Gå til innhold

Liker ikke å dusje.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ikke deprimert selv om jeg ikke liker å dusje, forresten. Det er bare en kjedelig aktivitet på samme måte som jeg ikke liker å spille fotball Anonymous poster hash: 73797...9f2

Jeg kan skjønne ts, som beskriver en helt klar depresjon og tanker om at hun ikke fortjener å stelle seg selv. Da håper jeg hun får behandling, for det er skikkelig vondt å være deprimert, Men å ikke dusje bare fordi man er giddaslaus, som du beskriver, det er bare ekkelt.

Anonymous poster hash: 7b4e7...b4c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker du deg ellers da? Kan hende folk merker det,men de ikke sier noe. Ellers gi selv et spark i rævva og ta tak i studiene dine.

Skrevet

Jeg vet ikke hvor den nye tråden din er, så jeg svarer i denne.

Ja, det er unormalt å dusje så sjelden. Og jeg mistenker at du er immun mot lukten, og at folk er så høflig å sier at du lukter godt når du spør om du lukter ekkelt. JEG hadde ikke sagt til noen at de luktet ekkelt med mindre det var snakk om nær familie eller nære venner. Evt om jeg var drita full.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hvor den nye tråden din er, så jeg svarer i denne.

Ja, det er unormalt å dusje så sjelden. Og jeg mistenker at du er immun mot lukten, og at folk er så høflig å sier at du lukter godt når du spør om du lukter ekkelt. JEG hadde ikke sagt til noen at de luktet ekkelt med mindre det var snakk om nær familie eller nære venner. Evt om jeg var drita full.

Jeg har en søster på 15 år som til vanlig kan være ganske slem og sier ting rett ut ala "har du sett den store kvisen din midt på panna?" Og ting i den duren. Hun hadde lett sagt at fy søren nina, du stinker. Eller i hvert fall sagt i fra hvis ikke på en spydig måte på en vanlig måte når jeg spør "hva er det som lukter her?" Og later som om keg mener det lukter noe i huset. Tror som sagt jeg hadde fått "det er nok deg" eller noe annet spydig. Uansett, tro det eller ei, jeg lukter ikke. Jeg har aldri luktet, akkurat som jeg vet jeg aldri ha blødd neseblod vet jeg også at mine sokker aldri ha lukta. Man kan faktisk merke sin egen tåfis når man bøyer foten/bener opp mot hodet. Og det her er faktisk en ting som er littegran kjent "ninas føtter lukter aldri" høres rart ut, men sant.

Jeg har liksom spurt de i klassen "jeg søkte eddik på meg i dag, kan man lukte det?" Hadde i hvert fall svart ærlig om noen andre hadde spurt med om de luktet eddik eller noe annet rart hvis de hadde sølt det på seg (nå løy jo jeg da, but still)

Anonymous poster hash: faa91...5ce

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Hvordan føler du deg selv da?

Etter jeg har dusjet, føler jeg meg alltid fresh og ren. Om jeg går 2-3 dager uten å dusje, kan jeg ofte oppleve å føle meg mer skitten. Kroppslukt - og svette er ikke spesielt digg...

Men for all del, om du ikke får kommentarer på det så skader det jo ikke.

Skrevet

Jeg reagerer på at TS mener at hun ikke "fortjener" rene sokker og ren truse.

Dusje eller ikke dusje. Det går an å vaske seg ganske greit under armene og i underlivet. Men å ikke skifte sokker og truser, fordi man ikke "fortjener" det? Ikke bra. Overhodet ikke bra.

Anonymous poster hash: b89cb...b7c
  • Liker 3
Skrevet

Alt kommer jo an på om man ellers vasker seg ordentlig. I min oppvekst hadde de færreste jeg kjente egen dusj hjemme, men folk vasket seg jo rene uansett. Mine besteforeldre hadde utedo og brønn, de ble rene de også.

Anonymous poster hash: a18ed...cb2
Skrevet

Jeg kan skjønne ts, som beskriver en helt klar depresjon og tanker om at hun ikke fortjener å stelle seg selv. Da håper jeg hun får behandling, for det er skikkelig vondt å være deprimert, Men å ikke dusje bare fordi man er giddaslaus, som du beskriver, det er bare ekkelt.

