Gå til innhold

Hjelp! Begynner i ny jobb på mandag!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg gruer meg sånn! Jeg har mistrives på den jobben jeg har hatt de siste tre årene, og det var årsaken til at jeg søkte ny jobb.

Den nye jobben har mye av de samme oppgavene som jeg har hatt til nå, men flere ansvarsområder i tillegg.

Jeg er så redd for at ikke de nye kollegaene mine tar godt i mot meg, og at jeg ikke skal mestre alle de nye oppgavene, selv om jeg vet at jeg er kvalifisert, og at jeg pleier å gjøre en god jobb...

Ble tatt veldig dårlig i mot på min siste jobb, fikk ingen opplæring osv. Trøster meg med at det vanskelig kan bli verre enn det. Noen som har noen trøstende og oppmuntrende ord? Hjelp! :)



Anonymous poster hash: c209a...7c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du fikk jobben fordi du er kvalifisert til den! Dette kommer sikkert til å gå bra! Bare vær deg selv og still med åpent sinn - og husk - man skal ikke være verdensmester når man er helt ny. Det tar tid å komme seg inn i sin rolle, bli kjent med kollegaer og det sosiale osv - så pust rolig og gled deg til å starte på noe nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingen gøy sak å måtte ta del i sånne interne sosiale spill blant kontorrotter i bur.. nei uff..

Hvis jeg var deg ville jeg starta eget firma på siden.. se NAV etablererkurs (http://www.etablerer.no/course/index.php?categoryid=13 -- du får betalt for det også :P)..

Litt bra timing også for nå er det "female founders conference" borte i USA med masse bra tips: http://live.femalefoundersconference.org/

Ville allikevel sjekket ut den jobben, og hvis du ikke liker det etter første dag, bare slutt :) det er tvangen at "her må jeg bli" som er det verste, men siden du nå er fri til å gå ut døren når enn du måtte føle for det, så kjør på!

--BB

Endret av bigbootie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...