AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Del Skrevet 23. februar 2015 Er sykepleier og FULLSTENDIG ferdig med dette nå. Er så lei tøff turnus og konstant overbelegg og utilstrekkelig tid til å gjøre jobben skikkelig. Vil vekk fra sykehus og har lett etter ny jobb siden nyttår. Men når man bruker ordet sykepleier i søkeord på finn.no så kommer jo stort sett bare jobbannonser fra ulike sykehus, sykehjem og kommune (hj.spl osv). Jeg vil alt annet enn dette. Men det er jo sykepleier som er min utdanning og erfaring. Allikevel vet jeg jo at det finnes jobber der ute som ikke har med direkte klinikkarbeid - men finner få av de.. Og rene salgsjobber hvor man må ha mye salgserfaring osv er jo utelukket.. (Har jo ingen erfaring innen salg). Noen som kan hjelpe meg på vei her? Bare tanken på at jeg må jobbe videre i minst 6 mnd til (har jo ikke engang funnet en aktuell jobb å søke på..) - det er nesten så jeg er på gråten.. Hvilke søkeord kan jeg bruke? Hva kan en sykepleier som ønsker å gjøre noe helt annet søke på egentlig? Anonymous poster hash: 937d6...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 23. februar 2015 #2 Del Skrevet 23. februar 2015 Ikke skriv inn søkeord. Velg hvilke kommuner du vil ha treff fra, og evt. hvilke bransjer du vil jobbe i. Så får du opp mye mer enn bare rene sykepleierstillinger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 23. februar 2015 #3 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Det daemonia sa. Let geografisk, uten yrkestittel. Du får selvsagt en hel haug av irrelevante treff på denne måten, men kanskje kommer det også opp noen jobber du ikke engang hadde tenkt på. Du kan også bruke fritekstsøk, og legge inn et ord som f.eks "helsefaglig". Da kan det komme opp stillinger innen bedriftshelsetjenesten, saksbehandler- eller rådgiverstillinger i offentlig forvaltning osv. Dette kan absolutt være relevant for en sykepleier. Endret 23. februar 2015 av Margit Spat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Del Skrevet 23. februar 2015 Tusen takk for kloke svar! Anonymous poster hash: 937d6...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Del Skrevet 23. februar 2015 Kan saksbehandler i NAV være en idé? Eller en jobb i apotek som ikke krever farmasøyt-tittel? Anonymous poster hash: 3a66b...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #6 Del Skrevet 23. februar 2015 Fant en stilling som du kan søke på, tror jeg: http://www.apotek1.no/om-apotek1/jobb-hos-oss/bli-1er-som-apotektekniker Anonymous poster hash: 3a66b...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå