeldiginnom Skrevet 17. august 2004 #19 Del Skrevet 17. august 2004 Som mann ville jeg uansett ikke satset livet mitt sammen med noen som var avhengig av stort utstyr, selv om jeg haddde hatt det. For meg blir det like "harry" som og bli valgt pga mye penger/stor bil/luksusvilla etc. Den dagen pikken ikke står/penga er borte/namsmannen har tatt bil/hus er dama borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 17. august 2004 #20 Del Skrevet 17. august 2004 Det er ikke størrelsen det kommer an på, det er antall meter i sekundet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå