Gå til innhold

Liker ikke å dusje.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en mørk hemmelighet. Ingen legger merke til det, men jeg dusjer gj.snittelig hver 8-9 dag. Jeg lukter ikke, håret blir ikke fettete, derfor legger ikke de eundt meg merke til det. Er 20 år og liker rett og slett ikke å dusje, hater det mildt sagt. Synes det er slitsomt og jeg vil heller ligge i sengen, noe som jeg gjør nå. Må uansett lese til eksamen, men klarer ikke det heller. Vil bare.. Ligge og slappe av. Lese litt (mye) på kvinneguiden.

Er jeg unormal?

Anonymous poster hash: faa91...5ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har et eller annet problem, ja. Er du deprimert?



Anonymous poster hash: c97b7...d1d
  • Liker 2
Skrevet

Du har et eller annet problem, ja. Er du deprimert?

Anonymous poster hash: c97b7...d1d

Vet ikke. Tror det? men så tenker jeg at hvis jeg tror jeg er deprimert er jeg sikkert ikke det, for folk som er deprimert vet det vel sikkert ikke?

Anonymous poster hash: faa91...5ce

  • Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Vet ikke. Tror det? men så tenker jeg at hvis jeg tror jeg er deprimert er jeg sikkert ikke det, for folk som er deprimert vet det vel sikkert ikke?

Anonymous poster hash: faa91...5ce

Noen vet det ikke, men hvis du tenker at er deprimert er du det nok.
Skrevet

Er du sikker på at ingen merker det?

bombesikker, av en eller merkelig grunn lukter jeg ikke. ikke engang sokkene min lukter etter flere dager. Og ja, jeg skjønner at man ikke lukter sin egen kroppslukt, men har forsikret meg ;) er til vanlig en finfin jente, folk tror jeg er skikkelig på med mote og hele pakka. Tror hvis jeg hadde stått fram i klassen og sagt at jeg ikke dusjer, så tror jeg de ikke ville ha trodd meg, uansett hvor mye jeg hadde prøvd å overbevise dem.

Anonymous poster hash: faa91...5ce

Skrevet

TS her,

har laget en ny tråd som heter: velkommen til mitt liv. tenker at det er nødvendig med litt fler detaljer som kanskje kan hjelpe med.. tilbakemeldinger? så moderatorer, bare å stenge denne posten. :)



Anonymous poster hash: faa91...5ce
Skrevet

bombesikker, av en eller merkelig grunn lukter jeg ikke. ikke engang sokkene min lukter etter flere dager. Og ja, jeg skjønner at man ikke lukter sin egen kroppslukt, men har forsikret meg ;) er til vanlig en finfin jente, folk tror jeg er skikkelig på med mote og hele pakka. Tror hvis jeg hadde stått fram i klassen og sagt at jeg ikke dusjer, så tror jeg de ikke ville ha trodd meg, uansett hvor mye jeg hadde prøvd å overbevise dem. Anonymous poster hash: faa91...5ce

Hvordan har du forsikret deg om at du ikke lukter og sokkene ikke lukter, om vi snakker om over e uke etter dusj. Har du bedt noen lukte på deg og sokkene?

Men du spør om det er normalt. Må nesten svare nei, der. De fleste dusjer i det minste annenhver dag. Om det er et så stort ork, hvordan fungerer du ellers? Den eneste gangen jeg har sett den type atferd, har det vært med tungt deprimerte mennesker som ikke brød seg om sin personlige hygiene. Kanskje du trenger hjelp?

Anonymous poster hash: 7b4e7...b4c

Skrevet

Ok, du kan da i det minste bytte sokker hver dag da. Sokker og truser bruker man en gang også er det i vasken med den...

Anonymous poster hash: 5bf46...ce9

  • Liker 2
Skrevet

Hvordan har du forsikret deg om at du ikke lukter og sokkene ikke lukter, om vi snakker om over e uke etter dusj. Har du bedt noen lukte på deg og sokkene?

Men du spør om det er normalt. Må nesten svare nei, der. De fleste dusjer i det minste annenhver dag. Om det er et så stort ork, hvordan fungerer du ellers? Den eneste gangen jeg har sett den type atferd, har det vært med tungt deprimerte mennesker som ikke brød seg om sin personlige hygiene. Kanskje du trenger hjelp?

Anonymous poster hash: 7b4e7...b4c

har faktisk bedt folk om å lukte på meg ved å si; er det meg som stinker? også luker den som sitter ved siden av meg og nei, du lukter godt.

eller så har jeg bedt lillesøster på 15 om å lukte på meg når jeg er på besøk hos min mor. vi er ikke verdens beste venner, så tror nok hun ville ha sagt det om jeg luktet bitte litt rart. også har jeg en samboer som ler og synes det er rart jeg ikke lukter, og vi ligger i skje hver dag.

truse og sokker skifter jeg av samme grunn som jeg ikke dusjer, synes det også er et ork og at jeg ikke fortjener det av en eller annen merkelig grunn.