Anonymous poster hash: 7b4e7...b4c

Jeg skrev jo at jeg dusjer

Jeg misliker å dusje også, bruker ikke dusje i helgene når jeg ikke reiser på besøk. Men må jo ellers for håret blir stygt og sånn

Anonymous poster hash: 73797...9f2

Skrevet

Det er unødvendig å dusje hver dag, men sett av en dag i uka som du bestemmer deg for å dusje fast. Hvis du trener bør du dusje ekstra etter trening også, men da trenger du jo ikke vaske håret ditt. Legg dusjingen til en tid på døgnet hvor du har god tid, ta på morgenkåpe eller kosedress etter dusjingen og bytt til vanlige klær etter en halvtime. Da har du ikke så bløtt hår lenger som drypper, og du kan unngå å sitte videre med fuktige klær.

Bytt truse hver dag, men sokker kan du jo bytte annenhver dag. Ved menstruasjon må du vaske deg med klut i underlivet hver dag, for mens gir alltid! Lukt. Jeg kan alltid lukte at folk har mensen ved at de står eller sitter ved siden av meg. Så dette er viktig!

Få hjelp av din samboer til å gå i dusjen, kanskje dusje i lag? Da blir det koseligere.

Anonymous poster hash: d6b86...de6

Skrevet

Et ork å skifte sokker og truse? Virkelig. Du bare tar ikke på deg samme sokker og truse som dagen før. Du sover ikke med sokker antar jeg? Nei, da er det like nye ork å ta på seg de samme sokkene som å ta på seg nye, du må jo fremdeles plukke dem opp og ta dem på føttene...

Anonymous poster hash: 5bf46...ce9

Nei, det er ikke det for mange deprimerte, selv om de fleste skifter undertøy. Det blir også mer å vaske.

Anonymous poster hash: ffe74...409

Skrevet

Skjønner litt hvordan du har dte, tror jeg. Jeg dusjer ca 1 gang i uken, uten å lukte ondt i det hele tatt. Undertøy skifter jeg også alt for sjeldent. Jeg tror ikke jeg er deprimert, men orker bare ikke å tørke håret og vaske undertøy hele tiden.

Anonymous poster hash: 25b3b...540

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Men har ikke du og samboeren din sex? Går du rundt med sperma i museskjegget ?!

Gjest Kaffelattn
Skrevet

Jeg har en mørk hemmelighet. Ingen legger merke til det, men jeg dusjer gj.snittelig hver 8-9 dag. Jeg lukter ikke, håret blir ikke fettete, derfor legger ikke de eundt meg merke til det. Er 20 år og liker rett og slett ikke å dusje, hater det mildt sagt. Synes det er slitsomt og jeg vil heller ligge i sengen, noe som jeg gjør nå. Må uansett lese til eksamen, men klarer ikke det heller. Vil bare.. Ligge og slappe av. Lese litt (mye) på kvinneguiden.

Er jeg unormal?

Anonymous poster hash: faa91...5ce

Høres ut som om du kjeder deg i ditt liv. Hva med mer action og trening ute? :)

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn og spekulasjoner.

Mynona, mod.

Skrevet

Jeg dusjer ca 3-4 ganger i året.. Vasker håret 2 ganger i uka. vasker meg ellers med klut under armer og mellom ben eller der jeg er møkkete. Dette kan jeg ikke fortelle noen nei..

Har også en i nærheten jeg vet ikke ville hatt problemer med å si jeg stinker. Hun er ganske så upolert. Så merkelig nok gjør jeg nok ikke dette. Jeg er også generelt godt likt. Skulle to folk dro seg unna om jeg stinket.

Nå svetter jeg nesten ikke, untatt i fjeset og skifter klær hver dag.

Jeg lever ikke sånn fordi jeg vil det men fordi jeg ikke orker å kjenne jeg har en kropp på den intense måten jeg gjør det når jeg får sprutende vann over hele meg. Da knekker jeg innvendig. Jeg før hatt heavy spiseforstyrrelser i en tiårsperiode og vært seksuelt missbrukt mange ganger, så kropp for meg er veldig problematisk. Liker heller ikke å bli tatt på eller ha klær hvor hud synes.

Anonymous poster hash: 7ced9...9b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...