Gå til innhold

Over 3,7mil for denne leiligheten!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beliggenheten... Det er på Majorstuen. Folk betaler for beliggenhet.

• Liker 4
Skrevet

Er det ikke de tre B'ene da? Beliggenhet, beliggenhet og beliggenhet? Syns det er litt merkelig å skulle betale så mye mer enn prisantydning, men samtidig så skjønner jeg det :P

Skrevet

http://m.finn.no/realestate/homes/gallery.html?finnkode=55801598 Denne gikk for 3725000kr nå nettopp! Er uke det utrolig overpriset?! Blir helt matt av boligpriser i Oslo altså! Oppussingsobjekt også!

Anonymous poster hash: eaf3f...83a

Vet ikke? Trodde det var normal pris, jeg? Om man er et par, så går det iallfall greit.

Man kan være to venner også, så får de hvert sitt stuesoverom, og deler kjøkken og bad.

Anonymous poster hash: 04ea7...e6a

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes 3,7 var ganske mye, ja. Det gikk en helt strøken 2-roms med høy standard, ca lik størrelse, i samme gate for 3,9 i høst.

Anonymous poster hash: ae53b...76d

• Liker 1
Skrevet

Flott beliggenhet og fin planløsning. Leiligheten har massevis av potensiale. Er ikke overrasket over prisen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes leiligheten har en sjarm. Spesielt liker jeg det gammeldagse solide tregulvet. Ville pusset og beholdt det ihvertfall.

Anonymous poster hash: aa610...c07

Skrevet

Vanvittig dyrt for en så slitt liten leilighet uten balkong.

• Liker 4
Skrevet

Folk betaler vel litt for å få bo i "Sorgenfrigata"?

Anonymous poster hash: 2936b...06d

• Liker 1
Skrevet

Greit nok at beliggenhet har mye å si - men jeg klarer ikke å ikke tenke på hvor stort og pent hus de kunne fått der jeg bor for den prisen! :sjokkert:

Anonymous poster hash: 5860c...a92
  • Liker 3
Gjest Phoenix
Skrevet

Greit nok at beliggenhet har mye å si - men jeg klarer ikke å ikke tenke på hvor stort og pent hus de kunne fått der jeg bor for den prisen! :sjokkert:

Og hvor bor du?

• Liker 1
Skrevet

Hjelper ikke hvor stort hus du har om du må kjøre bil til nærmeste butikk, ikke har naboer å snakke med og ja..er langt vekk i gokk. Kjedelig liv.

• Liker 3
Skrevet

Og hvor bor du?

25 minutter med bil utenfor Bergen.

Skrevet

Hjelper ikke hvor stort hus du har om du må kjøre bil til nærmeste butikk, ikke har naboer å snakke med og ja..er langt vekk i gokk. Kjedelig liv.

- Jeg har mange naboer å snakke med

- Kan gå til butikken (nettopp oppusset, er blitt en stor butikk nå)

- Eneste forskjellen er at jeg må sitte meg i bilen 25 minutter hver morgen, men det er verdt det.

- Nydelig utsikt

- Båtplass

• Liker 4
Skrevet

- Jeg har mange naboer å snakke med

- Kan gå til butikken (nettopp oppusset, er blitt en stor butikk nå)

- Eneste forskjellen er at jeg må sitte meg i bilen 25 minutter hver morgen, men det er verdt det.

- Nydelig utsikt

- Båtplass

Høres ut som en kjedelig plass. Ingen kafeer, klesbutikker (annet enn H & M) eller folkeliv (hvor ikke alt er dødt etter kl 16).

• Liker 1
Skrevet

Man får da veldig fine eneboliger for 3,7 mill i mange byer på Østlandet og. For eksempel alle byene i Østfold og Vestfold. Her jeg bor (ja, på landet, men man må ikke kjøre til butikken) får man fine eneboliger til 2,5, og helt ålreite til 2 millioner. Det er bare en time unna Oslo.

Skrevet

Høres ut som en kjedelig plass. Ingen kafeer, klesbutikker (annet enn H & M) eller folkeliv (hvor ikke alt er dødt etter kl 16).

Jeg er veldig glad i stedet jeg bor på. Trenger jeg et svært kjøpesenter med H&M får jeg det ved en liten biltur. Ja, den lokale butikken er samlingsstedet, men den er faktisk åpen til kl. 23. Vi har en koselig liten pub. Jeg har flott utsikt, og kan ta båten ut på en liten tur. Fredelig område med gode naboer. Jeg har bodd i blokk nærme sentrum med kjøpesenteret nesten utenfor vinduet mitt, "folkeliv" 24/7 - og jeg likte det ikke. Brukte ikke tilbudene "byen" hadde å by på noe mer enn jeg gjør nå uansett.

• Liker 3
Skrevet

Folk har veldig ulike prioriteringer. Noen føler det er riktig å bruke mye penger på en leilighet som ligger i et bestemt området, mens andre heller vil putte pengene i et hus på landet. Folk velger ulikt, og noen er villig til å betale mye for å få det de ønsker.

Skrevet

For det første, beliggenhet. Det er dyrt med leiligheter i Oslo og spesielt i sentrum og på vestkanten.

For det andre, tenk hva leiligheten vil gå for når den pusses opp. Jeg tror den vil selges videre med god fortjeneste etter oppussing:)

Anonymous poster hash: 56bbf...437
Skrevet

Man kan fint ha naboer, ha gangavstand til butikker, skoler, barnehager, treningssenter, kafeer, restauranter, kino, bowling og andre fritidstilbud, andre steder enn i Oslo, og uten at man bor i gokk, skjønner du. Og i tillegg få seg en stor, flott enebolig til lavere pris enn den nedslitte leiligheten det er linket til i HI. Jeg fatter ikke at folk er villig til å bo seg i hjel i Oslo, når en kan ha det så mye bedre og få mye mer bolig, og ikke minst hage, i mindre byer i Norge,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...