Anonymous poster hash: faa91...5ce

Gjest Belle âme
Skrevet

Eg og hater å dusje, eller eg hater ikkje å dusje, men alt før og etter det.

Men likevel så dusjer eg minst 1 gang daglig :)

Skrevet

Et ork å skifte sokker og truse? Virkelig. Du bare tar ikke på deg samme sokker og truse som dagen før. Du sover ikke med sokker antar jeg? Nei, da er det like nye ork å ta på seg de samme sokkene som å ta på seg nye, du må jo fremdeles plukke dem opp og ta dem på føttene...

Anonymous poster hash: 5bf46...ce9

  • Liker 3
Skrevet

Et ork å skifte sokker og truse? Virkelig. Du bare tar ikke på deg samme sokker og truse som dagen før. Du sover ikke med sokker antar jeg? Nei, da er det like nye ork å ta på seg de samme sokkene som å ta på seg nye, du må jo fremdeles plukke dem opp og ta dem på føttene...

Anonymous poster hash: 5bf46...ce9

ja sant nok, mente heller da at jeg ikke føler meg fortjent til å skifte truse og sokker. kan ikke forklare det, bare en sperring jeg har.

Anonymous poster hash: faa91...5ce

Skrevet

Jeg liker heller ikke å dusje. Eller jeg liker det når jeg står i dusjen, og det er varmt og godt. Men jeg syns det er noe styr å tørke kroppen og håret etterpå, smøre med krem (jeg blir alltid tørr i huden etter jeg har dusja), også er det alltid en eller annen flekk på kroppen som ikke er tørka bra nok, spesielt på ryggen og beina, og det drap ubehagelig når man kler på seg. Også fryser jeg alltid når jeg kommer rett ut av dusjen! Også er jo håret vått i evigheter etterpå, orker ikke føne det.

Jeg kan også gå noen dager uten å dusje :s men vanligvis dusjer jeg nå hver 3. dag. Jeg får fort fett hår, så det merkes.

Men er jeg fks alene hjemme en uke og ikke trenger å gå ut døra annet enn til butikken kan jeg fint gå hele uka uten å dusje :P

Om jeg er deprimert? Tja, til tider. Jeg er hvert fall mer pessimistisk enn gjennomsnittet har jeg skjønt. Ting kan bli et ork til tider. Men jeg tvinger meg nå inn i dusjen når jeg må :P

Anonymous poster hash: d6c47...80d

  • Liker 1
Skrevet

Blir*, ikke drap :P ^

Anonymous poster hash: d6c47...80d

  • Liker 1
Skrevet

Blir*, ikke drap :P ^

Anonymous poster hash: d6c47...80d

Synes drapubehagelig var ganske kledelig i dette tilfellet :lol:

Hater og å dusje.. Kaaaan gå 4 dager mellom om jeg ikke har trening. Bytter sokker og truse hver dag(noen gang to ganger om dagen)

Skrevet

Hvis du skriver her inne for å spørre om du er unormal som ikke gidder å dusje, så ja. Du er unormal. Om jeg var deg ville jeg tatt en tur til legen for du har nok mer i tankene enn hva du skriver her om dusjingen din. Det er typisk for deprimerte å la vanlige rutiner falle ut.

Du sier at du har forsikret deg om at du ikke lukter. Ville du virkelig sagt at 'ja, du stinker' om noen hadde spurt deg om å lukte på dem? Jeg vet at det skal ganske mye til før jeg hadde sagt noe, hvertfall hvis det var et sted hvor vedkommende ikke hadde umiddelbar mulighet til å friske seg opp med en dusj og nye klær.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg mistenker at dersom man aldri begynner med vanen å dusje ofte vil bakteriene, huden osv klare "seg selv" såpass at man kanskje ikke lukter så raskt og så mye.

Jeg misliker å dusje også, bruker ikke dusje i helgene når jeg ikke reiser på besøk. Men må jo ellers for håret blir stygt og sånn. Ubehagelig men de våte flekkene når man tar på seg klær, som du sier. Og det å tørke og vente på å få gå tilbake til PC-en med morsomme ting



Anonymous poster hash: 73797...9f2
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke deprimert selv om jeg ikke liker å dusje, forresten. Det er bare en kjedelig aktivitet på samme måte som jeg ikke liker å spille fotball



Anonymous poster hash: 73797...9f2
Skrevet

Det kan ta deg fem-ti minutter å få dusjet. Hvis du ikke klarer det så er du virkelig lat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...