Gå til innhold

Er du lei av Truls Svendsen?


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Jeg digger Truls Svendsen men har faktisk tenkt flere ganger i det siste at han bør ha seg en lang, god pause.

Syns han har vært over alt de siste årene og enda ser jeg nesten ikke på tv.. Var vel noe greier på Hurtigruten i evigheter og så et program der han kjørte rundt? I tillegg Meglerne, Tjukken og Lillemor og bok. Alt dette har jeg fått med meg kun ved å se på reklamer for programmene så det kan godt hende det er mange flere programmer totalt sett.

Tror han gjør lurt i å ta seg litt hvile en stund :sove::sove: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keikolina

Flere programmer med Cecilie Skog. Så god dame, skulle heller ikke trodd hun var rundt 40. Er jo som ei ung jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truls Svendsen uttrykte etter at Tjukken og Lillemor var ferdig, at han skulle ta en liten pause fra rampelyset, fordi han var redd at folk skulle bli lei han. Synes du at Svendsen tar så mye plass på norske kanaler, at du gjerne vil ha han bort en stund? Eller synes du det er flott at han holder på?

Jeg synes at han er en morsom kar, så for min del kan han holde på. Har vært mange trivelige programmer med han i spissen.

Jeg har brukt helgen til å vurdere dette spørsmålet.

Det innebar en del grubling, veiing for og i mot, og et par søvnløse netter.

- ER jeg lei av Truls Svendsen?

Det er et komplekst spørsmål.

Men jeg kom til slutt frem til at ja, jeg er nok litt lei av han, hvis ærlighet fortsatt varer lengst. Jeg er ikke _veldig_ lei av han, ikke på det nivået at jeg slår av tv eller banner høylytt når jeg ser fjeset hans på tv-skjermen. Men jeg er moderat lei av han, i den grad at jeg ikke aktivt oppsøker tv-programmene eller løper febrilsk til Kiwi for å kjøpe nyeste Se og Hør når han er på forsiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...