Gå til innhold

Er du lei av Truls Svendsen?


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Truls Svendsen uttrykte etter at Tjukken og Lillemor var ferdig, at han skulle ta en liten pause fra rampelyset, fordi han var redd at folk skulle bli lei han. Synes du at Svendsen tar så mye plass på norske kanaler, at du gjerne vil ha han bort en stund? Eller synes du det er flott at han holder på?

Jeg synes at han er en morsom kar, så for min del kan han holde på. Har vært mange trivelige programmer med han i spissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Truls har alltid vært litt taktisk anlagt. Der andre TV-fjes har en lei tendens til å være tilstede hele tiden, så har han valgt å gjøre seg litt mindre til støy. Jeg synes det er fryktelig smart av ham, selv om jeg liker ablegøyene og hans vesen på tv - så er jeg helt med på at andre igjen kanskje kan synes det blir vel mye. Akkurat slik jeg kan føle ovenfor andre personligheter i media.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm....jeg liker han godt, men han gjør klokt i å ta en liten pause fra skjermen nå. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njeai, men det er mye jeg ikke har sett han i. Syns han er best når han er seg selv, og ikke skal gjøre seg veldig til. For eksempel i Tjukken og Lillemor, eller da han kjørte E6 - da var han helt herlig. I Senkveld derimot ble det litt tåpelig.

Tror det er lurt han tar det med ro, jeg. Han bør være kresen på hva han deltar på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Truls Svendsen :) ! Men det kan vere han har rett, eg gleder meg ihvertfall til å sjå kva han finn på neste gong, og håpar det ikkje blir altfor lenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Har ikke likt Truls siden han intervjuet Jamie Oliver, og sistnevnte ble så frustrert at han til slutt spyttet i maten på tallerkenen som Truls skulle spise, og spiste (iallfall smakte på). Likte ham i E6-serien. Han forekommer meg noe manisk, om han ikke tøyles?

Har ikke fulgt med på noe han har vært i siden det ovennevnte, så ikke lei, bare styrer unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg synes ikke jeg ser han svært ofte på TV og føler ikke jeg blir lei, men kanskje andre føler det. Jeg liker han godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hasta

Har ikke engan lagt merke til at han har vært for mye på skjermen.. Synes han er en kul type, og hadde ikke engang hatt noe imot å se ham enda mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke likt Truls siden han intervjuet Jamie Oliver, og sistnevnte ble så frustrert at han til slutt spyttet i maten på tallerkenen som Truls skulle spise, og spiste (iallfall smakte på). Likte ham i E6-serien. Han forekommer meg noe manisk, om han ikke tøyles?

Har ikke fulgt med på noe han har vært i siden det ovennevnte, så ikke lei, bare styrer unna.

What :hakeslepp: Hvorfor gjorde Jamie Oliver det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What :hakeslepp: Hvorfor gjorde Jamie Oliver det??

Ja, jeg leser jo ikke Jamie Oliver sine tanker, men han virket frustrert over Truls' oppførsel. Har du googlet for å finne klippet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg leser jo ikke Jamie Oliver sine tanker, men han virket frustrert over Truls' oppførsel. Har du googlet for å finne klippet?

Nei, jeg har ikke hørt om det en gang, så jeg bare spurte, skal se om jeg finner. Lurer på hva Truls gjorde der som fikk han så sint haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nai ikke i det heletatt men derimot alle stand up komikere som dukker opp i alle program nå ene programmet værre enn det andre bare for å at de komikerne skal ha noe å gjøre DE er jeg shit lei ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke hørt om det en gang, så jeg bare spurte, skal se om jeg finner. Lurer på hva Truls gjorde der som fikk han så sint haha

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Truls Svendsen uttrykte etter at Tjukken og Lillemor var ferdig, at han skulle ta en liten pause fra rampelyset, fordi han var redd at folk skulle bli lei han. Synes du at Svendsen tar så mye plass på norske kanaler, at du gjerne vil ha han bort en stund? Eller synes du det er flott at han holder på?

Jeg synes at han er en morsom kar, så for min del kan han holde på. Har vært mange trivelige programmer med han i spissen.

nei men jeg er veldig lei stian blipp...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...