AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Del Skrevet 21. februar 2015 Noen som har tatt det studiet?Anonymous poster hash: 5d1b8...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bigbootie Skrevet 22. februar 2015 #2 Del Skrevet 22. februar 2015 Tenk så fort lei du blir av å sitte på et kontor og stirre inn i en pc-skjerm dag ut og dag inn da? Hva er meningen med livet liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 22. februar 2015 #3 Del Skrevet 22. februar 2015 Tenk så fort lei du blir av å sitte på et kontor og stirre inn i en pc-skjerm dag ut og dag inn da? Hva er meningen med livet liksom? Sier du, som henger på forumet klokka to på natta? Haha, er jo pc dag ut og dag inn på deg også..? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bigbootie Skrevet 23. februar 2015 #4 Del Skrevet 23. februar 2015 Sier du, som henger på forumet klokka to på natta? Haha, er jo pc dag ut og dag inn på deg også..? Nei, jeg har ikke tid om dagen.. Herregud at det går an.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 23. februar 2015 #5 Del Skrevet 23. februar 2015 Tenk så fort lei du blir av å sitte på et kontor og stirre inn i en pc-skjerm dag ut og dag inn da? Hva er meningen med livet liksom? At firmaet går rundt og gir arbeidsplasser, at ting blir levert innen fristene, at de ansatte får lønn osv. Kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #6 Del Skrevet 23. februar 2015 Nei, jeg har ikke tid om dagen.. Herregud at det går an.. Hva jobber du med da? Anonymous poster hash: ae919...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 23. februar 2015 #7 Del Skrevet 23. februar 2015 Nei, jeg har ikke tid om dagen.. Herregud at det går an.. At hva går an? At du kommer med en negativ kommentar om ditt syn på livet som regnskapsmedarbeider, når du ikke aner hva det går ut på? Hva jobber du som da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå