Amber Skrevet 12. august 2004 #1 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg skal på snarvisitt i London, og har lyst til å ta en liten shoppingrunde. Oxford st og Regent St er vel ganske dyrt? Hvor ellers kan jeg shoppe klær ol. som ikke er dyrest iallefall....? Og jeg har dårlig tid, kan ikke strene fra gate til gate! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #2 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg ville ha satset på Oxford st. Der finner du alle de store kjedene, både dyre og billige. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2004 #3 Del Skrevet 12. august 2004 Enig. Oxford er best om du vil ha mye samlet på et lite gå-område. Eventuelt Camden Market, om du er ute etter noe mer spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 16. august 2004 #4 Del Skrevet 16. august 2004 Å, du er heldig, gled deg masse!!!! Var i London i helgen, og vil bare tilbake med en gang! Det er supert å shoppe nå, for både Oxford og Regent str er fulle av salg, opptil 70% i de fleste butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå