Gjest Embla s Skrevet 12. august 2004 #1 Del Skrevet 12. august 2004 Noen jeg kjenner skal reise og har kjøpt flybillett med studentmoderasjon. De fikk beskjed om å framvise internasjonalt studentbevis. Hva er det? Og ikke minst: HVOR kan de få tak i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 12. august 2004 #2 Del Skrevet 12. august 2004 ISIC-kort får du hos Kilroy, i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. august 2004 #3 Del Skrevet 12. august 2004 ISIC-kort får du hos Kilroy, i hvertfall. Tusen hjertelig Det er herved overbragt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StarseekR Skrevet 13. august 2004 #4 Del Skrevet 13. august 2004 De fleste "ungdoms-reiseselskaper" gir deg ISIC-kort når du bestiller hos dem. Når vi kjøpte billetter hos STA fikk vi en ekstraavgift på 90 kroner, og så dumpet ISIC-kortet ned i posten sammen med billettene. Det er kjempefint å ha, ikke bare for flybilletten sin skyld, men man får ofte billigere transport, billigere museumsbilletter og en rekke andre ting Be personene ta vare på den lille håndboka de får når de får kortet! Der står det en liten liste over steder som gir tilbud til de med ISIC-kort i forskjellige land. Første gangen jeg hadde sånt kort var jeg hos Kilroy og kjøpte det over disk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå